Το λειτουργικό του σώματος μας, ο εγκέφαλος δεν έχει καμία αντίληψη σωστού ή λάθους.
Η κύρια λειτουργία του είναι να μας κρατάει στη ζωή και το κάνει αυτό με το να οδηγεί κάποιον στην αποφυγή του πόνου και στην αναζήτηση της ευχαρίστησης.
Οι εγκέφαλοί μας αποτελούνται από μικροσκοπικές χημικές ουσίες που ονομάζονται νευροδιαβιβαστές.
Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα συναισθήματα, τα αισθήματα και τις συμπεριφορές μας.
Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πόσο ισχυρές είναι αυτές οι μικροσκοπικές χημικές ουσίες και πόσο βαθιά επηρεάζουν τη ζωή και τη συμπεριφορά μας.
Σε αυτό το μικρόκοσμο των νευροδιαβιβαστών υπάρχει μια συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ χημικών και ηλεκτρικών αλληλεπιδράσεων και καθορίζουν τις σκέψεις τα αισθήματα και τα συναισθήματα μας.
Στο βιβλίο του «Ο νούς και ο Εγκέφαλος» ο Δρ Jeffery Schwartz σκιαγραφεί τον νου και τον εγκέφαλο.
Ο νούς είναι ξεχωριστός από τον φυσικό εγκέφαλο.
Ο νούς ή πνεύμα είναι η ηλεκτρομαγηιτική νοημοσύνη που ζει σε αυτό το φυσικό σώμα και στον χημικό εγκέφαλο.
Υπάρχει μια συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των δύο μερών και καθένα μπορεί να έχει μια ισχυρή επιρροή στο άλλο.
Ο εθισμός εμφανίζεται όταν ο φυσικός εγκέφαλος έχει πάρει τον έλεγχο του νου. Ο νούς είναι το μέρος της νοημοσύνης που αντιλαμβάνεται και εξαγριώνεται απ’ την απώλεια του ελέγχου.
Η συνείδηση (συν+είδηση) , βάζω το λιθαράκι μου, βάζω ενα συν στην ειδήση, κοινώς το παίρνω χαμπαρι, βρίσκεται στον Νου.
Αυτό είναι το μέρος που δημιουργεί τα αισθήματα σωστού ή λάθους.
Ο εγκέφαλος έχει μια καταπληκτικη ικανότητα να παίρνει τον έλεγχο του νου.
Μπορεί να πάρει τον έλεγχο της βούλησης και να επηρεάσει το πώς ένα άτομο σκέπτεται, αισθάνεται και ενεργεί.
Αυτή η κατάσταση είναι γνωστή και ως εθισμός .
Πρόκειται για μια κατάσταση όπου ο εγκέφαλος υποχρεώνει κάποιον προς μία ορισμένη συμπεριφορά, ανεξάρτητα από το νου ή τη συνείδησή του.
Το Μεταιχμιακό μας σύστημα, έχει την ικανότητά να συγκαλύπτει το ηθικό και λογικό μέρος του εγκεφάλου, εξορθολογίζοντας, αλλά και δικαιολογώντας τoν εθισμό.
Τα κέντρα ευχαρίστησής μας όπου ζεί και βασιλευει ο εθισμός, ¨στεγάζονται¨ στο Μεταιχμιακό σύστημα, το οποίο δεν είναι υπό τον άμεσο έλεγχο του Μετωπιαίου Φλοιού..
Ο εξορθολογισμός και η δικαιολόγηση που προέρχονται από το επιβιωτικό μεταιχμιακό μέρος του εγκεφάλου, είναι σίγουρα εξαιρετικά δελεαστικά και πειστικά.
Είναι η απόλυτη πραγματικότητα ότι τα άτομα αυτά, είτε το ξέρουν είτε όχι, είναι οι τελικοί αποδέκτες των εμπόρων ναρκωτικών, και όπου η λέξη ναρκωτικό, βάζουμε όποιον εθισμό και χειραγώγηση θέλουμε.
Ακόμα και το σύνδρομο της Στοκχόλμης.
Στην ουσία, η μόνη διαφορά είναι ο τρόπος που το ''ναρκωτικό'' εισέρχεται στο σύστημα.
Είτε είναι ουσία, είτε φόβος, χειραγώγηση, συμμόρφωση, υποδούλωση.
Ο εγκέφαλος ανταποκρίνεται στις πληροφορίες που λαμβάνει από το μάτι, γρηγορότερα από ό, τι από οποιαδήποτε άλλη πηγή.
Η οπτική επεξεργασία των πληροφοριών γίνεται στο μεταιχμιακό σύστημα σε νανο δευτερόλεπτα γρηγορότερα από οποιαδήποτε άλλη αίσθηση μας.
Αυτός είναι ο λόγος που η πορνογραφία είναι τόσο εθιστική.
Υπάρχει μια ισχυρή απελευθέρωση χημικών ουσιών που μπορούν να υπερισχύσουν έναντι του ορθολογικού εγκεφάλου και να οδηγήσουν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές.
Όπως η ντοπαμίνη είναι η χημική ουσία της ευχαρίστησης, έτσι και η οξυτοκίνη είναι η χημική ουσία της ¨συγκόλλησης¨.
Για παράδειγμα,όταν μια μητέρα γεννάει, ακραία ποσά της οξυτοκίνης απελευθερώνονται, δημιουργώντας έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό μητέρας παιδιού. Ο πατέρας επίσης βιώνει αυτό το δέσιμο οξυτοκίνης όταν γεννηθούν τα παιδιά του.
Η οξυτοκίνη επίσης απελευθερώνεται, σε μεγάλες ποσότητες, κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής εμπειρίας.
Στο άρθρο πιο κάτω εξηγεί πως μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει την οξυτοκίνη για να ΄΄συμμορφώσει'' ένα πληθυσμό.
Για παράδειγμα οταν κάποιος συνειδητά παρακολουθεί πορνογραφία απελευθερώνεται ένα κοκτέιλ χημικών ουσιών στο σύστημα, που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο εγκέφαλος του.
Τέτοιες χημικές ουσίες όπως η ντοπαμίνη, η νορεπινεφρίνη, η οξυτοκίνη και η σεροτονίνη υποχρεώνουν τον εγκέφαλο να επιδιώκει ορισμένες συμπεριφορές, που θα παράγουν ένα status συναισθήματος.
Οπότε το υποκείμενο σε βιολογικό επίπεδο χάνει τον έλεγχο της ζωής του.
Γνωρίζουμε πλέον πως όλες οι εξαρτήσεις προκαλούνται από έλλειψη της ντοπαμίνης στο σύστημα πρόσληψης-ανταμοιβής.
Αν το μεταιχμιακό σύστημα είναι συνεχώς ανεξέλεγκτο, ο προ-μετωπιαίος φλοιός συρρικνώνεται.
Με άλλα λόγια, το μέρος του εγκεφάλου μας που είναι σε θέση να βάζει φρένο, χάνει τη δύναμη να περιορίσει την ανεπιθύμητη συμπεριφορά.
Η πρωταρχική οδηγία του μεσεγκέφαλου (μεταιχμιακού) πάνω από όλες τις άλλες, είναι η επιβίωση.
Αυτό είναι το τμήμα του εγκεφάλου που έχει το καθήκον να μας κρατάει ζωντανούς.
Είναι το μέρος που ελέγχει τις βασικές ανάγκες επιβίωσής μας.
Αυτό το τμήμα του εγκεφάλου παράγει τα¨κινητρα¨επιβίωσης όπως, οξυγόνο, νερό, φαγητό, ύπνο.
Κατά τη παρατήρηση του πειράματος του, ο James Olds πειραματιζόμενος με ποντίκια, είδε πώς ο εγκέφαλος αντιδρούσε στα ευχάριστα ερεθίσματα, ετσι λοιπόν τοποθετώντας ηλεκτροδία σε διάφορες περιοχές του εγκεφάλου, βρήκε ότι όταν τα ποντίκια είχαν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τα κέντρα ευχαρίστησης του μεσεγκεφάλου, (αυξάνοντας την ντοπαμίνη) και να λαμβάνουν συνεχή ηδονή συνέχιζαν σε βάρος όλων των άλλων λειτουργιών μέχρι θανάτου.
Γιατί τα γράφω όλα αυτά;;
Γιατί θέλω να σας δείξω την σύνδεση με το Μetaverse.
O εγκέφαλος δεν διαχωρίζει την εικόνα απο την πραγματικότητα, για αυτό άλλωστε και η επιτυχία του θεάματος της τηλεόρασης και ο τρόπος χειραγώγησης της μάζας.
Ολα αυτά τα έργα της βίας, του τρόμου, των ναρκωτικών, της πορνογραφίας δεν είναι τυχαία.
Προγραμματίζουν τον εγκέφαλο μας, μην ξεχνάμε, οι σκέψεις γίνοντα λόγια τα λόγια πράξεις και οι συνεχόμενες πράξεις καθορίζουν τον χαρακτήρα μας και αυτος καθορίζει την κοινωνία μας.
Με την βοήθεια βέβαια και των πατέντων απο το 2001.
ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΟΘΟΝΏΝ
Αριθμός πατέντας https://patents.justia.com/patent/20020188164
Περιγραφή πατέντας
''Ορισμένες οθόνες μπορούν να εκπέμπουν παλμούς ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που διεγείρουν αισθητηριακό συντονισμό σε υποκείμενα που βρίσκονται κοντά, μέσω παλμών εικόνας που είναι τόσο αδύναμοι ώστε να είναι υποσυνείδητοι.
Αυτό είναι ατυχές δεδομένου ότι ανοίγει έναν δρόμο για κακή εφαρμογή της εφεύρεσης, σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι εκτίθενται ακούσια σε χειραγώγηση του νευρικού τους συστήματος για διάφορους σκοπούς, κάποιου άλλου.
Μια τέτοια εφαρμογή θα ήταν ανήθικη και φυσικά δεν υποστηρίζεται.
Αναφέρεται εδώ για να προειδοποιήσει το κοινό για την πιθανότητα μυστικής κατάχρησης που μπορεί να προκύψει κατά τη σύνδεση στο διαδίκτυο ή κατά την παρακολούθηση τηλεόρασης, βίντεο ή DVD.''
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ METAVERSE
Στο μυθιστόρημα Snow Crush (1992) του Neal Stephenson συναντάμε για πρώτη φορά τη λέξη Metaverse.
Χρησιμοποιείται για να περιγράψει έναν παράλληλο κόσμο, όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους καθώς και με τεχνητές οντότητες δημιουργημένες από υπολογιστή, σε έναν τρισδιάστατο εικονικό κόσμο, με τη μορφή avatars, μια έκδοση του Internet παντρεμένη με στοιχεία εικονικής πραγματικότητας.
''Το Metaverse είναι ένα σύμπαν μετά το πραγματικό, είναι ένα μετασύμπαν.
Είναι ένα ψηφιακό δίκτυο εικονικών κόσμων όπου ζούμε και αλληλεπιδρούμε με άλλους όπως στην πραγματική ζωή, αλλά δεν είναι απλά ένα βιντεοπαιχνίδι ή ένας ψηφιακός κόσμος. Πρόκειται για τον συγκερασμό όλων των ψηφιακών μας κόσμων σε μια εικονική διάσταση, όπου έχουμε πρόσβαση χάρη στις τεχνολογίες του Internet, της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, αλλά και των social media, των κρυπτονομισμάτων και του blockchain που επιτρέπουν να δημιουργηθεί αυτή η “άλλη” πραγματικότητα.''
''Η διαφορά με το Matrix είναι πως το Metaverse δεν είναι ένας κόσμος όπου το φυσικό μας σώμα παραμένει σε μία διάσταση, ενώ το πνεύμα μας εισέρχεται σε μια άλλη. Αντίθετα, σώμα και πνεύμα έχουν πλήρη αίσθηση ότι βρίσκονται στον φυσικό κόσμο και παράλληλα κινούνται και σε έναν άλλο.
Η αλήθεια είναι πως η κατάσταση δεν θα γίνει ευκολότερα κατανοητή σε πολλούς, ειδικά από τη στιγμή που τεχνολογίες όπως το Blockchain και τα cryptocurrencies μπλέκονται στην υπόθεση. Η συμβολή τους είναι καίρια στο Metaverse, καθώς επιτρέπουν να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο οικονομίας σε έναν κόσμο όπου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ που να τους διαφυλάσσουν.
Με τη χρήση κρυπτονομισμάτων, οι ψηφιακές συναλλαγές μπορούν να πραγματοποιούνται χωρίς να πρέπει να συνδέονται με προσωπικούς λογαριασμούς, ενώ χάρη στο Blockchain είναι δυνατό να διατηρηθεί μια κάποια τάξη, ώστε να δημιουργείται ένα αποκεντρωμένο αρχείο, όπου βρίσκονται οι αποδείξεις κάθε συναλλαγής.
Οι εταιρείες και οι δημιουργοί διαθέτουν αγαθά που υπάρχουν και μπορούν να αποκτηθούν μόνο ψηφιακά.
Ήδη μεγάλες εταιρείες έχουν αρχίσει να μπαίνουν στο Metaverse, κυρίως αυτές που είχαν πειραματιστεί και με άλλους ψηφιακούς κόσμους, όπως το Minecraft και το Fortnite. Μέχρι τα μέσα του 2021 η αξία των συναλλαγών κρυπτονομισμάτων είχε ξεπεράσει τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.''
Ένας γενναίος νέος διαφημιστικός κόσμος
Αυξηση του κέρδους
Ο Zuckerberg δεν είναι ο μόνος που πιστεύει πως το Metaverse θα είναι ο νέος καμβάς για τις διαφημίσεις μετά τα social media, έστω κι αν κανείς άλλος δεν επενδύει αυτή τη στιγμή σε αυτό 10 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως ο ίδιος και η εταιρεία του.
Το Metaverse στοχεύει ακριβώς σε αυτό το κοινό που δεν χρησιμοποιεί το Facebook: την Gen Z, τη γενιά που είναι εξαιρετικά δύσκολο να προσελκύσει η βιομηχανία της διαφήμισης μέσω παραδοσιακών καναλιών.
Σύμφωνα με μια έρευνα της Wunderman Thompson, 65% των millennials και 64% των Gen Z προτιμούν να ψωνίζουν online απ’ ότι σε φυσικά καταστήματα (54% και 52% αντίστοιχα).
Το 2019 η Nike είχε αποκτήσει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα ψηφιακό sneaker που θα μπορούσε να πουληθεί με τη βοήθεια του Blockchain.
Είναι από τις πρώτες εταιρείες που θα μπορούν να πουλήσουν ψηφιακά αγαθά στο Metaverse της Meta.
Στο Metaverse θα μπορείς να το μεταφέρεις από ψηφιακό κόσμο σε ψηφιακό κόσμο, με τον ίδιο τρόπο που θα φορούσες ένα ζευγάρι παπούτσια στην Ελλάδα και θα τα έπαιρνες μαζί σου και σε ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη.
Σε μια υπερ-αναλυτική χαρτογράφηση του τι είναι το Metaverse, ο επενδυτής Matthew Ball υπολογίζει ότι η αξία που θα δημιουργήσει το μετασύμπαν θα ανέρχεται σε τρισεκατομμύρια.”
Η πανδημία που ανάγκασε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να μείνουν κλεισμένοι στα σπίτια τους και να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μόνο μέσω του διαδικτύου και των οθονών, ήταν απλά η εισαγωγή της ανθρωπότητας σε έναν κόσμο όπου αυτή θα είναι η νέα κανονικότητα.
Τυχαίο;;;
Και για να μην ξεχνιόμαστε
Ο εγκέφαλος ανταποκρίνεται στις πληροφορίες που λαμβάνει από το μάτι, γρηγορότερα από ό, τι από οποιαδήποτε άλλη πηγή και η οπτική επεξεργασία των πληροφοριών γίνεται στο μεταιχμιακό σύστημα σε νανο δευτερόλεπτα, πιο γρήγορα από οποιαδήποτε από τις άλλες αισθήσεις μας.
Υπάρχει μια ισχυρή απελευθέρωση χημικών ουσιών που μπορούν να υπερισχύσουν έναντι του ορθολογικού εγκεφάλου και να οδηγήσουν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές.
Πάμε τώρα και στην νεα μορφή πολέμου, τον Γνωστικό πόλεμο.
Ενας πόλεμος που όπως μας λένε
''ο νέος τρόπος μάχης δεν έχει γεωγραφικά σύνορα, έτσι δεν έχει και χρονικό όριο. Αυτό το πεδίο μάχης είναι παγκόσμιο μέσω του διαδικτύου. Χωρίς αρχή και τέλος, αυτή η κατάκτηση δεν γνωρίζει ανάπαυλα, διαρκεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα".
Αυτός ο πόλεμος χρησιμοποιεί "νευροεπιστημονικές μεθόδους και τεχνολογίες" (neuroS/T) την "άμεση οπλοποίηση της νευροεπιστήμης και της νευροτεχνολογίας".
Ο ερευνητής του ΝΑΤΟ περιγράφει τον γνωστικό πόλεμο ως "τρόπους βλάβης του εγκεφάλου
''Όλοι οι ακαδημαϊκοί κλάδοι θα εμπλακούν στον γνωστικό πόλεμο, όχι μόνο οι σκληρές επιστήμες.
Εντός του στρατού, η εμπειρογνωμοσύνη στην ανθρωπολογία, την εθνογραφία, την ιστορία, την ψυχολογία μεταξύ άλλων τομέων θα απαιτηθεί περισσότερο από ποτέ για τη συνεργασία με τον στρατό", αναφέρει η μελέτη που χρηματοδοτείται από το ΝΑΤΟ.
"Η σύγχρονη έννοια του πολέμου δεν αφορά τα όπλα αλλά την επιρροή".
"Η νίκη μακροπρόθεσμα θα εξακολουθήσει να εξαρτάται αποκλειστικά από την ικανότητα να επηρεάζουμε, ή να αλλάζουμε το γνωστικό πεδίο".
"Ο γνωστικός πόλεμος δεν είναι μόνο μια μάχη ενάντια σε αυτό που σκεφτόμαστε, αλλά είναι μάλλον μια μάχη ενάντια στον τρόπο που σκεφτόμαστε, αν μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο που σκέφτονται οι άνθρωποι".
"Είναι πολύ πιο ισχυρό και υπερβαίνει κατά πολύ τον πληροφοριακό [πόλεμο] και τις ψυχολογικές επιχειρήσεις".
"Είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουμε ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με τη νόησή μας, με τον τρόπο που ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τις πληροφορίες και τις μετατρέπει σε γνώση, παρά αποκλειστικά για ένα παιχνίδι με τις πληροφορίες ή τις ψυχολογικές πτυχές του εγκεφάλου μας.
''Δεν είναι μόνο μια δράση εναντίον αυτού που σκεφτόμαστε, αλλά και μια δράση εναντίον του τρόπου που σκεφτόμαστε, του τρόπου που επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες και τις μετατρέπουμε σε γνώση".
"Με άλλα λόγια, ο γνωστικός πόλεμος δεν είναι απλώς μια άλλη λέξη, ένα άλλο όνομα για τον πόλεμο πληροφοριών. Είναι ένας πόλεμος εναντίον του ατομικού μας επεξεργαστή, του εγκεφάλου μας".
Μάλιστα καταλάβατε;;
Είμαστε ο στόχος.
Ζούμε μοναδικές στιγμές και εαν δεν ενωθούμε τον χάσαμε τον πόλεμο.
Εαν δεν ξεκινήσουμε να ζούμε συνειδητά την κάθε στιγμή και να προσπαθούμε να παίρνουμε χαμπάρι τι γίνεται γύρω μας και μέσα μας, τον χάσαμε τον πόλεμο, εαν δεν τον έχουμε ήδη χάσει.
πηγές
Τεχνολογία ανάγνωσης και εγγραφής του εγκεφάλου\
Τι είναι το Metaverse και γιατί όλοι μιλούν γι’ αυτό τελευταία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου