Λάβαμε και αναδημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή ομάδας εκπαιδευτικών που σέβονται και τιμούν τον ρόλο του δασκάλου.
Με την παρούσα επιστολή επιδιώκουμε να σας επιστήσουμε την προσοχή σε πολλά ζητήματα που έχουν ανακύψει μετά τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν την παρουσία των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας στα σχολεία για τη νέα σχολική χρονιά 2021 – 2022. Ως μία ομάδα σκεπτόμενων και ενημερωμένων εκπαιδευτικών, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας για την υποχρεωτικότητα των οποιοδήποτε μέτρων προτείνονται για την προστασία της δημόσιας υγείας έναντι της πανδημίας ή επιδημίας του κορωνοιού.
Έχουμε ενημερωθεί για την πρώτη ευρεία μελέτη σχετικά με τις δυσμενείς επιδράσεις που προκαλούν οι μάσκες στα παιδιά (https://www.eyewideopen.org/?p=1154) και για τις μελέτες του Stanford, του CDC και γερμανικών ιδρυμάτων ότι οι μάσκες είναι αναποτελεσματικές ενάντια στις λοιμώξεις και επιβλαβείς για την υγεία (https://www.eyewideopen.org/?p=991). Σε άλλο άρθρο αναφέρεται ότι οι ερευνητές στην εν λόγω έρευνα, δεν βρήκαν κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι οι μάσκες δρουν θετικά όταν τις φοράμε μαζικά. Δηλώνουν συγκεκριμένα, ότι: οι μάσκες, όταν χρησιμοποιούνται από το ευρύ κοινό, θεωρούνται από τους επιστήμονες ότι ενέχουν κίνδυνο μόλυνσης, επειδή οι τυποποιημένοι κανόνες υγιεινής των νοσοκομείων δεν μπορούν να τηρηθούν από το ευρύ κοινό (https://widegenerationinformation.blogspot.com/2021/07/blog-post_7.html). Βλέπουμε τους ίδιους τους μαθητές μας και τα παιδιά μας να δυσανασχετούν με την πολύωρη χρήση της μάσκας.
Είναι κοινός τόπος ότι το εμβόλιο είναι προαιρετικό, αλλά απαραίτητο για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας όπως αναγράφεται και στην επίσημη ιστοσελίδα της κυβέρνησης (https://emvolio.gov.gr) κάτι που δήλωσε ρητά και ο Υπουργός Υγείας Β. Κικίλιας σε τηλεοπτική εμφάνισή του σε ενημερωτική εκπομπή, τονίζοντας ότι το Σύνταγμά μας ΔΕΝ προβλέπει υποχρεωτικό εμβολιασμό. (https://m.youtube.com/watch?v=d1SRRPXwMP4&feature=youtube). Γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το ΣτΕ απαγορεύεται οποιαδήποτε διάκριση κατά πολιτών που δεν θέλουν να εμβολιαστούν. Στην απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης 2361/2021 (27 Ιανουαρίου 2021) αναφέρεται ρητά ότι οι κυβερνήσεις πρέπει:
7.3.1. – να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν θα υποστεί πίεση με πολιτικά, κοινωνικά ή άλλα μέσα για να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί,
7.3.2. – να διασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα υποστεί διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία (σ.μ.: υγεία απάντων, τόσο του ιδίου όσο και του περιγύρου του) ή για το γεγονός ότι δεν θέλει να εμβολιαστεί,
Για το “Πιστοποιητικό Εμβολιασμού” αναφέρει: 7.5.2 – (επιτρέπεται) η χρήση πιστοποιητικών εμβολιασμού μόνο για τους εξής καθορισμένους σκοπούς: α) παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας του εμβολίου, β) των πιθανών παρενεργειών και γ) των ανεπιθύμητων ενεργειών.
Το παραπάνω κείμενο-πρόταση του Συμβουλίου της Ευρώπης πέρασε, υπερψηφίστηκε, και με τη σύμφωνη γνώμη των Ελλήνων βουλευτών Ντόρας Μπακογιάννη, αδερφής του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Κατρούγκαλου, πρώην υπουργού Εξωτερικών, και Νίνας Κασιμάτη, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
(https://www.zougla.gr/politiki/article/vomva-apo-to-simvoulio-tis-evropis).
(https://www.philenews.com/eidiseis/kosmos/article/1122451).
Γνωρίζουμε ότι έχει ψηφισθεί ο Κανονισμός 953/2021 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021, σύμφωνα με τον οποίο ορίζεται ότι: α) ο εμβολιασμός για τον Covid-19 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ, β) απαγορεύονται οι διακρίσεις άμεσες ή έμμεσες σε βάρος των μη εμβολιασμένων, γ) η κατοχή πιστοποιητικού εμβολιασμού δεν αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση δικαιώματος ελεύθερης κυκλοφορίας. Απαγορεύεται και ο έμμεσος εξαναγκασμός του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.
Ο κανονισμός συνιστά ευρωπαϊκό νόμο, τυγχάνει υπερεθνικής ισχύος και είναι ΑΜΕΣΑ δεσμευτικός, υπέρκειται δε της εθνικής νομοθεσίας. (https://enromiosini.gr/arthrografia/neo-psifisma-toy-symvoylioy/?fbclid=IwAR2Xn3rgt8Z5lUOznS2hRxNI8Qytn24zHsRrwmNRCJtslC7fJHLlIQ79z7M).
Αν και ακόμα η υποχρεωτικότητα των εμβολίων δεν έχει αγγίξει επίσημα τον κλάδο μας, είμαστε ενήμεροι για το εξώδικο του κ. Αντωνιάδη, τις μηνυτήριες αναφορές από το Δίκτυο Ελληνισμού που έχουνε κατατεθεί όσον αφορά την υποχρεωτικότητα των πειραματικών εμβολίων που ακόμα δεν έχουν πάρει κανονική άδεια χρήσης. Μας στεναχωρεί ιδιαίτερα που συνάνθρωποι μας εκβιάζονται και απειλούνται για ένα πειραματικό ενέσιμο παρασκεύασμα, εξαιτίας του οποίου σύμφωνα με τα στοιχεία της βάσης δεδομένων της ΕΕ EudraVigilance μέχρι τις 14 Αυγούστου είχαν καταγραφεί 21.766 θάνατοι και 2.074.410 παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού, oι μισές περίπου παρενέργειες είναι σοβαρές, συγκεκριμένα οι 1.021.867. https://www.pronews.gr/ygeia/1011777_eudravigilance-21766-thanatoi-mono-stin-ee-meta-apo-emvoliasmo-kata-covid-19. Ακόμα και ο εφευρέτης των εμβολίων mRNA, Ρόμπερτ Μαλόουν αναφέρει: «Ανησυχώ επειδή ξέρω ότι υπάρχουν κίνδυνοι, αλλά δεν έχουμε πρόσβαση σε δεδομένα. Και έτσι, είμαι της άποψης ότι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν εάν θα δεχτούν εμβόλια ή όχι, ειδικά επειδή αυτά είναι πειραματικά εμβόλια»(https://www.tanea.gr/2021/06/26/science–technology/koronaios–emvolia–mrna–akatallila–gia–neous-18-22-eton–leei–o–efeyretis–ton–mrna/).
Με το άνοιγμα των σχολείων το θέμα των εμβολίων έχει αρχίσει να αγγίζει και τα παιδιά μας και τους μαθητές μας, παρ’ όλο που αναφέρονται οι παρενέργειες της μυοκαρδίτιδας / περικαρδίτιδας. Θυμίζουμε ότι στις 3 – 11 – 2020 ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας είχε ομολογήσει ότι «Ο κορωνοιός δεν μεταδίδεται μεταξύ των μαθητών στα σχολεία. Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει μετάδοση μέσα στις σχολικές αίθουσες. Συνήθως ένα κρούσμα μπορεί να έρχεται απ’ έξω στη σχολική αίθουσα ή να φεύγει μετά και να πηγαίνει στο οικείο περιβάλλον, αλλά όχι μεταξύ των μαθητών.[…] Από την αρχή υπήρχαν διάφορες θεωρίες, που έλεγαν ότι μπορεί να ήταν λιγότερο το ιικό φορτίο ή να μεταφέρεται πιο δύσκολα από παιδιά μικρότερης ηλικίας. Οπότε μένω σ’ αυτό.» (https://www.esos.gr/arthra/70163/kyvernitikos-ekprosopos-o-koronoios-den-metadidetai-metaxy-ton-mathiton-sta-sholeia)
Σχετικά με τη διενέργεια των εργαστηριακών rapid tests για τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς με ευθύνη του εργαζομένου, ο ίδιος ο πρωθυπουργός επισήμανε από το βήμα της Βουλής πως «οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν εμβολιαστεί θα υποστούν μια πρόσθετη σημαντική ταλαιπωρία», Είναι ξεκάθαρο ότι επιδιώκεται η οικονομική αφαίμαξη και η ταλαιπωρία των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών, καθώς υπάρχει η πρόβλεψη ότι μόνο οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι με δικά τους έξοδα να κάνουν δύο εργαστηριακά τεστ μόνο σε ιδιωτικά εργαστήρια. Αν αποδεχτούμε αυτήν την κατάσταση είναι ουσιαστικά σαν να απεμπολούμε το δικαίωμα μας για παροχή δημόσιας δωρεάν υγείας και πρόνοιας για όλες / όλους τους πολίτες χωρίς διαχωρισμούς.
Είναι εμφανές ότι με την πιθανή επιβολή εργαστηριακών τεστ μόνο στους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς καταστρατηγείται η συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας 4.1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.4.2. Οι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Ωστόσο, η επικεφαλής των CDC Rochelle Walensky σπεύδει να διευκρινίσει ότι τα εμβόλια προστατεύουν σε ποσοστό 90% από τη σοβαρή νόσηση, αν και ενδέχεται να είναι λιγότερο αποτελεσματικά στην πρόληψη της μόλυνσης ή της μετάδοσης του ιού. Ακόμα κι αν δεν νοσήσουν, οι εμβολιασμένοι μπορούν να μεταδώσουν τον ιό εξίσου εύκολα. https://peiraxtiri.gr/oli-i-erevna-tou-cdc-pou-den-eide-ti-dimosiotita-oi-emvoliasmenoi-episis-metadidoun-ton-io/. ‘Άρα δεν έχει κανένα λογικό έρεισμα ο απαράδεχτος διαχωρισμός σε εμβολιασμένους και μη, τη στιγμή που υπάρχει ο ίδιος κίνδυνος διασποράς του ιού.
Παρομοίως, τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε η καθηγήτρια Αθηνά Λινού επισημαίνοντας ότι και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ιό και διαφωνώντας με τα προνόμια στους πλήρως εμβολιασμένους.
https://medlabgr.blogspot.com/2021/06/linou-kai-oi-emboliasmenoi-metadidoun-ton-io-giati-einai-risko-ta-pronomia-emboliasmenon.html#ixzz74D9KgZLw
Με βάση τις παραπάνω δηλώσεις δεν καταλαβαίνουμε γιατί επιβάλλονται διακρίσεις μεταξύ εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών. Άλλωστε δε νοούνται διακρίσεις βάσει Συντάγματος σύμφωνα και με την ειρηνοδίκη Αργυρώ Τέγουτζικ (https://choratouaxoritou.gr/?p=144456&fbclid=IwAR1IYpXxJSSWi8LcOTsvZajpNJyEuEYMP085xBepxPT99Qv6GfUgeAx3lfQ&cn-reloaded=1)
Γνωρίζουμε επίσης ότι έχει σταλεί μια επιστολή από τον κ. Ανδρέα Μπαρδάκη Συνήγορο των ΑΜΕΑ προς την κ. Μακρή Ζωή και την κ. Κεραμέως όπου θέτει το ερώτημα:
Γιατί αλλάζετε αυθαίρετα τη νομοθεσία με ανακοινώσεις; Γιατί εκβιάζετε τους υγιείς εκπαιδευτικούς;
https://vouliwatch.gr/ask/question/f316f4d5-8986-473a–a8a8-a45d3f77f460
Όσον αφορά τα εργαστηριακά rapid tests γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα βίντεο του κ. Μπαρδάκη Συνήγορο των ΑΜΕΑ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Το ΣΕLF ΤΕΣΤ της JOYSBIO ΔΕΝ έχει ΕΓΚΡΙΘΕΙ από τον ΕΟΦ! – Ανδρέας Μπαρδάκης. Παρ’ όλα αυτά, το self test της JOYSBIO το παρείχε πέρυσι το κράτος δωρεάν στους εκπαιδευτικούς.
https://www.youtube.com/watch?v=4cCYE7U7e-8.
Είμαστε επίσης ενημερωμένοι ότι σύμφωνα με τις παρακάτω πηγές: https://www.eyewideopen.org/?p=761
https://www.bitchute.com/video/rDCivQV3cse3/ το Sterile EO (αιθυλενοξείδιο) με το οποίο είναι αποστειρωμένες οι μπατονέτες των rapid tests δεν είναι εντελώς ακίνδυνο. Θέλουμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το επιτρεπόμενο όριο του ώστε η συνεχής χρήση του οξείδιου του αιθυλενίου μέσω της μπατονέτας των rapid tests στον οργανισμό μας δε θα βλάψει σοβαρά την υγεία μας.
Στο παρακάτω βίντεο https://rumble.com/vl416v-reiner-fuellmich-.html?fbclid=IwμAR35WlMkfKbK-QmX_Gq30jdX8Dyo3gVkW95xZAaFfRn6U9QjGMJ3Lo8bDWI και στο παρακάτω άρθρο
https://eternalnowblog.com/2021/08/14/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82/ Ο δικηγόρος Reiner Fuellmich σε πρόσφατη δημόσια ομιλία του ανακοίνωσε: ακόμη και ο ΠΟΥ έχει ομολογήσει ότι ο ιός ανεξαρτήτως του εάν είναι πλήρως ή μερικώς τεχνητός ή φυσικός, δεν είναι περισσότερο επικίνδυνος από την κοινή γρίπη με δείκτη θνησιμότητας 0,14%. Κάτι στο οποίο η Σιγκαπούρη συμφώνησε και ήρε όλα τα μέτρα. Tο τεστ PCR του Drosten (μοριακό τεστ), με 45 κύκλους δυναμοποίησης, έχει ρυθμιστεί ώστε να δίνει 100% ψευδή θετικά αποτελέσματα, αποκαλούμενα «κρούσματα κορονοϊού».
Στις 21 Ιουλίου 2021, τα «Κέντρα Ελέγχου των Νόσων» (CDC) των ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι αποσύρουν από τις 31 Δεκεμβρίου 2021 τη σύστασή των PCR στην «Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων» (FDA) των ΗΠΑ για την παροχή «άδειας για χρήση έκτακτης ανάγκης» (EUA) στα δόλια «Real-Time RT-PCR».
https://www.zougla.gr/ygeia/article/ta-cdc-aposiroun-ta-fake—test-pcr
Αποσύρονται τα τεστ PCR ως αναξιόπιστα. Τα CDC συνιστούν από τώρα στα κλινικά εργαστήρια και τους ιστότοπους δοκιμών που χρησιμοποιούν τα ψευτο-Τεστ RT-PCR για τη «διάγνωση» της COVID-19 (!!!) να ξεκινήσουν τη μετάβασή τους επιλέγοντας ένα άλλο που έχει εγκριθεί από την FDA και προτρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο της υιοθέτησης μιας μεθόδου που να μπορεί να ανιχνεύει και να ξεχωρίζει τους ιούς SARS-CoV-2 από τους… ιούς της γρίπης. (!!!)
Ας μην ξεχνάμε ότι τα δημόσια νοσοκομεία αρνούνται να διενεργήσουνε rapid test σε όποιον δεν έχει συμπτώματα. Οι οδηγίες στο κουτί των rapid tests αναγράφουν ότι προοριζόμενη χρήση είναι εντός των πρώτων 5 ημερών από την εμφάνιση των συμπτωμάτων. Επομένως. δεν μπορούμε να καταλάβουμε τη λογική ότι πλέον δεν αρκεί να είσαι υγιής αλλά πρέπει να προκύπτεις υγιής με βάση κάποιο τεστ.
Ως εκ τούτου, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να ακολουθείται ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας. Ζητάμε την ΠΛΗΡΗ και ΣΑΦΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ πριν προβούμε σε οποιαδήποτε ιατρική πράξη για την προστασία της δημόσιας υγείας.
Σύμφωνα με τη θεμελιώδη αρχή της «συναίνεσης ύστερα από ενημέρωση» που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη ιατρική δεοντολογία δυνάμει της διάταξης του άρθρ. 1 του ν. 3418/2005 (ΚΙΔ) και της διάταξης του άρθρου 12 του ιδίου ως άνω νόμου σε συνδυασμό με τη διάταξη του άρθρου 338 του ν. 4512/2018 ότι οποιαδήποτε απόφαση αντίθετη με τις διατάξεις του ν. 3418/2005 (ΦΕΚ 287/Α/28-11-2005) Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας είναι άκυρη. Οποιαδήποτε ιατρική πράξη ή παρέμβαση επί του σώματος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, ενώ δεν μπορεί να επιβληθεί ως αναγκαίος όρος για την εκπλήρωση δημόσιας υποχρέωσης (π.χ. της στρατολογικής ή της εκπαίδευσης). Στην περίπτωση αυτή, ο πολίτης θα πρέπει να διαλέξει μεταξύ της αθέλητης επέμβασης στο σώμα του (κατά παράβαση της αρχής της ανθρώπινης αξίας και του άρθρου 2 παρ. 1 του Συντάγματος) και της υποβολής του σε κυρώσεις και μάλιστα ζωτικής σημασίας ή οικονομικο-επαγγελματικο-κοινωνικού αποκλεισμού, επειδή δε συμμορφώνεται στη δημόσια υποχρέωση, κάτι που επίσης θα ισοδυναμούσε με προσβολή της ανθρώπινης αξίας του. Η συναίνεση σε οποιαδήποτε ιατρική πράξη πρέπει να είναι προϊόν ελεύθερης βούλησης και όχι αποτέλεσμα πλάνης, δωροδοκίας, απάτης ή απειλής και να μην έρχεται σε σύγκρουση με τα χρηστά ήθη
Επειδή στην ιεράρχηση του νομικού μας πολιτισμού, το Σύνταγμα είναι πρώτο ιεραρχικά, και ακολουθούν οι Διεθνείς Συμβάσεις, οι Νόμοι, τα Προεδρικά Διατάγματα, και οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, είναι προφανές ότι ουδείς μπορεί να αντιστρέψει ή να ακυρώσει αυτή την ιεράρχηση χωρίς προδήλως να παρανομεί. Οι νόμοι που αποτελούν εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου και των Διεθνών Συμβάσεων υπερισχύουν από τους άλλους νόμους, διατάξεις, ΚΥΑ, αποφάσεις κλπ. και συνεπώς καθιστούν κάθε τι αντίθετο προς αυτές ΑΚΥΡΟ και ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Καμία υπουργική απόφαση που είναι σαφώς υποδεέστερη του Συντάγματος, το οποίο ισχύει υπέρ όλων, όσο νομιμοφανής κι αν παρουσιάζεται, δεν επιτρέπεται να καταλύει τον μοναδικό και υπέρτατο αυτόν προστάτη μας, αλλά και τις ζωές των παιδιών μας και τις δικές μας.
Γνωρίζουμε ότι η μοναδική προϋπόθεση για τη φοίτηση στην εκπαίδευση είναι η ιδιότητα του Έλληνα πολίτη και η καταλληλότητα της ηλικίας, κατά τη διάταξη του άρθρου 16 του Συντάγματος.
Επίσης, σύμφωνα με την Υπ.Απ. Φ353.1/324/105657/Δ1/2002 (καθηκοντολόγιο) άρθρο 36 παρ.4: ”οι καθηγητές συνεργάζονται με τους μαθητές, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ΄ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά”.
Επιπλέον, βάσει του Π.Δ. 18/2018 άρθρ.1: ”Αποστολή του ΥΠΑΙΔ είναι η ανάπτυξη και η συνεχής αναβάθμιση της παιδείας με σκοπό:
α) την ηθική, πνευματική και τη φυσική αγωγή των Ελλήνων,
δ) την καλλιέργεια του σεβασμού στην ελευθερία του λόγου και της έκφρασης,
ε) την ανοχή στη διαφορετικότητα,
στ) τη διαπαιδαγώγηση με βάση τις αρχές της δημοκρατίας, της ισότητας, της αλληλεγγύης, της απαγόρευσης των διακρίσεων, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας,
η) τη διαμόρφωση ελεύθερων, ενεργών και κριτικά σκεπτόμενων πολιτών.
Σύμφωνα δε με το άρθρο 25 του Ν. 3528/2007 (Νομιμότητα Υπηρεσιακών Ενεργειών) 1. Ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των καθηκόντων του και τη νομιμότητα των υπηρεσιακών του ενεργειών. 2. Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν. 3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος (εκπαιδευτικός) οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή…».
Όσον αφορά την προσκόμιση αποδεικτικών / πιστοποιητικών/ βεβαιώσεων για covid-19 σε ανακοίνωσή της η επίτροπος προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τονίζει ότι:
“Εκτός από τον αρμόδιο Επιθεωρητή ή τον Αστυνομικό, κανένα πρόσωπο δικαιούται να ζητά από πολίτη, οποιοδήποτε πιστοποιητικό, είτε για να του επιτραπεί η είσοδος σε ένα χώρο, είτε για οποιοδήποτε άλλο σκοπό.” (http://www.dataprotection.gov.cy/dataprotection/dataprotection.nsf/All/95EB959D80A4C218C22586C300357782?OpenDocument).
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ:
οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε επιθεωρητές υγείας. Δεν είναι ο ρόλος μας να μετατρέψουμε τα σχολεία μας σε ιατρεία. Δε θα δεχτούμε να μας επιδεικνύεται κανένα ιατρικό έγγραφο κατά το άνοιγμα των σχολείων είτε αυτό ονομάζεται πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ. Δε θα δεχτούμε κανένα κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στα σχολεία. Πρέπει να σεβαστούμε το ιατρικό απόρρητο στο χώρο του σχολείου.
ΔΕΝ θέλουμε να αποδεσμεύουμε Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα μας ούτε και των παιδιών μας, που έχουν σχέση με το ιατρικό ιστορικό μας σε καμία ηλεκτρονική πλατφόρμα για την οποία κανείς δε μας εγγυάται την ασφάλεια της επεξεργασίας των προσωπικών μας δεδομένων αλλά και των παιδιών μας. Νόμος 2472/1997 (προσωπικά δεδομένα) Άρθρο 5 1. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επιτρέπεται μόνον όταν το υποκείμενο των δεδομένων έχει δώσει τη συγκατάθεσή του. (Εξαναγκασμός συγκατάθεσης = εκβιασμός και τιμωρείται βάση ποινικού κώδικα).
αν θέλει ο κάθε Υπουργός να επιβάλλει οποιαδήποτε ιατρική πράξη στα σχολεία για την πρόληψη της δημόσιας υγείας, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να ακολουθείται και ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας.
δε θα συναινέσουμε στη βάναυση επέμβαση σε βάρος της ψυχής και του σώματος των μαθητών μας, καθιστώντας το μέλλον των ιδίων και της παιδείας ζοφερό.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
ως μέτρο για την προστασία της δημόσιας υγείας τη διενέργεια rapid test ΣΑΛΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ για ΟΛΟΥΣ και μόνο ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ όταν παρουσιάσει σύμπτωμα γρίπης ή κορωνοιού στα σχολεία. Επισημαίνουμε ότι σε μία μελέτη που δημοσιεύθηκε στο έγκυρο περιοδικό Annals of Internal Medicine, η οποία βασίσθηκε στην σύγκριση της ευαισθησίας και του κόστους των τεστ για τη λοίμωξη SARS–COV-2 σε δείγματα σιέλου έναντι ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος, η καθηγήτρια Αναλυτικής Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Εύη Λιανίδου, συνοψίζει τα κύρια ευρήματα της μελέτης: η ευαισθησία των τεστ σε δείγματα σιέλου δεν διέφερε σημαντικά από τα ρινοφαρυγγικά επιχρίσματα σε ασυμπτωματικά άτομα και άτομα με ήπια συμπτώματα. (https://www.ertnews.gr/eidiseis/epistimi/evzoia/ygeia/test–gia–koronoio–me–deigma–salioy–i–rinofaryggiko–epichrisma–ti–lene–oi–meletes/).
Σε κουτί σε rapid test σάλιου για τον Sars – Cov – 2 αναγράφεται ότι η ακρίβεια διάγνωσης του είναι 98,17% και έχουνε πιστοποιητικό έγκρισης ασφαλείας από τον ΕΟΦ. Γιατί τα ιδιωτικά εργαστήρια αποκλείουν τη διενέργεια rapid test σιέλου;
Επειδή εκπαιδευτικοί και γονείς, είμαστε στην ίδια σύμμαχη πλευρά και μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες για τα παιδιά μας και το μέλλον τους. Επειδή οραματιζόμαστε και πασχίζουμε με δύναμη και ειλικρίνεια ψυχής για την ακεραιότητα, αξιοπρέπεια, ευτυχία και ελευθερία τους.
Επειδή όλοι μαζί θέτουμε την παρακαταθήκη για όλα τα ιδανικά που θα βρουν τα παιδιά μας.
Επειδή για όλα τα ανωτέρω έχουμε σύμμαχο πολύτιμο το Σύνταγμα της Ελλάδος που μας προστατεύει από παράνομα διατάγματα αυθαιρεσιών και κακοποιήσεων πανταχόθεν.
Επειδή υπάρχουν επιπλέον οι νόμοι που μας προστατεύουν κι εγγυώνται την κατά ελεύθερη συνείδηση και βούληση, τήρηση των διατάξεων του Συντάγματος αλλά και των ελευθεριών μας και οφείλουμε να τους τηρήσουμε, παρά τα αντίθετα εκβιαστικά, παράνομα και αντισυνταγματικά κελεύσματα που υπονομεύουν τις κρίσιμες τούτες ώρες το μέλλον μας.
Επειδή καθήκον όλων μας, σύμφωνα με το Σύνταγμα, είναι να υπερασπίσουμε την Πατρίδα, ενώ σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 120 παρ. 2 του Συντάγματος: ”Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν μ΄αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων’. 4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. Και εμείς ως εκπαιδευτικοί είμαστε υποχρεωμένοι να αντισταθούμε στην κατάλυση του Συντάγματος.
Επειδή ειδικότερα, εμείς οι εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 24 του ν. 3528/2007 (Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων): ”Ο υπάλληλος είναι εκτελεστής της θέλησης του Κράτους, υπηρετεί μόνο το Λαό και οφείλει πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία”.
Επειδή κατά τα ανωτέρω, οι εκπαιδευτικοί-παιδαγωγοί δεν καλούνται να υπηρετήσουν τον εκάστοτε Υπουργό, ο οποίος δεν είναι ο εργοδότης τους αλλά απλά προίσταται και συντονίζει, ενώ καλούνται βάσει των ανωτέρω να υπηρετήσουν αποκλειστικά και μόνο το Λαό από τον οποίο και αμείβονται.
Για όλους τους ανωτέρω λόγους και με τη ρητή επιφύλαξη πάντων νομίμων δικαιωμάτων μας απευθ
ύνουμε ΕΚΚΛΗΣΗ προς άπαντες τους συναδέλφους, γονείς και φορείς συλλογικών οργάνων, να πράξουν σύννομα, τηρώντας το Σύνταγμα και τους σύμφωνους με αυτό νόμους, τις Διεθνείς Συμβάσεις ούτως ώστε να μην καταπατηθεί περαιτέρω η ανθρώπινη αξιοπρέπεια ημών και των παιδιών μας, να μην παραβιασθεί περαιτέρω το θεμελιώδες και αυτονόητο συνταγματικό δικαίωμα της ελευθερίας της προσωπικότητας και της συμμετοχής μας στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας και να μη γίνει καμία διάκριση εις βάρος μας και εις βάρος των παιδιών μας.
Ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να διαφυλάττουμε την αξιοπρέπεια, την ελευθερία βούλησης και το σεβασμό των ατομικών μας δικαιωμάτων. Καμιά προϋπόθεση για άσκηση των αυτονόητων και συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας. Το οφείλουμε στην Πατρίδα, στα παιδιά και στον εαυτό μας, αλλιώς δεν αξίζει να λεγόμαστε παιδαγωγοί ή γονείς.
Ζητάμε τη στήριξη ΟΛΩΝ στον αγώνα μας. Πρέπει να έχουμε το νου μας στα παιδιά μας και στους μαθητές μας. Ήρθαν οι καιροί. Πρέπει να υπερασπιστούμε τα παιδιά μας. Γατί αν γλυτώσουν τα παιδιά… Υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ!!!
Διεποστημονική ένωση υπεράσπισης της Δημοκρατίας και της βιοηθικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου