Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΞΕΝΩΝ

Πηγή:http://theoprovlitos.blogspot.com/




................................................................................................................................................................
Λένε οι επαγγελματίες πολέμιοι της Εκκλησίας, ότι το Βυζαντιο δήθεν δεν είχε να επιδείξει διανοηση, τεχνες, επιστημες κλπ. Από που να αρχισω και που να τελειωσω. Θα πρεπει να γινουν πολλαπλες αναρτησεις ανά τομέα. Απλα θα επικαλεστω συνοπτικά τις δηλώσεις του Ροδίτη Τουρκου Υπουργου Παιδείας Resit Galip (1893-1934) όπως μας τις παραθετει ο Γερμανοεβραίος και καταγόμενος από οικογενια ρεφορμιστών Ραββινων Frank Tachau (1929-2010):


Όταν η Κωνσταντινουπολη έπεσε περίπου 500 χρόνια πριν, οι Βυζαντινοί λόγιοι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την χώρα. Τίποτα δεν μπορουσε να τους κρατήσει. Πολλοί πήγαν στην Ιταλία και έφεραν ως αποτέλεσμα την Αναγέννηση εκεί.



Αλλα και ο Gaston Deschamps (1861-1931), αντικειμενικός Γαλλος περιηγητης του 1888 αναφερει:


Οι μητροπόλεις της Σμύρνης, της Εφέσου και της Φιλαδελφείας διαθετουν ίσως τα περισσότερα σχολεία και το πιό πολυάριθμο διδακτικό προσωπικό από όλες τις ορθόδοξες μητροπόλεις της Τουρκίας. "Η Ελλαδα" εγραφε στα 1728 ο Ελληνας γεωγραφος Μελέτιος "ονομα που άλλοτε ήταν μεγαλο κι ενδοξο και σημερα ταπεινο, η Ελλαδα αποκαλείται από τους ευρωπαίους Γραικία και από τουςΤουρκους και τους άλλους λαούς Ρούμελη. Στην πιο εκτεταμενη εννοια τη περιλαμβανει την Ηπερο, την Ακαρνανια, την Αττικη, την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Αιτωλία, τη Μακεδονία, τη Θρακη, τα ελληνικα νησια του Αιγαίου και του Ιονίου και ολοκληρη την Μικρα  Ασια."

Αδυνατωντας να καταλάβουν με το ξιφος αυτη τη χιμαιρινη αυτοκρατορία, οι Ελληνες, κληρονομοι των Ρωμαιων της Ανατολής, οι Ρωμιοι, όπως τους αποκαλουν οι Τουρκοι, προσπαθουν να διατηρησουν την παλια τους επικράτεια επιστρατεύοντας παντου δασκαλους και δασκαλες. Επι αιωνες η αμεταβλητη και πραγματικα επιτυχημενη τακτικη τους ηταν να διατηρουν με τα σχολειά την παραδοση του ελληνισμου και την ελπιδα της εθνικης αναγεννησης.
Την επομένη της υποταγής τους, τότε που τα παιδιά δεν μπορούσαν να βγούν από το σπίτι τους χωρίς να κινδυνευουν να απαχθούν και πωληθούν ως σκλάβοι, οι μικροι μαθητες γλιστρουσαν τοιχο-τοιχο τη νυχτα για να πανε στο σπιτι του παπά ή του δασκάλου και να μάθουν να διαβαζουν. Ένα δημοτικο τραγουδι διαφυλαττει την συγκινητικη αναμνηση αυτου του θρυλου:

Φεγγαρακι μου λαμπρο
Φεγε μου να περπατω

Τελικά ἡ κρίση μᾶς ΕΝΩΝΕΙ!

Πηγή:http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

"Πρίν ἀπό λίγο στά ΑΒ Ἁγίας Παρασκευῆς, στό ταμεῖο ἦταν ἕνα γηραιός ρακένδυτος κύριος μέ 3-4 κονσέρβες κι ἕνα γκαζάκι. Ἡ νεαρή ταμίας τόν κοιτάει καί τοῦ λέει "Φύγετε  κύριε, ἡ ἑταιρεία μᾶς δικαιολογεῖ κάποια δωρεάν καλάθια". Τίς δίνει 1000 εὐχές. Μόλις ἐκεῖνος ἀπομακρύνεται, ἀνοίγει τήν τσάντα της καί βάζει τά χρήματα στό ταμεῖο ἀπό τό πορτοφόλι της. Πεταγόμαστε 2-3 πού ἔχουμε μείνει κάγκελο καί τῆς λέμε νά τά πληρώσουμε ἐμεῖς. Μᾶς κοιτάζει αὐστηρά:
"Ἐγώ τό ἀποφάσισα, ἐγώ θά τά πληρώσω. Ἐλᾶτε, παρακαλῶ, μήν δημιουργεῖτε οὐρά". Ἕνα κοριτσάκι τόσο δά. Πόσα νά παίρνει; 500 ευρώ; Πολλά λέω. Ἀλληλεγγύη, ρέ."
συγκλητική

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ

 

Πηγή:http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

daim.jpg( Μάρκ. Θ΄ 17-31 )
Γράφει πατήρ ωήλ Κωνστάνταρος
Δέν φίσταται χειρότερη τυραννία, πό ατή πού πιφέρει χθρός, διάβολος, στά θύματά του.
Καί δέν πάρχει μεγαλύτερη φέλεια, πό τό νά σχυρίζεται κανείς τι δέν πάρχει διάβολος.
Ατή κριβς τήν πραγματικότητα, το φοβερο μίσους το χθρο μας, λλά καί τήν ντιμετώπιση ατο, βλέπουμε στήν Εαγγελική περικοπή τς Δ΄ Κυριακς τν νηστειν.
τραγικός πατέρας, πελπισμένος πό τήν νίατη κατάσταση καί τόν δαιμονικό βασανισμό το τέκνου του, προστρέχει στούς μαθητές το Χριστο. Ατοί μως, ο μαθητές, παρά τήν προσπάθειά τους, δέν κατόρθωσαν νά κβάλουν τόν φοβερό δαιμόνιο πό τήν ταλαίπωρη νεανική παρξη, καί τελικς θεραπεία πέρχεται πό τόν διο τόν Θεάνθρωπο Κύριο ησο.
Νά σταθομε γιά λίγο δελφοί μου, στό μεγάλο θέμα το δαιμονισμο. Τς τυραννίας δηλαδή πού πιβάλει χθρός, ταν γιά διαφόρους λόγους, κατορθώσει νά κυριεύσει τήν νθρωπίνη παρξη.
ντως, δέν μπορε νά πάρξει χειρότερος βασανισμός γιά ναν νθρωπο, πό τό νά πέσει στά νύχια το διαβόλου, καί τό κάθαρτο τά κάθαρτα πνεύματα νά κυριεύουν τό σμα.
σοι δέ χουν γνώση...

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Ξαφνικά ανακάλυψαν τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους…



 Εντύπωση προκαλεί στους εχέφρονες πολίτες η ξαφνική προεκλογική επίθεση ολόκληρου του καθεστώτος εναντίον της διαφθοράς μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων. Ολόκληρο λοιπόν το καθεστώς, τόσο το πολιτικό του σκέλος με τις διωκτικές του αρχές, όσο και το επικοινωνιακό του σκέλος με τα καθεστωτικά ΜΜΕ και φυσικά από κοντά παρασυρόμενη…
και μεγάλη μερίδα του διαδικτύου, σπεύδουν να βρουν διάφορες περιπτώσεις διαφθοράς για να προβληθούν και να μεγιστοποιηθούν.
Φυσικά και θα πρέπει να παταχθεί οποιαδήποτε εκδήλωση διαφθοράς στο δημόσιο, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι. Περί αυτού δεν τίθεται κανένα ζήτημα. Αλλά τι θέλει να μας πει το πολιτικό σύστημα; ότι τάχα δεν γνώριζε τι συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις στον δημόσιο τομέα; Μα, αν πει κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να πει και συγνώμη κα να αποσυρθεί ως παντελώς ανίκανο. Όμως δεν πρόκειται περί αυτού.
Εμείς εκτιμούμε πως όλη αυτή η προβολή και η μεγιστοποίηση περιπτώσεων διαφθοράς, γίνεται για δύο λόγους:
Πρώτον για να αποσπάσουν την προσοχή του λαού από την κεντρική σκηνή του πολιτικού συστήματος και να την στρέψουν σε παρακλάδια του κρατικού μηχανισμού, ακίνδυνα για το πολιτικό σύστημα, προκειμένου να μείνει ήσυχο το τελευταίο στην προεκλογική περίοδο και
Δεύτερον, για να θέσουν σε ενεργοποίηση κοινωνικούς αυτοματισμούς εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων, ώστε να περάσουν με ευκολία τα εξοντωτικά μέτρα που θα έρθουν μετά τις εκλογές εναντίον τους.
Σ’ αυτή την προεκλογική περίοδο, η επιστήμη της προπαγάνδας θα δώσει τα ρέστα της.
Οι πολίτες πρέπει να οδεύσουν ήσυχα πίσω προς τα κομματικά μαντριά, όπου τους περιμένει ο μακελάρης τσοπάνης.
Πέτρος Χασάπης
http://taxalia.blogspot.com/2012/03/blog-post_2378.html

Παρέλαση 25ης Μαρτίου: Συγλονιστική ἐπιστολή ἀπό ἕναν ἀξιωματικό

Πηγή:http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

Τί ὀφείλει ἄραγε νά κάνει ὁ καθένας ἀπό ἐμᾶς τήν 25η Μαρτίου, ἄν ὀφείλει νά κάνει κάτι; Ἡ ἀπάντηση εἶναι μᾶλλον ἁπλή. Νά τιμήσουμε ὅλους ἐκείνους πού ἔδωσαν ἤ ρίσκαραν τίς ζωές τους γιά μία λεύθερη χώρα. Τουλάχιστον αὐτή τήν ἀπάντηση θά λαμβάναμε ἀπό ὅλους, εἴτε ἐνστερνίζονται αὐτή τήν ἄποψη, εἴτε ὄχι. Μοιάζει αὐτονόητο καί κανείς δέν θά τολμοῦσε νά πεῖ τό ἀντίθετο. Τό θέμα, ὅμως, εἶναι πῶς γίνεται αὐτό; Ἐδῶ ἀρχίζουν τά δύσκολα καί οἱ ἀπόψεις διίστανται. Ὅποτε, καλό εἶναι νά πάρουμε τά πράγματα μέ μία λογική σειρά καί νά καταλήξουμε κάπου. Πῶς τιμάει ἄραγε κάποιος τόν Καραϊσκάκη, τόν Κολοκοτρώνη καί τόν Νικηταρά; Παρελαύνοντας καί ἀποδίδοντας τιμές σέ ποιούς; Μαθητές καί ἔνστολοι θά περάσουν ἀντίστοιχα, μπροστά ἀπό ὑπουργούς Παιδείας καί Προέδρους, Πρωθυπουργούς, νῦν (Παπαδῆμος) καί πρώην (Παπανδρέου), ἤ ἐπίδοξους Πρωθυπουργούς (Σαμαράς, Βενιζέλος). Τί ἄποψη ἔχουν ὅλοι αὐτοί γιά τό Γιό τῆς Καλογριᾶς καί τό Γέρο τοῦ Μοριά; Θά τούς ποῦν ἥρωες, σίγουρα. Ὅσον ἀφορᾶ ὅμως στή δράση τους; Θά τήν ἐξυμνήσουν κι αὐτήν; Καλῶς ἀντιστάθηκαν στήν μεγάλη δύναμη τῆς ἐποχῆς; Στά λόγια ναί, γιατί δέν μποροῦν νά κάνουν ἀλλιῶς, ἀλλά αὐτά ἀφοροῦν τό χθές, ὄχι τό σήμερα. Ὁ πατριωτισμός τοῦ σήμερα εἶναι νά συμμορφωθοῦμε στίς ἐπιταγές τῆς σύγχρονης μεγάλης δύναμης.

Σπάρτης Ευστάθιος, «Μια διαφορετική άποψη» για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821

Πηγή:http://aktines.blogspot.com/

 
«Μια διαφορετική άποψη»
Για μία ακόμη φορά  το ιστορικό έθνος μας ετοιμάζεται να πανηγυρίσει την  επέτειο της ενάρξεως του πολύχρονου, επίμοχθου και αιματοβαμμένου αγώνα για την κατάκτηση και αναγνώριση της ανεξαρτησίας του. Η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 αφορά μία αξιοζήλευτη σελίδα ιστορίας που γράφτηκε από αγράμματους σοφούς και χαράχτηκε από τους άγνωστους και αδύναμους μισοξεχασμένους Έλληνες στη μνήμη και τη συνείδηση των γνωστών και ισχυρών αφεντάδων. Αυτούς, λοιπόν, τους χιλιάδες αγωνιστές επώνυμους και ανώνυμους,  οι οποίοι,  με βαθιά την πίστη στον Θεό και στα ιδανικά του γένους, τόλμησαν και κέρδισαν τον στέφανο της αθανασίας, σφυρηλατώντας τη λέξη ελευθερία στον ορίζοντα της παγκόσμιας ιστορίας, θα τιμήσουμε με υπερηφάνεια σε λίγες ημέρες.

Η τιμή, όμως, αυτή δεν πρέπει να περιορίζεται σε συμβολικό, τυποποιημένο επίπεδο. Επιβάλλεται να εκφράζεται πρωτίστως με διαρκή αγώνα προσωπικό και συλλογικό για τη διαφύλαξη  της πολύτιμης κληρονομιάς που πήραμε σαν κόρη οφθαλμού. Στις μέρες μας, βέβαια, ο κόσμος έχει άρδην αλλάξει. Πολλές έννοιες και αξίες έχουν αποχρωματιστεί και άλλες έχουν παραχαραχθεί χάριν ποικίλων σκοπιμοτήτων. Η ελευθερία, σε αυτό το κλίμα, περνά πάλι από τις συμπληγάδες της σύγχυσης  και του στόχου. Δεν είμαστε υπόδουλοι ούτε των Τούρκων ούτε κάποιων άλλων λαών, όπως ήμαστε πριν μερικούς αιώνες. Εντούτοις, είμαστε δέσμιοι της επιδίωξης της  άμετρης,  της επίπλαστης ευμάρειας, της ξενόφερτης κουλτούρας, της αποχαυνωτικής και παραπλανητικής δύναμης των Μ.Μ.Ε., του ωχαδερφισμού, του ακραίου ατομισμού, της  ανευθυνότητας, του νεοελληνικού ραγιαδισμού.  Επιπλέον, τον τελευταίο καιρό ως καινοφανή δούρειο ίππο στην εθνική  και κοινωνική μας συνοχή  καταγράφουμε τη διευρυνόμενη ψυχολογία του άστεγου, του άνεργου, του καταχρεωμένου, του αβάστακτα φορολογημένου, του οικονομικά εξοντωμένου, του δικαίως θυμωμένου Έλληνα οικογενειάρχη. Για την ελευθερία τού νεοέλληνα, συνεπώς, το καμπανάκι του κινδύνου ξαναχτυπά

Η ιστορία της ανακάλυψης της Αμερικής πρέπει να ξαναγραφτεί(ούτως η άλλως) αν ισχύει η παρακάτω είδηση:


Πηγή:eleftheri-epistimi.blogspot.com
Μέσα στο δάσος Cockaponset στα νότια της πολιτείας Connnectikut των Η.Π.Α βρίσκεται η αρχαιότερη Χριστιανική Εκκλησία της Αμερικής,αριστοτεχνικά σκαλισμένη απο πέτρα.

Οι επιτόπιες επιγραφές αποδυκνείουν την υπαρξή της εδώ και 1500χρόνια από σήμερα,κατασκευασμένη από Ορθόδοξους Χριστιανούς μοναχούς του Βυζαντίου!





Στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχουν πολλά ελληνικά κύπελα(σε σχήμα μικρής κούπας)πλαισιωμένα με καθαρά χριστιανικά σύμβολα η μονογράμματα του Χριστού,με βαπτιστήρια,κηροπήγια.

Υπάρχουν επίσης ένας δεσποτικός θρόνος(ή επισκοπική καθέδρα)και ένα Ιερό Βήμα.Παρόμοια κομψοτεχνήματα βρέθηκαν σε μια όαση του Μαρόκο,στη βόρεια Αφρική.Ο ερευνητής Frederick J.Pohl μελετώντας τις επιγραφές τοποθέτησε την άφιξη των μοναχών στη βόρεια Αμερική γύρω στα 480μ.Χ. σε μια εποχή μεγάλων ανακατατάξεων στη βόρεια Αφρική.

Μέχρι το 430μ.Χ. πολλοί επίσκοποι λειτουργούσαν στη βόρεια Αφρική(κυρίως Τυνησία και Καρχηδόνα)όπου μέχρι σήμερα διασώζονται ερείπια ναών.

Εκείνη την εποχή ξεκίνησαν οι διωγμοί των Χριστιανών από τους Αρειανιστές.Επίσης οι μοναχοί σε εκείνες τις περιοχές είχαν έρθει σε ευθεία σύγκρουση με τους μονάρχες που κυβερνούσαν τη βόρεια Αφρική ,με αποτέλεσμα να