Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Αὐτοὶ μὲ τὸν Κουφοντίνα, ἐμεῖς μὲ τὴν… Μπουμπουλίνα

Γράφει ὁ Δημήτρης Νατσιὸς



Οἱ λεγόμενοι ἀντεξουσιαστές, ὄνομα ποὺ ὑποκρύπτει τὴν ἐπώνυμη καὶ ἀνώνυμη προδοσία τῆς πατρίδας, ὄνομα, καρύκευμα τοῦ κάθε ἀνισόρροπου χαραμοφάη, στὶς πορεῖες τους γιὰ τὸν δολοφόνο Κουφοντίνα, κρατοῦσαν καὶ ἕνα πανί, ποὺ ἔγραφε: «Ὅταν οἱ ἀντάρτες θὰ μποῦνε στὴν Ἀθήνα τὸ Σύνταγμα θὰ λέγεται πλατεία Κουφοντίνα». Θὰ μπορούσαμε νὰ τὸ παραφράσσουμε καὶ νὰ βροντοφωνάξουμε: «Ὅταν οἱ Ἕλληνες κυβερνήσουν τὴν Ἀθήνα, τὸ Σύνταγμα θὰ λέγεται πλατεία… Μπουμπουλίνας».

Παράνοια. Τί νὰ πεῖ κανείς; Οἱ Τοῦρκοι - τὸ λυσσασμένο σκυλὶ - ἀπειλεῖ καὶ ὀνειροφαντάζoνται «γαλάζιες πατρίδες» καὶ τὰ ἀπολειφάδια τῆς πολιτικῆς, ἀσχολοῦνται μὲ τὸν μεγαλύτερο κατὰ συρροὴν ἐγκληματία τῆς ἱστορίας μας. Θὰ...
τὸ ξαναγράψω: Ὅταν ἐρίζουν στὴν ἀρχὴ τῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ ’21, οἱ καπεταναῖοι γιὰ πρωτοκαθεδρίες καὶ ἀρχηγιλίκια, ὁ Ὀδυσσέας Ἀνδροῦτσος, γράφει… γραφὴ στὸν Κολοκοτρώνη, λέγοντάς του: «Σᾶς στέλνω τὸν Δράμαλη μὲ 40.000 ἀσκέρι νὰ μονοιάσετε». Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς λυπηθεῖ, γιατί τώρα δὲν ὑπάρχουν Νικηταράδες καὶ Κανάρηδες γιὰ νὰ γονατίζουν τὴν Τουρκιὰ μὲ τσουγκράνες καὶ σαπιοκάραβα.



Σκέφτομαι. Μάνες, γονιοὺς δὲν ἔχουν αὐτὰ τὰ ταλαίπωρα παιδιά, τὰ μπουλούκια τῆς δῆθεν ἀριστερᾶς, νὰ τὰ συμμαζέψουν καὶ νὰ τὰ νουθετήσουν; Δὲν βλέπουν τὴν καταστροφή; Καὶ δὲν μιλῶ γιὰ τὰ σχολειά. Κάποτε ἦταν θεματοφύλακες τῶν τιμαλφῶν ἀξιῶν τοῦ ἔθνους μας. Σήμερα κατάντησαν ὑποκινητὲς καὶ θερμοκήπια ἀφιλοπατρίας. Ἕνα σύγχρονο παιδομάζωμα.

Καὶ δὲν θὰ ἀφιερώσω ἄλλο μελάνι γι’ αὐτὴν τὴν τραγωδία. Ἀνέφερα τὴν Μπουμπουλίνα. Τί ἦταν αὐτὲς οἱ μάνες τοῦ Εἰκοσιένα; Τί λιοντάρια τράνευαν; Ἁγίες μάνες.

Τὸ ’21 ἡ μάνα ἀφήνει τὴ λάτρα τοῦ σπιτιοῦ καὶ τὸ μεγάλωμα τῶν παιδιῶν καὶ ζώνεται τ’ ἅρματα. «Ἡ Δέσπω κάνει πόλεμο μὲ νύφες καὶ μ’ ἀγγόνια». Μία ἀπὸ αὐτὲς ἡ περίφημη Καρατάσαινα, γυναίκα καὶ μάνα ἡρώων. Συνελήφθη, κατὰ τὴν καταστροφὴ τῆς Νάουσας, τὸν Ἀπρίλιο τοῦ 1822 καὶ ὁδηγήθηκε, μαζὶ μὲ πλῆθος αἰχμάλωτα γυναικόπαιδα στὴν Θεσσαλονίκη. Πιέστηκε νὰ ἀλλαξοπιστήσει. Ἀρνήθηκε. «Γι’ αὐτό», γράφει ὁ αὐτόπτης Γάλλος Πουκεβὶλ στὴν ἱστορία του «ἐβύθισαν ἐντὸς σάκκου, τὸν ὁποῖον εἶχαν γεμίσει μὲ ὄφεις, τὴν σύζυγο τοῦ ὁπλαρχηγοῦ Καρατάσου. Ὁ Ἀβδοὺλ Λουμποὺτ ἤλπιζεν ὅτι ὁ θάνατός της, θὰ ἐπήρχετο κατόπιν φρικτῶν πόνων καὶ βασάνων. Ἀλλὰ αἱ πληγαὶ πλήθους ἐχιδνῶν ἔχυσαν τόσον δηλητήριον εἰς τὰς φλέβας τῆς μάρτυρος, ὥστε περιέπεσεν εἰς λήθαργον καὶ ἀπέθανεν ἀνωδύνως, λυτρωθεῖσα οὕτω τῶν δημίων της, ὑπὲρ τῶν ὁποίων δὲν ἔπαυσεν νὰ προσεύχεται θερμῶς, ἐπικαλούμενη τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ καὶ τῆς Παναγίας μέχρι τῆς τελευταίας ὥρας. Οὕτως ἀπέθνησκον αἱ χριστιαναὶ γυναῖκες». Ἐδῶ, καὶ δὲν κάνω λάθος, διαβάζουμε συναξάρι νεομάρτυρος.

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Κεραυνὸς ἐν αἰθρίᾳ: Ἄσμα διαβολικὸν ἠκούσθη… ἐν μέσῳ … εὐσεβείας καὶ ἁγιότητος.

 








Μὲ τὴν ὑποχωρητικότητά μας μπροστὰ στὶς ἀπαιτήσεις τῶν ἐξουσιῶν δείχνουμε ὅτι ἔχουμε πνεῦμα δειλίας καὶ ἐλλείψι ἀνδρείας καὶ διαθέσεως νὰ ὑπερασπιστοῦμε τὴν πίστι μας.

Μὲ τὴν ὑποχωρήτικότητά μας αὐτὴν δουλώσαμε τὴν Ἐκκλησία στὶς σατανοκίνητες μαριονέτες ποὺ κυβερνοῦν.

Μὲ τὴν μετατροπὴ τῶν ναῶν ἀπὸ χώρους χάριτος, ἁγιότητος καὶ θεραπείας σὲ χώρους μολύνσεως καὶ ἀπιστίας καὶ τρομοκρατήσεως, σπείραμε τὴν ἀμφιβολία καὶ τὸν φόβο στὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων. Κλονήσαμε τὴν πίστι, παγώσαμε τὶς καρδιὲς κάναμε τὸν φόβο παντοδύναμο στὰ μάτια τους.

Μὲ τοὺς μασκοφορεμένους δεσπότες καὶ παπάδες, μὲ τὴν ἀπαγόρευσι τῆς τελέσεως τῶν ἀκολουθιῶν καὶ τῶν λειτουργιῶν, μὲ τὰ κορδελάκια καὶ τὰ ψεκαστήρια μεγαλώσαμε τὴν φοβία ποὺ καλλιεργοῦν οἱ πουλημένες ἐξουσίες καὶ οἱ πληρωμένοι εἰδικοί.

Μὲ τὶς ἐνέσεις τῶν ἐμβολίων νὰ τρυποῦν τὰ μπρατσάκια τῶν μασκοφορεμένων δεσποτάδων σὲ βίντεο ἤ σὲ φωτογραφίες ἐντυπώθηκε στὶς καρδιὲς ἡ σφραγίδα τοῦ φόβου, καὶ μὲ τὶς ἐγκυκλίους τους στέλνουν τὸ τρομοκρατημένο κοπάδι στὰ ἐμβολιαστικὰ σφαγεῖα τῶν Μεγάλων Φαρμακευτικῶν κολοσσῶν…

Δὲν διστάζουν νὰ γελοιοποιήσουν καὶ τοὺς ἁγίους ὑιοθετῶντας τὶς γελοιογραφίες τῶν ἐκκλησιομάχων οἱ ἵδιοι οἱ μητροπολῖτες στὰ ἔντυπά τους… καὶ μετὰ ζητᾶνε καὶ συγνώμη…

Καὶ τρίβουν τὰ χέρια τους οἱ Γκείητζδες καὶ οἱ Τσιόδρες καὶ ὅλα τὰ ὄργανα τοῦ σατανά…

Ἔ! Τί τὸ παράξενο νὰ στείλουν καὶ ἔνα τραγούδι στὴν Γιουροβίζιον γιὰ νὰ μᾶς ἐκπροσωπήσῃ, τὸ ὁποῖο ὑμνεῖ τὸν διάολο; Ὅλες οἱ ἄλλες πράξεις μας ποιόν ὑμνοῦν; Τὸ φιλόδοξο, τὸ λιγώτερο, κοριτσάκι φταῖει ποὺ τὸ βάλανε νὰ τραγουδάει αὐτὰ τὰ ἄσματα; Νὰ μὴν γίνῃ καὶ αὐτὸ σὰν τοὺς πατέρες του; Σὲ ποιὰ μεριὰ ἔχει κατευθυνθῇ ἡ καρδιά τους; Ποὺ ἔχει πιστέψει τὸ πνεῦμα τους;

Τόσο καιρὸ, ἐδὼ καὶ ἕνα χρόνο, πόσα τέτοια τραγούδια καὶ τέτοιους χοροὺς στὸν ἐξω ἀπὸ δῶ δὲν λένε συνεχῶς ἐπίσκοποι, παπάδες καὶ πιστοί; Ἤ δὲν καταλαβαίνουμε τί κάνουμε; Ποιὸν ὑμνοῦμε ὅταν ξεφτιλίζουμε τὰ μυστήρια καὶ τοὺς ἑαυτούς μας;

Ὅταν ἀποδεχόμασταν τὸ «Μάσκα, ὁ φύλαξ πάσης τῆς οἰκουμένης-μάσκα ἡ ὡραιότης τῆς ἐκκλησίας» ξεχνῶντας ὅτι ὁ Σταυρὸς τοῦ Κυρίου εἶχε αὐτὲς τὶς ἰδιότητες, καὶ ἔτσι παρουσιαζόμασταν ἐνώπιον τοῦ Κυρίου καὶ τῶν ἁγίων καὶ τελούσαμε τὰ μυστήρια ποιὸν ὑμνούσαμε (καὶ ὑμνοῦμε) καὶ ποιοῦ τὸν χορό χορεύαμε (καὶ χορεύουμε);

Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Δελτίο Τύπου για την επιλογή του τραγουδιού «El Diablo» από την Κύπρο για την Eurovision

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2 Μαρτίου 2021

Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν ἐκφράζουμε τόν ἔντονο ἀποτροπιασμό μας γιά τήν ἐπιλογή τοῦ τραγουδιοῦ «El Diablo», μέ τό ὁποῖο ὁρίστηκε νά συμμετάσχει φέτος ἡ Κύπρος στόν 65ο διαγωνισμό τῆς  Eurovision.

Τό ἐν λόγῳ τραγούδι εἶναι ἕνας ὕμνος στό Σατανά καί προκαλεῖ ἔντονα τά θρησκευτικά συναισθήματα τῆς πλειονότητος τοῦ κυπριακοῦ καί εὐρύτερα ἑλληνικοῦ λαοῦ. Ἑνώνουμε τή φωνή μας μέ τή φωνή τοῦ Συνδέσμου Θεολόγων Κύπρου ΟΕΛΜΕΚ καί ἀπαιτοῦμε ἀπό τό Ραδιοφωνικό Ἵδρυμα Κύπρου νά ἀκυρώσει τή συγκεκριμένη ἐπιλογή. Δέν εἶναι δυνατόν σέ μία Ὀρθόδοξη χώρα, ὅπου παντοῦ τιμᾶται ἡ πίστη στόν ἐνανθρωπήσαντα Υἱό τοῦ Θεοῦ, ὁ Ὁποῖος ἦρθε στή γῆ γιά νά «λύσει» τά ἔργα τοῦ διαβόλου, νά προβάλλονται τέτοιου εἴδους «καλλιτεχνικές» δημιουργίες. Ὅλα σ᾿ αὐτόν τόν τόπο εἶναι ποτισμένα ἀπό τό σέβας καί τήν τιμή πρός τό πρόσωπο τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Μέ Αὐτόν συντασσόμαστε κατά τό ἅγιο Βάπτισμα καί διακηρύσσουμε ἔντονα τήν ἀποταγή μας ἀπό τόν Σατανά. Ἡ ἑλληνορθόδοξη παράδοσή μας εἶναι πλουσιότατη καί τέτοια, ὥστε προβαλλόμενη, νά προσφέρει πολιτισμό καί ἦθος σέ ὅλο τόν κόσμο. Δέν δεχόμαστε ὕμνοι στὸν Σατανά νά ἐξάγονται ἀπό τά ποτισμένα μὲ αἷμα ἁγίων καὶ μαρτύρων χώματα τῆς ἑλληνικῆς γῆς ὡς δῆθεν πολιτισμός. Κάτι τέτοιο μᾶς προσβάλλει κατάφωρα.

Στηρίζουμε τήν ἠλεκτρονική ψηφοφορία διαμαρτυρίας κατά τοῦ συγκεκριμένου τραγουδιοῦ στήν πλατφόρμα AVAAZ καί καλοῦμε τόν ἑλληνικό λαό νά συμμετάσχει σέ αὐτήν.

 

Διεύθυνση ψηφοφορίας:
https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/organization_akyrosi_symmetohis_tragoydioy_el_diaplo_stin_eurovision

  

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑ, ΕΡΩΤΩ Μ' ΑΠΟΡΙΑ

 


 Δείτε ποιοι άφησαν την καριέρα τους για το Θεό (pics) | NEWS2U

Ἀπὸ τὸ 1974 -μέχρι νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε,τὸ κράτος καὶ ἡ βία ἐνημέρωνε τὰ παιδιὰ τοῦ Γυμνασίου γιὰ τὸν κίνδυνο τῶν ναρκωτικῶν,διαφημίζοντας ἔτσι, κάτι ποὺ ἀγνοούσαμε. Ποιός ὀφελήθηκε ; ἡ νεολαία ἢ τὰ...ναρκωτικά;
 
Τὸ 1979 τὸ κράτος καὶ ἡ βία, ἀφαίρεσε τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ ἀπὸ τὰ μαθήματα καὶ τὸ 1982 καρατόμησε τὶς λέξεις,ἀφαιρῶντας τόνους καὶ πνεύματα,τὴν μουσικὴ δηλαδή, γιὰ <<εὐκολία>>. Ποιός ὀφελήθηκε ; ἡ γλῶσσα καὶ ὁ μαθητὴς ἢ ἡ ἄγνοια καὶ ἡ όκνηρία ;
 
Τὸ 1982 τὸ κράτος καὶ ἡ βία ἀποποινικοποίησε τὴν μοιχεία καὶ τὴν ἀπάλλαξε ἀπὸ αἰτία διαζυγίου,κι ἔτσι τὸ <<οὐ μοιχεύσεις>> ἔγινε <<κι ἐσὺ μοίχευσε,μπορεῖς>>. Ποιός ὀφελήθηκε ; ἡ οίκογένεια καὶ ἡ συνοχή της ἢ  οἱ...δικηγόροι διαζυγίων;
 
Τὸ κράτος καὶ ἡ βία σταδιακῶς καὶ  αὐθαιρέτως πάλι, κατήργησε τὴν δοτικὴ πτῶση (εἶναι βλέπεις ἐκ τοῦ δίδω ! ) καθώς καὶ τὰ τριτόκλιτα ὀνόματα, τὰ  δὲ τροπικὰ ἐπιρήματα  τὰ ἔκανε <<ἐπιθετικά>>. Ποιός ὀφελήθηκε ; ὁ τρόπος τοῦ λέγειν καὶ τοῦ σκέπτεσθαι ἢ  ἡ ἀπαιδεία;
 
Τὸ κράτος καὶ ἡ βία τῆς συνεχοῦς προόδου, ἐπανέφερε κουτσὰ στραβὰ τὰ ἀρχαῖα-κυρίως μεταφερμένα στὰ νέα ἑλληνικά, κατήργησε τὸ ἄρθρο (ὧ !!) τῆς κλητικῆς, άφαίρεσε ἔργα ποιητῶν μας καὶ λογοτεχνῶν μας, τὰ ἀντικατέστησε μὲ <<πολιτικῶς ὀρθὰ>> κείμενα γραμμένα ἀπὸ <<ὁμάδες ἐκπαιδευτικῶν>> καὶ παράλλαξε τὸ μάθημα τῆς ἱστορίας. Ποιός ὀφελήθηκε ; ἡ ὀμορφιὰ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ γνώση ἢ τὸ παπαγαλίζειν καὶ τὸ << παύειν τοῦ σκέπτεσθαι >> 
 
Τὸ κράτος καὶ ἡ βία, ἀπὸ ἐτῶν κυριαρχεῖ σὲ συλλόγους δασκάλων καὶ καθηγητῶν καὶ τοὺς καθιστᾶ ἀπὸ λειτουργούς, ἀποδυναμωμένους ὑπαλληλίσκους. Ποιός ὀφελήθηκε ; Ἡ παιδαγωγία ἢ  ἡ ....κομματοπελατοκρατία ;

Τα Διαβόητα CDC (Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ) Υποχρεώθηκε Κατόπιν Αγωγής σε Βάρος του Να Αφαιρέσει, από την Επίσημη Ιστοσελίδα του, Τον Ισχυρισμό Ότι «Τα Εμβόλια Δεν Προκαλούν Αυτισμό»..

 

Το CDC εξαναγκάστηκε κατόπιν αγωγής να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του, τον ισχυρισμό ότι «τα εμβόλια δεν προκαλούν αυτισμό»

28 Φεβρουαρίου 2021 Δείτε το άρθρο του Humans Are Free εδώ: https://tinyl.io/3bp5  [1]

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ αντιμετωπίζουν μια αγωγή που ασκήθηκε σε βάρος τους από το Δίκτυο Δράσης Ενημερωμένης Συγκατάθεσης (ICAN). Ο Del Bigtree, ο ιδρυτής του ICAN, αποφάσισε να παροτρύνει την ομοσπονδιακή υπηρεσία να καταργήσει τη δήλωση στον ιστότοπό της, υποστηρίζοντας ότι ο εμβολιασμός δεν προκαλεί ποτέ αυτισμό στα παιδιά .

Σύμφωνα με τον Bigtree, η δήλωση καταργήθηκε από τον ιστότοπο του CDC στις 27 Αυγούστου 2020 και προστέθηκε ξανά λίγο μετά την έκδοση του δελτίου τύπου του ICAN σχετικά με την αλλαγή στις 25 Ιανουαρίου.

Κάτω τὰ χέρια ἀπὸ τὸν Εὔρυτο!






Ἔνας ταλαντουχος νέος, εὐρύτερα γνωστὸς μὲ τὸ ψευδώνυμο Εὔρυτος, ἀσχολεῖται μὲ τὸ γκράφιτι καὶ ἀποδίδει στοὺς Ἕλληνες τὸν δημόσιο χῶρο κεκοσμημένο μὲ τὶς μορφὲς τῶν ἡρώων τῆς Επανάστασης τοῦ 1821.
Γι’ αὐτό ἀκριβῶς τὸ ἐθνικό, καλλιτεχνικὸ ἔργο του συκοφαντεῖται καὶ ἔχει τεθεῖ ὑπὸ διωγμὸ ἀπὸ ὁμάδες ἀνθρώπων ποὺ κινοῦνται στὸ κοινωνικὸ καὶ πολιτικὸ περιθώριο.
Ὁ Εὔρυτος εἶναι ἕνας 18χρονος Ἕλληνας, ὁ ὁποῖος ἐμπνέεται ἀπὸ τὸν ἅγιο καὶ τίμιο ἀγώνα τῶν ἀνθρώπων ποὺ λευτέρωσαν τὸ Γένος μας ἀπὸ τὶς ἄτιμες ἁλυσίδες τῶν Τούρκων. Μὲ τὴν τέχνη ποὺ γνωρίζει, τὸ γκράφιτι, ζωγραφίζει σὲ ἐπιφάνειες... τὶς μορφὲς τῶν ἀγωνιστῶν, τὸν Σταυρό, τὴ σημαία μας καὶ ὅλα ὅσα ἐμπνέουν τὴν κοινωνία μας τοὺς δύο αἰῶνες ποὺ ἔχουν περάσει ἀπὸ τὴν Ἐθνεγερσία τοῦ 1821.








Οἱ Ἕλληνες, σὲ πολλὲς πόλεις τῆς πατρίδας, ποὺ ἔχουν δεῖ τὴ δουλειὰ τοῦ Εὐρύτου, ἔχουν θαυμάσει καὶ τὴν ἄψογη τεχνική του ἀλλὰ καὶ τὸ ἦθος, τὴ σεμνότητα καὶ τὸν πατριωτισμό του. Κάποιοι, ὅμως, δὲν ἐπιθυμοῦν τὴν ἐθνικὴ ἀφύπνιση. Ἕνα σημαντικὸ κομμάτι τοῦ κατεστημένου ποὺ ἐλέγχει τοὺς μηχανισμοὺς παραγωγῆς κυρίαρχης ἰδεολογίας δείχνει νὰ ἔχει παρόμοιες ἀνησυχίες -ἴσως καὶ συμφέροντα- μὲ την Τουρκία!

Μία ἰστοσελίδα, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ ἐνημερωτικὸ κόμβο τοῦ τρομοκρατικοῦ παρακράτους, τῶν ἀναρχικῶν καὶ διαφόρων ἀριστερίστικων ὁμάδων, τὸν ἔχει στοχοποιήσει καὶ οὐσιαστικὰ τὸν ἔχει ἐπικηρύξει!

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Μόρφου Νεόφυτος: Ἡ Γιουροβίζιον διδάσκει στὰ παιδιά μας τὶς δαιμονικὲς δυνάμεις;

 


Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὴ Θεία Λειτουργία, τὴν Κυριακὴ ΙΖ΄ Λουκᾶ (Ἀσώτου), ποὺ τελέσθηκε στὸν ἱερὸ ναὸ  Ἁγίου Μάμαντος τῆς κοινότητος Ξυλιάτου τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου (28.02.2021).