Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Διέσυραν ΠΑΣΟΚ και …προϊσταμένους οι ηρωϊκοί εισαγγελείς!

Το γράψαμε από την πρώτη στιγμή. Πεπόνης και Μουζακίτης είναι οι πρώτοι που σέρνουν τον χορό απέναντι στην φαυλότητα του καθεστώτος και τώρα αρχίζουν όλοι να το συνειδητοποιούν.
Ο τρόπος που πήγε το σύστημα να τους γελοιοποιήσει, να τους αποδομήσει και να τους βάλει στο …αρχείο, είναι ενδεικτικός.
Οι κύριοι Πεπόνης και Μουζακίτης όμως δεν ήταν απλά αποφασισμένοι, αλλά και ενημερωμένοι. Γνώριζαν τι είχαν να αντιμετωπίσουν και έκαναν τις κατάλληλες κινήσεις.
Πρώτη τους κίνηση ήταν να ακυρωθεί η τροπολογία και να φανεί πως γι’ αυτό γινόταν όλη η φασαρία… Γνωρίζοντας οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι ποιές υποθέσεις χειρίζονται, απέσυραν την τροπολογία άρον – άρον, πιστεύοντας ότι έτσι θα τους “καλμάρουν”.
Έκαναν λοιπόν τις περιβόητες δηλώσεις που τα καθεστωτικά ΜΜ”Ε” μετέδωσαν χλευαστικά και (δυστυχώς) ο κύριος Φώτης Μακρής, διοικητικός προϊστάμενος αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, θεώρησε πως η υπόθεση των καταγγελιών “έκλεισε” και η υπόθεση έπρεπε να αρχειοθετηθεί. Κοινώς ότι “θα το βούλωναν”!
Αμ δε… Την πρώτη εργάσιμη μετά την “αρχειοθέτηση” και αφού είχαν επιτύχει την απόσυρση της τροπολογίας, ξεκίνησαν με την βόμβα Καπελέρη – γροθιά στον Βενιζέλο φαινομενικά… Είναι όμως έτσι;
Όχι. Ο Καπελέρης είναι μόνον η αρχή και είναι στενός φίλος με την οικογένεια Παπανδρέου. Συνωμοταξία Γεωργίου, Κλέωνος κλπ δηλαδή. Ομερτά.
Εάν ήθελε ο κύριος Πεπόνης να ελέγξει εάν π.χ. ο κύριος Ανδρέας Παπανδρέου δηλώνει τα

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Οι εξαιρετικές - κρυμμένες ιδιότητες του λεμονιού.

Πηγή:ellinonpaligenesia.blogspot.com


Σας το μεταφέρω απλά. Όσοι είναι του... ιατρικού κλάδου ή γνωρίζουν αντίστοιχα, ας τους το μεταδώσουν.Ίσως να υπάρχει αλήθεια και σκοπιμότητα ταυτόχρονα. Οι ωφελιμότητες του λεμονιού. Το λεμόνι, είναι ένα θαυματουργό προϊόν στο να σκοτώνει τα καρκινογόνα κύτταρα. Είναι 10.000 φορές ισχυρότερο από τη χημειοθεραπεία, γιατί δεν το αποδεχόμαστε αυτό; Διότι υπάρχουν οργανισμοί που ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν μια συνθετική ουσία, που να τους επιτρέπει να αποκτήσουν κέρδη φανταστικά!

Για αυτό και από τώρα μπορείς προκαταβολικά να βοηθήσεις έναν φίλο που το χρειάζεται, επιτρέποντάς του να πληροφορηθεί ότι του είναι χρήσιμο να πιει χυμό λεμονιού για την πρόληψη της ασθένειας. Η γεύση του είναι ευχάριστη και φυσικά δεν προξενεί τις φοβερές επιδράσεις της χημειοθεραπείας. Και εφόσον έχει την δυνατότητα να το πράξεις, φύτεψε μια λεμονιά στον κήπο σου. Όλα τα μέρη του είναι ωφέλιμα. Την επόμενη φορά που επιθυμείς να πιεις χυμό, ζήτα φυσικό χυμό λεμονιού χωρίς συντηρητικά. Πόσα άτομα πεθαίνουν ενώ το μυστικό αυτό παραμένει φυλαγμένο, με καχυποψία, ώστε να μη θέσει σε κίνδυνο τα κέρδη εκατομμυρίων των μεγάλων φαρμακευτικών επιχειρήσεων!

Τα διλήμματα και το διακύβευμα για την Ευρώπη

Άρθρο του Παναγιώτη Κουρουμπλή,
Ανεξάρτητου Βουλευτή Αιτ/νίας



Περιοδικό Επίκαιρα
Στιγμές κρίσης… κρίσιμες!
Η Ευρώπη βιώνει σήμερα μια νέα πραγματικότητα. Όλοι πλέον γνωρίζουν τα πραγματικά αίτια της κρίσης που βιώνουν οι οικονομίες του Νότου και αισθάνονται στην πόρτα τους οι πλεονασματικές οικονομίες του Βορρά. Οι «κωλοτούμπες» πολιτικών και αναλυτών που προσπαθούσαν να χρεώσουν τα αιτία της κρίσης στην Ελλάδα καταδεικνύουν το υπεύθυνο, το γνωστικό και το σκόπιμο προσώπων που στη δύσκολη αυτή συγκύρια έχουν, δυστυχώς, στα χέρια τους την ευθύνη διάσωσης του ευρωπαϊκού εγχειρήματος.
Τώρα όλοι γνωρίζουν πως τα ελλείμματα του Νότου είναι τα πλεονάσματα του Βορρά. Πως το 1 τρις ευρώ πλεόνασμα της Γερμανίας την τελευταία δεκαετία είναι το αντίστοιχο έλλειμμα για Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία και Ιρλανδία. Το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, την ίδια περίοδο (2001 2011 ) παρουσίασε αύξηση 91% υπέρ της Γερμανίας. Το ίδιο συνέβη και στις τρεις προαναφερθείσες χώρες.
Αυτό που τα δύο τελευταία χρόνια συνέβη στην Ελλάδα, με τη συνεργία και τη συνενοχή της πλειοψηφίας του ελληνικού πολιτικού προσωπικού που ασκούσε εξουσία, αποτελεί τη μεγαλύτερη δημοκρατική εκτροπή, φαινόμενο δουλοφροσύνης, διαπλοκής, κερδοσκοπικού και πολιτικού τυχοδιωκτισμού. Όταν σε καθημερινή βάση τρομοκρατείς και αποσταθεροποιείς μια κοινωνία ακόμη κι αν η ίδια φέρει τις δικές της ευθύνες , τότε πώς είναι δυνατό αυτή η κοινωνία να ανασκουμπωθεί, να αντιταχθεί και να εργαστεί με σκοπό να μετατρέψει, στο βαθμό που της αναλογεί, τους όρους της ύφεσης σε δημιουργικούς όρους ανάπτυξης; Όταν το πολιτικό προσωπικό των τελευταίων δεκαετιών, που έχει την ευθύνη για την καταστροφή της παραγωγικής βάσης της χώρας, εμφανίζεται χωρίς μνήμη, φίλαυτο ωσάν να προήλθε από παρθενογένεση, πώς μπορεί κανείς να τους εμπιστευτεί την τύχη του τόπου; Τη στιγμή, μάλιστα, που για να δικαιολογήσουν τις πολυεπίπεδες ευθύνες τους χρησιμοποίησαν τα επιχειρήματα των δανειστών προκειμένου να κάμψουν τις αντιστάσεις της κοινωνίας;

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

O Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ (1759-1833)

st-serafim-sarovΣΥΝΤΟΜΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ

Α. Περί Θεού.

Ο Θεός είναι φωτιά που θερμαίνει και φλογίζει την καρδιά. Αν νοιώσουμε λοιπόν στην καρδιά μας ψυχρότητα, ας επικαλεσθούμε τον Κύριο για να έρθει να μας θερμάνει εμπνέοντάς μας αγάπη προς Αυτόν και πρός τον πλησίον.
Οι πατέρες έλεγαν: Αναζήτησε τον Κύριο, αλλά μην ερευνάς περίεργα που βρίσκεται. Όπου βρίσκεται ο Θεός, εκεί δεν υπάρχει κακό. Όσα προέρχονται από τον Θεό είναι ειρηνικά και ωφέλιμα και οδηγούν τον άνθρωπο στην αυτομεμψία και την ταπείνωση.
Ο Θεός φανερώνει την φιλανθρωπία Του όχι μόνο όταν κάνουμε το καλό, αλλά και όταν Τον προσβάλλουμε και Τον παροργίζουμε με τις αμαρτίες μας. Πόσο μακρόθυμα υπομένει τα παραπτώματά μας! Αλλά και όταν τιμωρεί, με πόση συμπάθεια τιμωρεί!
Ο Θεός είναι βέβαια δίκαιος, αλλά συνήθως η δικαιοσύνη Του δεν φαίνεται στη ζωή μας… Ο Δαβίδ τον ωνόμαζε δικαιοκρίτη. Ο Υιός Του όμως μας έδειξε ότι ο Θεός είναι περισσότερο αγαθός και εύσπλαγχνος. Αν και είμαστε αμαρτωλοί, ήρθε και σταυρώθηκε για μας!
Όσο ο άνθρωπος προχωρεί στην αρετή, τόσο περισσότερο βαδίζει στα ίχνη του Κυρίου, ο οποίος στον μέλλοντα αιώνα θα του φανερώσει το πρόσωπό Του. Οι δίκαιοι, όσο ζουν σ’ αυτή τη γη, Τον βλέπουν σαν σε κάτοπτρο. Στην άλλη όμως ζωή θα Τον δουν όπως ακριβώς είναι.
Αν δεν γνωρίσεις τον Θεό, δεν θα μπορέσεις να Τον αγαπήσεις. Για να Τον αγαπήσεις πρέπει να Τον γνωρίσεις. Γιατί η γνώση του Θεού προηγείται της αγάπης Του.
Όταν είσαι χορτάτος, μη συλλογίζεσαι τα έργα του Θεού. Πώς μπορείς με γεμάτο στομάχι να εξιχνιάσεις τα θεία μυστήρια;

Β. Η αγάπη πρός τον Θεό.

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

1η Ἰανουαρίου 2012, Κυριακή: Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ καί μνήμη τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Βασιλείου τοῦ Μεγάλου, Ἀρχιεπισκόπου Καισαρείας τῆς Καππαδοκίας.

Πηγή:http://paterikos.blogspot.com/

Ευαγγέλιον (Λουκ. β´ 20-21, 40-52)

Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ὑπέστρεψαν οἱ ποιμένες δοξάζοντες καὶ αἰνοῦντες τὸν Θεὸν ἐπὶ πᾶσιν οἷς ἤκουσαν καὶ εἶδον καθὼς ἐλαλήθη πρὸς αὐτούς. Καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν ἡμέραι ὀκτὼ τοῦ περιτεμεῖν αὐτόν, καὶ ἐκλήθη τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾽Ιησοῦς, τὸ κληθὲν ὑπὸ τοῦ ἀγγέλου πρὸ τοῦ συλληφθῆναι αὐτὸν ἐν τῇ κοιλίᾳ. Τὸ δὲ παιδίον ηὔξανεν καὶ ἐκραταιοῦτο πληρούμενον σοφίᾳ, καὶ χάρις Θεοῦ ἦν ἐπ᾽ αὐτό. Καὶ ἐπορεύοντο οἱ γονεῖς αὐτοῦ κατ᾽ ἔτος εἰς ᾽Ιερουσαλὴμ τῇ ἑορτῇ τοῦ Πάσχα. Καὶ ὅτε ἐγένετο ἐτῶν δώδεκα, ἀναβαινόντων αὐτῶν κατὰ τὸ ἔθος τῆς ἑορτῆς καὶ τελειωσάντων τὰς ἡμέρας, ἐν τῷ ὑποστρέφειν αὐτοὺς ὑπέμεινεν ᾽Ιησοῦς ὁ παῖς ἐν ᾽Ιερουσαλήμ, καὶ οὐκ ἔγνωσαν οἱ γονεῖς αὐτοῦ. Νομίσαντες δὲ αὐτὸν ἐν τῇ συνοδίᾳ εἶναι, ἦλθον ἡμέρας ὁδὸν καὶ ἀνεζήτουν αὐτὸν ἐν τοῖς συγγενεῦσιν καὶ τοῖς γνωστοῖς, καὶ μὴ εὑρόντες ὑπέστρεψαν εἰς Ἱερουσαλὴμ ἀναζητοῦντες αὐτόν. Καὶ ἐγένετο μετὰ ἡμέρας τρεῖς εὗρον αὐτὸν ἐν τῷ ἱερῷ καθεζόμενον ἐν μέσῳ τῶν διδασκάλων καὶ ἀκούοντα αὐτῶν καὶ ἐπερωτῶντα αὐτούς· ἐξίσταντο δὲ πάντες οἱ ἀκούοντες αὐτοῦ ἐπὶ τῇ συνέσει καὶ ταῖς ἀποκρίσεσιν αὐτοῦ. Καὶ ἰδόντες αὐτὸν ἐξεπλάγησαν, καὶ εἶπεν πρὸς αὐτὸν ἡ μήτηρ αὐτοῦ, Τέκνον, τί ἐποίησας ἡμῖν οὕτως; ἰδοὺ ὁ πατήρ σου κἀγὼ ὀδυνώμενοι ἐζητοῦμέν σε. Καὶ εἶπεν πρὸς αὐτούς, Τί ὅτι ἐζητεῖτέ με; οὐκ ᾔδειτε ὅτι ἐν τοῖς τοῦ πατρός μου δεῖ εἶναί με; καὶ αὐτοὶ οὐ συνῆκαν τὸ ῥῆμα ὃ ἐλάλησεν αὐτοῖς. Καὶ κατέβη μετ᾽ αὐτῶν καὶ ἦλθεν εἰς Ναζαρέτ, καὶ ἦν ὑποτασσόμενος αὐτοῖς. καὶ ἡ μήτηρ αὐτοῦ διετήρει πάντα τὰ ῥήματα ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτῆς. Καὶ ᾽Ιησοῦς προέκοπτεν [ἐν τῇ] σοφίᾳ καὶ ἡλικίᾳ καὶ χάριτι παρὰ Θεῷ καὶ ἀνθρώποις.


πολυτίκιον τῆς Ἑορτῆς. Ἦχος α´.
Μορφν ναλλοιώτως νθρωπίνην προσέλαβες, Θες ν κατ᾿ οσίαν, πολυεύσπλαγχνε Κύριε, κα Νόμον κπληρν, περιτομήν, θελήσει καταδέχῃ σαρκικήν, πως παύσῃς τ σκιώδη, κα περιέλῃς τ κάλυμμα τν παθν μν. Δόξα τ γαθότητι τ σ, δόξα τ εσπλαγχνί σου, δόξα τ νεκφράστ Λόγε συγκαταβάσει σου.

πολυτίκιον το γίου. χος α´.
Ες πσαν τν γν ξλθεν φθόγγος σου, ς δεξαμένην τν λόγον σου, δι᾿ ο θεοπρεπς δογμάτισας, τν φύσιν τν ντων τράνωσας, τ τν νθρώπων θη κατεκόσμησας, Βασίλειον εράτευμα, Πάτερ σιε, Χριστν τν Θεν κέτευε, δωρήσασθαι μν τ μέγα λεος.

Θέλω να μιλήσω για τον άγιο Bασίλειο

Πηγή:http://vatopaidi.wordpress.com/

Ένα κείμενο   από τον  Φώτη Κόντογλου
Έχει γραφεί και υποστηριχθεί από πολλούς ότι κανείς άλλος νεοέλληνας συγγραφέας δεν προσέγγισε σε τέτοιο βαθμό τα προβλήματα του σύγχρονου ανθρώπου, όπως ο Φώτης Κόντογλου.  Ίσως γιατί είναι από τους λίγους που «πάτησαν» γερά πάνω στην παράδοση του τόπου και συνδέθηκαν στενά με τις ρίζες του.  Στο κείμενο που ακολουθεί ο Κόντογλου παίρνει αφορμή από το γεγονός ότι κάποιοι θεολόγοι ορθόδοξοι, επηρεασμένοι όμως από τη θεολογία της Δύσης υπερτονίζουν την κατά κόσμον σοφία του Μεγάλου Βασιλείου, παραθεωρώντας έτσι την αγιότητα του βίου του, για να καταλήξει: «Εμείς κάναμε έναν Χριστιανισμό βολικό και ανθρώπινο». Όμως αυτός είναι παραμορφωμένος Χριστιανισμός.
Κατερίνα Χουζούρη

«Ο Μέγας Βασίλειος κι’ ο  Παραμορφωμένος   Χριστιανισμός»
Θέλω να μιλήσω για τον άγιο Bασίλειο, αλλά να μην πω τα συνηθισμένα που λένε όσοι γράφουνε γι’ αυτόν τον αληθινά Mέγαν άγιο. Προπάντων κάποιοι θεολόγοι φραγκοδιαβασμένοι, που δεν τους ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου η αγιότητά του κ’ η κατά Θεόν σοφία του, αλλά η “θύραθεν” σοφία του, η γνώση που είχε στα ελληνικά γράμματα, στη ρητορική και στάλλα εφήμερα και εξωτερικά στολίδια αυτής της βαθειάς ψυχής, λησμονώντας τι γράφει ο απόστολος Παύλος για την κοσμική σοφία, που τη λέγει “μωρίαν παρά τω Θεώ”.
          Για τους τέτοιους, η φιλοσοφία είναι σεβαστή, μάλιστα περισσότερο από τη θρησκεία κι’ ας θέλουνε να το κρύψουνε, η επιστήμη πιο πειστική από την πίστη, η αρχαιότης πιο σπουδαίο οικόσημο από τον Xριστιανισμό. Γι’ αυτό, όλα τα μετράνε μ’ αυτά τα μέτρα. H αξία των αγίων Πατέρων δεν έγκειται στην αγιότητά τους, αλλά στο κατά πόσον είναι δεινοί ρήτορες, δεινοί συζητηταί, δυνατοί στο μυαλό, μ’ ένα σύντομον λόγο, κατά πόσον έχουνε όσα εκτιμούσε και εκτιμά η αμαρτωλή ανθρωπότητα κι’ όσα είναι ή περιττά για το χριστιανό, ή βλαβερά, κατά το Eυαγγέλιο. Mα δεν πάει να λέγη το Eυαγγέλιο! Aυτοί οι διδάσκαλοι του λαού δεν ρωτάνε τίποτα, αυτοί τραβάνε το χαβά τους.
Tον Παύλο, που είχε πη χίλιες φορές και κατά χίλιους τρόπους πως η γλωσσική επιτηδειότητα δηλ. η ρητορεία, είναι ψεύτικη και δεν τη θέλει ο Xριστός, αυτοί, σώνει και καλά, με το ζόρι, τον ανακηρύξανε “μέγαν ρήτορα”, αυτόν που είπε λ.χ. “ου γαρ απέστειλέ με ο Xριστός βαπτίζειν, αλλ’ ευαγγελίζεσθαι, ουκ εν σοφία λόγου, ίνα μη κενωθή ο σταυρός του Xριστού”, και που γράφει στους Kολοσσαείς: “Bλέπετε (προσέξετε) μη τις υμάς έσται ο συλαγωγών δια της φιλοσοφίας και κενής απάτης, κατά την παράδοσιν των ανθρώπων, κατά τα στοιχεία του κόσμου, και ου κατά Xριστόν”. Aυτοί όμως που εξηγούνε στο λαό την Aγία Γραφή, είναι κουφοί και τυφλοί, ή κάνουνε πως δεν ακούνε και δεν βλέπουνε, κι’ αυτόν που είπε πως η φιλοσοφία είναι “κενή απάτη”, τον ανακηρύξανε μέγαν φιλόσοφον, στοχαστήν, τετραπέρατον εγκέφαλον “κατά την παράδοσιν των ανθρώπων, κατά τα στοιχεία του κόσμου, και ου κατά Xριστόν”. Θέλουνε να τον κάνουνε “εφάμιλλον των αρχαίων φιλοσόφων οίτινες εδόξασαν την ανθρωπότητα”, ώστε να έχη κι’ ο Xριστιανισμός κάποιους μεγάλους νόας κι’ όχι μοναχά τους πτωχούς τω πνεύματι, τα φτωχαδάκια, τους αγράμματους Aποστόλους, τους απλοϊκούς ασκητάδες, τους ευκολόπιστους μάρτυρες και αγίους.

Τι πρέπει να κάνουμε; Απαντά ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων Παναγιώτης Ήφαιστος

Ifestos_02  
Οι αιτίες που μας έφεραν ως εδώ και κυρίως «τι πρέπει να κάνουμε;» είναι το αντικείμενο έρευνας της Κρυσταλίας Πατούλη (Δημοσιογράφος, Συστημικός Σύμβουλος Ανθρωπίνων Σχέσεων) - ερωτήματα στα οποία δίνουν τη δική τους απάντηση γνωστές προσωπικότητες της τέχνης, των επιστημών και των γραμμάτων.  
Παναγιώτης Ήφαιστος
Τα αίτια της προαναγγελθείσης κρίσης είναι γνωστά και αλληλένδετα.
Θα θιγούν συντομογραφικά τρία ζητήματα. Τι συγκροτεί και συγκρατεί ένα κράτος, τι σημασία έχει η ημετέρα πολιτική παράδοση και τι σημαίνει το γεγονός ότι ήμαστε αχθοφόροι της και όχι φορείς της.
Για να παραφράσω τον Παναγιώτη Κονδύλη, το τι συγκροτεί και συγκρατεί ένα κράτος σε κατάσταση εύτακτη και εύρυθμη είναι γνωστό. Είναι η εσωτερική ανθρωπολογική συνοχή. Οι συνήθως φλύαροι και αερολογούντες πολιτικοί επιστήμονες ποτέ δεν συμφώνησαν ως προς το τι σημαίνει ανθρωπολογική συνοχή. Το εκκρεμές των παραδοχών ταλαντώνεται προς τα δύο άκρα όπου στην μια πλευρά βρίσκεται μια γενοκτονική ρατσιστικά νοούμενη ανθρωπολογική συνοχή και στην άλλη πλευρά η αφελής πεποίθηση πως ο ένας ή άλλος «καλός θεσμός» και «καλός νόμος» δημιουργεί τις προϋποθέσεις μιας ανθρωπολογικά αδιάφορης διακυβέρνησης. Αμφότερα τα άκρα και όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί ενδύονται εσχατολογικά δόγματα, πλην αν και το περιεχόμενο διαφέρει μορφικά τα δόγματα αυτά είναι πανομοιότυπα. Περιττεύει να υπενθυμίσω πως αυτή είναι η μοντερνιστική θεώρηση των τελευταίων αιώνων που αν και κυρίαρχη λόγω ηγεμονικών αξιώσεων και αποικιοκρατίας είχε ως αποτέλεσμα τεράστια νεκροταφεία που γέμισαν με εκατοντάδες εκατομμύρια νεκρούς που εκτείνονται από αυτά των αυτοχθόνων της Βορείου Αμερικής, των ναζιστικών κρεματορίων και των σοβιετικών Γκούλακ.
Η ημετέρα μακραίωνη παράδοση πολιτικής σκέψης μπορούσε να είναι άλλη. Αυτή του