Κυριακή, 3 Ιουνίου 2018

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «είμαι Έλληνας κάθε στιγμή, κάθε ώρα, κάθε ημέρα»!


 Την ώρα που το Σκοπιανό οδεύει σε άλλη μία αποφράδα ημέρα του Ελληνισμού και οι Σκοπιανοί έχουν βγει στους δρόμους να υπερασπιστούν την αρπαγή του ονόματος της Μακεδονίας από τους Έλληνες, την ώρα που ο Ελληνικός λαός έδειξε με τον πιο γνήσιο και περίτρανο τρόπο στα δύο μεγαλειώδη συλλαλητήρια της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας ότι ΔΕΝ συμφωνεί με την κατεύθυνση που έχει πάρει η μαριονέτα κυβέρνηση, ο γνωστός αποσβεστήρας της λαϊκής βούλησης ξαναχτύπησε! Ο κράχτης του συστήματος Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έριξε στο πόπολο άλλη μία ‘ναρκωτική’ αμπελοφιλοσοφούσα φράση, όπως συνηθίζει να κάνει, για να περάσει χαριτωμένα στις μάζες το κεντρικό μήνυμα που πρέπει να εμπεδωθεί απ’ όλους: να μην πάνε στα συλλαλητήρια που διοργανώνονται για την υπεράσπιση του ονόματός μας, της ταυτότητάς μας, της ιστορίας μας, των ιερών αιμάτων και αγώνων των προγόνων μας. Αυτήν την φορά δεν μας είπε ότι «η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη» αλλά ότι «Δεν γινόμαστε Έλληνες μόνο μία στιγμή ή μία ημέρα. Έλληνες είμαστε κάθε μέρα, κάθε ώρα»!!
Με αυτόν τον τρόπο ο Αρχιεπίσκοπος χαρακτήρισε τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες των δύο προηγούμενων συλλαλητηρίων, αλλά και αυτούς των επομένων, ως επιπόλαιους που δεν ξέρουν για ποιον λόγο ακριβώς βγαίνουν στους δρόμους και που απλά ικανοποιούν μία επιφανειακή αντίληψη του τι σημαίνει να είναι κανείς Έλληνας. Σε αυτό το σημείο να σημειωθεί ότι αυτή η θέση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου δεν διαφέρει ουσιαστικά από την θέση των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ που χαρακτήρισαν τους Έλληνες των συλλαλητηρίων «ετερόκλητα πλήθη». Η μόνη διαφορά είναι ότι ο κ. Ιερώνυμος περνάει το ίδιο μήνυμα ‘από τα δεξιά’. 
Μας λέει επίσης εμμέσως πλην σαφώς το αδιανόητο και παράλογο, ότι η ώρα που δρομολογούνται πραγματικές καταστάσεις οι οποίες θα διαμορφώσουν το μέλλον της Πατρίδας μας, αυτή η ώρα είναι η πιο κατάλληλη για να πατήσουμε pause και να ‘επιλύσουμε’ το θέμα εσωτερικά, καταργώντας με αυτόν τον τρόπο αυτόβουλα το συνταγματικό μας δικαίωμα, ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, να υπερασπιστούμε έμπρακτα την Πατρίδα την ώρα που κινδυνεύει, αλλά και δημιουργώντας μια ελιτίστικη κουλτούρα αποχής των πολιτών από τον δημόσιο βίο. Σε αυτό
το σημείο να σημειωθεί πάλι ότι αυτή η θέση δεν διαφέρει ουσιαστικά από την θέση που διακινείται από το καθεστώς, η οποία χαρακτηρίζει τις διαδηλώσεις «παρωχημένες» -εκτός βέβαια αν γίνονται από τις «προοδευτικές» θλιβερές μειοψηφίες του Σόρος. Περιττό δε να πούμε ότι το ίδιο ακριβώς πράγμα μας λένε και οι νεροκουβαλητές των οικουμενιστών: μην μιλάτε, μην μιλάτε, είναι αμαρτία, είστε αμαρτωλοί, κλειδωθείτε στα σπίτια σας και κάνετε κομποσχοίνια ολημερίς.
Μια ιστορία χιλιάδων ετών πάει να διαγραφεί από τα ανθελληνικά ασπόνδυλα της δήθεν κυβέρνησης, και ο Αρχιεπίσκοπος παίζει με τα αυτοκινητάκια του. Μας λέει ότι «Δεν γινόμαστε Έλληνες μόνο μία στιγμή ή μία ημέρα. Έλληνες είμαστε κάθε μέρα, κάθε ώρα»!! Το τι θα είμαστε μέσα σε μια στιγμή, σε μια ώρα, σε μια ημέρα όταν θα έχουμε διαγράψει με τα ίδια μας τα χέρια μια ιστορία χιλιάδων ετών δεν τον προβληματίζει τον Ιερώνυμο. Τον προβληματίζει αν είμαστε όντως Έλληνες με την ιστορία μας δεδομένη. Πως θα είμαστε Έλληνες κ. Ιερώνυμε όταν επισήμως θα έχουμε απεμπολήσει το όνομά μας και την ιστορία μας;; ‘Η μήπως από εδώ και στο εξής θα είμαστε υποχρεωμένοι να βιώνουμε την ελληνικότητά μας μυστικά και εσωτερικά, μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό και πολυεθνικό περιβάλλον όπου οι ξένοι θα διεκδικούν ανοιχτά, με τα όπλα που εμείς θα τους έχουμε παραχωρήσει, ακόμα και αυτήν την γη μας;
Ο κ. Ιερώνυμος νομίζει ότι απευθύνεται σε ηλιθίους και θα τ’ ακούσει.
Εφόσον λοιπόν ο κ. Ιερώνυμος μας λέει ότι «Δεν γινόμαστε Έλληνες μόνο μία στιγμή ή μία ημέρα. Έλληνες είμαστε κάθε μέρα, κάθε ώρα», τότε αυτό σημαίνει ότι και ο ίδιος είναι Έλληνας κάθε στιγμή, κάθε ώρα, κάθε ημέρα. Ψάξαμε λοιπόν κι εμείς να βρούμε κάποια στοιχεία που να επιβεβαιώνουν αυτήν την δήλωση του Αρχιεπισκόπου μας, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε τίποτα. Το μόνο που βρήκαμε ήταν οι γνωστές πια σε όλους μας συνεχείς ήττες, ύποπτες οπισθοχωρήσεις και σιγονταρίσματα στις αντίχριστες και αντεθνικές πολιτικές του άθεου νεοταξικού καθεστώτος. Αν υπάρχει μία φράση που θα μπορούσε να περιγράψει την «ελληνικότητα» του Αρχιεπισκόπου μας, αυτή είναι: ο κατάλληλος άνθρωπος, στην κατάλληλη θέση, την κατάλληλη ώρα. Το επικοινωνιακό τρικ του κ. Ιερωνύμου να κάνει αυτές τις δηλώσεις σε εκδήλωση στην Αυλώνα για τα εγκαίνια της Λαογραφικής έκθεσης, δεν μπορεί φυσικά να αναιρέσει την αξιολύπητη και ποινικά διώξιμη στάση του προκαθημένου στην ίσως πιο κρίσιμη για την Πατρίδα στιγμή της μεταπολίτευσης. Τελευταίο εξόφθαλμο παράδειγμα είναι η αδιανόητη και εντελώς παράλογη ‘προσπέραση’ της αποφάσεως του ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας για την αντισυνταγματικότητα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ο «Έλληνας» κ. Ιερώνυμος, πετάει συνειδητά στα σκουπίδια το ‘λαβράκι’ που βρέθηκε στα χέρια του, το οποίο υπηρετεί επάξια τα συμφέροντα του Ελληνορθόδοξου λαού, για να συνεχίσει έναν προδιαγεγραμμένο και προσχεδιασμένο δήθεν «διάλογο» που θα επιβάλει τον συγκρητισμό στα σχολεία και θα αφαιρέσει από τα παιδιά των Ελλήνων, και μόνο των Ελλήνων, το αναφαίρετο συνταγματικό τους δικαίωμα να διδάσκονται ομολογιακά την Ορθόδοξη Πίστη των προγόνων τους. Αυτός είναι ο «κάθε στιγμή, κάθε ώρα, κάθε ημέρα Έλληνας» Ιερώνυμος.
Οι υπηρεσίες του Ιερωνύμου στο ΣΥΡΙΖΑ (και σε όποιους άλλους ενδεχομένως) και πως τις εξαργυρώνει, δεν μας ενδιαφέρουν. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το γεγονός ότι ο προκαθήμενος Ιερώνυμος και οι συν αυτώ ομοϊδεάτες του αμαυρίζουν συστηματικά τον διαχρονικό ρόλο της Εκκλησίας στα εθνικά θέματα και την έχουν μετατρέψει σε όργανο καταστολής των Ελλήνων. Αυτό δε που εξοργίζει περισσότερο είναι η ‘διπλή γλώσσα’ που χρησιμοποιείται για την επίτευξη αυτού του στόχου. Η Εκκλησία της Ελλάδος βγάζει υπερήφανες ανακοινώσεις υπέρ του Έθνους, ρευστοποιώντας ένα ένδοξο παρελθόν που η ίδια ως θεσμικό σώμα έχει αποδείξει πολλάκις έμπρακτα ότι δεν αξίζει ούτε καν να το επικαλείται, μένει πάντα μόνο στα χαρτιά, και εν συνεχεία ο προκαθήμενος βγαίνει και κάνει τις γνωστές του φανφαρο-δηλώσεις που αναιρούν ακόμη και αυτά τα γραφόμενα. Ο προκαθήμενος είναι πρώτος μεταξύ ίσων, αλλά για έναν περίεργο λόγο αφήνεται ανεξέλεγκτος από τους υπολοίπους να συμπεριφέρεται σαν πάπας και να ξεφτιλίζει την Εκκλησία της Ελλάδος. Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι Μητροπολίτες που πονάνε την Πατρίδα και με τις δικές τους μεμονωμένες ενέργειες βγάζουν κάπως ασπροπρόσωπη την Εκκλησία της Ελλάδος. 
Ξεκαθάρισε λοιπόν ο κ. Ιερώνυμος για πολλοστή φορά ότι «η Εκκλησία πήρε θέση», ότι «η Εκκλησία δεν κάνει συλλαλητήρια», ότι «αυτό δεν είναι έργο της Εκκλησίας» και ότι «οι πολίτες εξέλεξαν Βουλή και η Βουλή είναι υπεύθυνη για αυτά. Οι Έλληνες είναι υπεύθυνοι που ψηφίζουν και η Βουλή που διοικεί αυτόν τον τόπο».
Μας έδωσε στην ψύχρα ο Ιερώνυμος αδέλφια. Δεν βλέπει ο κ. Ιερώνυμος ότι η Ελλάδα μετατρέπεται σε κρανίου τόπος από τους ξένους εντολείς που σέρνουν την δήθεν «Βουλή» απ’ την μύτη, ούτε νοιώθει την υποχρέωση ότι «ο πλέον μαζικός θεσμός του ελληνικού λαού», όπως δήλωσε η Ιερά Σύνοδος σε προηγούμενη «αγωνιστική» ανακοίνωσή της, οφείλει να κάνει κάτι για αυτόν τον λαό. Όχι μόνο μας είπε ότι δεν θα ανακατευτεί, όχι μόνο μας είπε να μην διαμαρτυρηθούμε, τόλμησε να μας κάνει και μαθήματα πολιτικής συμπεριφοράς… ο κατά τα άλλα αναρμόδιος. Τους ψηφίσατε; θα τους φάτε στη μάπα μέχρι τέλους μας είπε. Θα αποδεχθείτε ό,τι κι αν αποφασίσουν. Τι κι αν του βιδώσει του άλλου να σε αποτελειώσει, εσύ θα πρέπει να κάτσεις να το δεχτείς. Έτσι λειτουργούν οι «δημοκρατίες» για τον κ. Ιερώνυμο, κανένας έλεγχος στην εξουσία, πόσο μάλλον στην Ελλάδα των μνημονίων που το Σύνταγμα έχει ουσιαστικά καταλυθεί από το 2010.
Να πούμε λοιπόν στον κ. Ιερώνυμο ότι τα έχει μπερδέψει στο μυαλό του: εμείς διοικούμε και εκείνοι στη Βουλή είναι υπάλληλοί μας.
Και να τον ρωτήσουμε ευθέως: Εάν η Βουλή είναι η μόνη υπεύθυνη για τα εθνικά μας θέματα, τότε γιατί ανακατεύεται συνέχεια όταν προκύπτουν εθνικά θέματα και μας λέει ότι η Εκκλησία δεν είναι υπεύθυνη; Γιατί δεν κρατάει απλά το στόμα του κλειστό αφού η Εκκλησία δεν έχει λόγο σε αυτά τα θέματα; Γιατί πρέπει να μας το υπενθυμίζει συνεχώς; Γιατί δεν αρκείται στις ανακοινώσεις της Ιεράς Συνόδου; Γιατί όλοι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε συνεχώς τις κατευναστικές κατευθύνσεις του προκαθημένου ενός θεσμού, ο οποίος δηλώνει παράλληλα ότι ο θεσμός αυτός δεν έχει κανένα ρόλο να παίξει στα εθνικά θέματα;
Αν μη τι άλλο, οι συνεχείς παρεμβάσεις του Ιερωνύμου αποδεικνύουν από μόνες τους ότι τα εθνικά θέματα ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ έργο της Εκκλησίας, όπως ήταν και με τον προηγούμενο προκαθήμενο τον μακαριστό Χριστόδουλο, ο οποίος, αν και έκανε το λάθος να μας κουβαλήσει εδώ τον πάπα, σε αυτό το θέμα δεν θα καθόταν με τα χέρια σταυρωμένα. Ναι λοιπόν. Η Εκκλησία έχει λόγο στα εθνικά θέματα όπως πάντα είχε, η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα ο Ιερώνυμος έχει αντιστρέψει τον παραδοσιακό ρόλο της Εκκλησίας στα εθνικά θέματα από θετικό σε αρνητικό, από σύμμαχο και πρωταγωνιστή στους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες των Ελλήνων σε σιωπηλό μειοδότη τους.
Πριν λίγες ημέρες ο μακελάρης της Ουκρανίας Αμερικανός πρέσβης Τζέφρι Πάιατ επισκέφθηκε τον προκαθήμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Το ρεπορτάζ λέει ότι συζήτησαν «για θέματα κοινού ενδιαφέροντος σε πολύ καλό κλίμα»!! και ότι «το τελευταίο διάστημα έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον για την εκκλησιαστικά θέματα, ενώ πρόσφατα είχε επισκεφθεί και το Άγιον Όρος.»!!
Είναι αλήθεια ότι ο «f@@k the EU» που καίγεται να περικυκλώσει τους Ρώσσους με τα Σκόπια στο ΝΑΤΟ περιόδευσε τον τελευταίο καιρό σε διάφορα εγχώρια «κέντρα εξουσίας» για να δώσει ‘γραμμή’, και αν διαβάσει κανείς τις πρόσφατες δηλώσεις του μπορεί να συμπεράνει ότι αν δεν πήρε ολοκληρωτικά αυτά που ήθελε πήρε τα περισσότερα, και στέλνει τα «κατάλληλα μηνύματα» για να τα πάρει όλα: Πάιατ: Η Ελλάδα παραμένει εμπορικό και πολιτισμικό σταυροδρόμι Έτσι δουλεύει αυτή η καταραμένη φάρα.
Στην Ελλάδα πάτησαν πολλοί τα βρωμοπόδαρά τους και δυστυχώς πάντα έβρισκαν πρόθυμους συμμάχους και συνεργάτες. Ο Ελληνικός λαός όμως από την πρώτη στιγμή, από την πρώτη ώρα, από την πρώτη ημέρα, ήξερε πως να ονομάσει τους συνεργάτες των ξένων.
«Έλληνες» κ. Ιερώνυμε, ποτέ δεν τους ονόμασε.
***
Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου