Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Κορωνοϊός: Το δάσος αυτών που αυτοθεραπεύτηκαν και το δάκτυλο που δείχνει τους νεκρούς σκόπιμα και επίμονα.


Του Θανάση Γεωργούλη





Χίος, 11/5/2020



Όλο αυτό που περνάει ο κόσμος με την επιδημία του κορονοϊού μου θυμίζει έντονα ένα πείραμα που διεξήχθη στο πανεπιστήμιο του Στάντφορντ.

Το Πείραμα φυλάκισης του Στάνφορντ ήταν ένα πείραμα πάνω στις ψυχολογικές επιπτώσεις που επιφέρει η μετατροπή ενός ατόμου σε φυλακισμένο ή δεσμοφύλακα. Το πείραμα διεξήχθη το 1971 από την ερευνητική ομάδα του καθηγητή ψυχολογίας Φίλιπ Ζιμπάρντο του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ.

Εικοσιτέσσερις φοιτητές επιλέχθηκαν από 70 για να παίξουν τους ρόλους των φυλακισμένων και των δεσμοφυλάκων και να ζήσουν σε μια υποτιθέμενη φυλακή που είχε δημιουργηθεί για τους σκοπούς του πειράματος στο υπόγειο του κτιρίου της Επιστήμης της Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ. Η επιλογή των υποψηφίων έγινε με βάση την απουσία ψυχολογικών και ιατρικών προβλημάτων, αλλά και ποινικού μητρώου, έτσι ώστε να αποτελούν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα για την επιστημονική παρατήρηση. Οι ρόλοι μοιράστηκαν μετά από ρίψη κέρματος (κορώνα ή γράμματα).

Οι φυλακισμένοι και οι δεσμοφύλακες μπήκαν κατευθείαν στους ρόλους τους προχωρώντας όμως τους ρόλους τους πέρα από τις προβλέψεις, οδηγούμενοι σε επικίνδυνες και ψυχολογικά καταστροφικές καταστάσεις. Το ένα τρίτο από τους φρουρούς κρίθηκε ότι επέδειξαν "γνήσια" σαδιστικές τάσεις, με αποτέλεσμα αρκετοί φυλακισμένοι να τραυματιστούν ψυχολογικά και δύο από τους φοιτητές να αποχωρήσουν νωρίς από το πείραμα. Μετά την κατάρρευση ενός φοιτητή από τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούσαν στη φυλακή,[2] και συνειδητοποιώντας ότι είχε παθητικά επιτρέψει ανάρμοστες συμπεριφορές να λάβουν χώρα κάτω από την εποπτεία του, ο Ζιμπάρντο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τόσο οι φυλακισμένοι όσο και οι δεσμοφύλακες είχαν ταυτιστεί υπερβολικά με τους ρόλους τους, με αποτέλεσμα να τερματίσει το πείραμα μετά από έξι μέρες (Βικιπαίδεια, ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια).

Παρόλα αυτά, αυτό το πείραμα μελετήθηκε από διάφορα κέντρα εξουσίας και τα συμπεράσματα του χρησιμοποιήθηκαν κατά καιρούς από εκείνην την εξουσία που δεν αντιπροσωπεύει ούτε υπηρετεί τον λαό και που τα σχέδια της για αυτόν τον λαό, αντιτίθεται στις προσδοκίες του.

Έτσι, ένας λαός, παραπληροφορημένος, απομονωμένος, χωρίς πολιτιστικές εκδηλώσεις, μουσικές παραστάσεις, αθλητισμό και χιλιάδες καλλιτέχνες και διανοούμενους πρακτικά άνεργους και άοπλους, να παρακολουθούν τουρκικές σειρές στα κανάλια, είναι επόμενο να χάσει την ταυτότητα του και να οδηγηθεί στον χαμό όχι από κορωνοϊό, (τον οποίο μια χαρά τον αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα με τα αντισώματα που δημιουργεί μόνο του) αλλά από τα διάφορα παπαγαλάκια του Ερντογάν.

Να ένα: Φινλαδικό πανεπιστήμιο δημοσίευσε μελέτη σύμφωνα με την οποία στα ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έχει αλλάξει ριζικά η πληθυσμιακή σύνθεση, ότι το χριστιανικό ελληνικό στοιχείο δεν είναι πλέον κυρίαρχο και ότι παραβιάζονται τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών και συνεπώς ο έλεγχος των νησιών αυτών πρέπει να φύγει από την Ελλάδα!

Η θεολόγος καθηγήτρια Σαούντ Σαλέχ που διδάσκει στο Ισλαμικό πανεπιστήμιο Αλ Αζχάρ του Καΐρου, υποστήριξε σε τηλεοπτική εκπομπή στην αιγυπτιακή τηλεόραση ότι οι μουσουλμάνοι άντρες επιτρέπεται από τον Θεό να βιάζουν αλλόθρησκες γυναίκες ώστε να τις «εξευτελίζουν». Η ίδια εξήγησε ότι ο βιασμός επιτρέπεται σε καιρούς νόμιμου πολέμου από τους μουσουλμάνους με θύματα τους εχθρούς τους. Το θέμα ήταν οι βιασμοί στην Ευρώπη και ειδικά στη Σουηδία όπου αποτελούν καθημερινότητα.

Η απομόνωση του ελληνικού λαού από τέτοιες πληροφορίες, η απαγόρευση κάθε είδους συγκέντρωσης και διαμαρτυρίας επιτρέπει τη μεταφορά λαθρομεταναστών κάτω από τη μύτη μας και τον εποικισμό της ελληνικής ενδοχώρας από άτομα άγνωστου ποινικού μητρώου αλλά γνωστής θρησκείας και νοοτροπίας.

Τα ντόπια παπαγαλάκια ενώ γνωρίζουν ότι ο Ερντογάν οργανώνει τις μεταναστευτικές ροές, κρατάει το κλειδί και ότι εμείς μπορούμε να κάνουμε μόνο διασώσεις και τίποτα άλλο, διαδίδουν ότι πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι όσοι φθάνουν στην Ελλάδα θα μείνουν εδώ είτε το θέλουμε είτε όχι και ότι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σταματήσουμε τις ροές δηλαδή τίποτα…

Η απέλαση και ο επαναπατρισμός των εισβολέων δεν υπάρχει σαν προοπτική για αυτούς που κυβερνάνε τον ελληνικό λαό και τα παπαγαλάκια τους. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Ο λαός πρέπει να συσπειρωθεί και να αντιδράσει γιατί χανόμαστε.

Λογικά θα περίμενε κανείς από τους Έλληνες και μια πραγματικά ελληνική κυβέρνηση να συμμαχήσει με όλους τους εχθρούς της Τουρκίας δηλαδή τον Χαφτάρ της Λιβύης, την Συρία του Ασάντ, την Ρωσία, την Αρμενία, τους Κούρδους με όλους και μάλιστα έμπρακτα, όχι με λόγια.

Αυτό δεν το έχουμε δει ακόμα από καμία από τις λεγόμενες ελληνικές κυβερνήσεις. Φταίμε όμως και εμείς, ο Λαός, που αφήνουμε τους Γερμανούς, τους Ολλανδούς, τους Φινλανδούς να μας κάνουν ότι θένε.

Ένα ακόμα σχόλιο για τα άρθρα του capital.gr σαν υστερόγραφο:

Τη σύνθεση της επιτροπής «Ελλάδα 2021» που υποτίθεται ότι θα οργανώσει το πλαίσιο εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, ο Μητσοτάκης δεν την αποφάσισε; Του έβαλε κανείς το πιστόλι στο κεφάλι και τον εξανάγκασε να ορίσει συγκεκριμένα άτομα; Γιατί έβαλε ως μέλη της την Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη η οποία δεν προφέρει τη λέξη «έθνος» ούτε για αστείο, και τους καθηγητές Στάθη Καλύβα και Αριστείδη Χατζή που ο πρώτος γράφει ότι δεν έχει καμία σημασία αν «στο μέλλον η Ελλάδα θα κατοικείται από ανθρώπους που δεν θα έχουν ΚΑΜΙΑ συγγενική ή γονιδιακή σχέση με τους σημερινούς», και ο δεύτερος χαρακτήρισε τον Καποδίστρια ως «δικτάτορα»; Όλα τυχαία γίνονται πια σ’ αυτόν τον τόπο, κι εμείς που τα επισημαίνουμε είμαστε υπερβολικοί και συνωμοσιολόγοι;

Γιατί δεν επιλέχτηκαν λαμπροί επιστήμονες όπως ο Μάζης, ο Γρίβας ή η Ευθυμίου σε καμία επιτροπή π.χ. του Υπουργείου Εξωτερικών; Γιατί; Δεν τους γουστάρουν οι Γερμανοί και οι Τούρκοι;




Αλήθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου