Αυτό δεν είναι ένα άρθρο, αυτό είναι ένα ξέσπασμα. Γιατί δεν αντέχουμε άλλο.
Τις τελευταίες ημέρες, μαίνεται η διαμάχη (γιγαντομαχία) σχετικά με τη χρήση του ταμείου μισού εκατομμυρίου ευρώ που ο νόμος για τον προϋπολογισμό - αποδεχόμενος μια τροπολογία που πρότεινε ο γραμματέας της Più Europa Luca Magi και προφανώς υπερψήφισε περισσότερα από ένα άτομα στην πλειοψηφία - θα είχε διαθέσει για την προώθηση σεξουαλικής και συναισθηματικής αγωγής και σεξουαλικής υγείας στα σχολεία.
Εδώ και πέντε περίπου χρόνια, με αυξανόμενη οργή, το θέμα του σεξ έχει γίνει εμμονή όλων των ορθών σκεπτόμενων ανθρώπων: ριζοσπάστες και κληρικούς, εξτρεμιστές και μετριοπαθείς.
Εν ολίγοις, δεν είσαι καλός άνθρωπος αν δεν μπεις στη μπάντα των σύγχρονων παιδαγωγών για τους οποίους το σεξ είναι πάνω απ' όλα και, πάνω απ' όλα, αντιπροσωπεύει την κύρια προοπτική που πρέπει να ενσταλαχθεί το συντομότερο δυνατό σε αθώους εκκολαπτόμενους μαθητές και στη συνέχεια, με δεξιοτεχνία να ταιριάζουν με την κακία με την οποία ήδη εντυπωσιάζουν στο διαδίκτυο, σε παιδιά που είναι ως επί το πλείστον ανίκανα να καταλάβουν και να θέλουν επειδή αγνοούν οτιδήποτε άλλο.
Είναι τραγικά ξεκαρδιστικό να παρακολουθείς τη σύγκρουση που λαμβάνει χώρα μεταξύ ομάδων τιτάνων που δεν συνειδητοποιούν καν ότι φέρνουν νερό στον ίδιο ακριβώς μύλο, αλλά αντίθετα ουρλιάζουν και προσβάλλουν ο ένας τον άλλον. Σαν τους παροιμιώδεις τυφλούς που πετούν πέτρες.
Αυτοί στην κυβέρνηση βροντοφωνάζουν: «δεν υπάρχει χώρος στα σχολεία, ούτε σήμερα ούτε ποτέ, για όσους θέλουν να προπαγανδίσουν την ιδεολογία του φύλου», και φροντίζουν ακόμη και να καθησυχάζουν μητέρες και μπαμπάδες ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι στα χέρια τους και όχι σε αυτούς». πολιτικοποιημένων εκπαιδευτικών και εξωτερικών ειδικών». Το ερώτημα τίθεται αυθόρμητα: αλλά αυτοί πού ζούν;
Πράγματι, κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στο θορυβώδες αξιότιμο μέλος που είναι επιφορτισμένο με την παρενόχληση του Κοινοβουλίου πώς τα σχολεία, όλα, δέχονται εισβολές από μανιακούς που βρίσκουν εκεί ανυπεράσπιστα λιβάδια για να αποικίσουν, επειδή κανείς δεν έχει πια το θάρρος να μπει εμπόδιο εκτός και αν ψιθυρίζει αργά στο αυτί του μάνατζερ πώς Ίσως θα ήταν πιο σωστό να αποφύγει την προώθηση του σαδομαζοχισμού και να σταματήσει στο προηγούμενο κεφάλαιο του εγχειριδίου.
Κάποιος θα πρέπει επίσης να πει στον γενναίο κύριο ότι η μετάδοση της καριέρας του ψευδώνυμου τρέχει παντού ανενόχλητη , αφού αν δεν την αγκαλιάσεις έχεις δαχτυλίδι στη μύτη ή έχεις αφεθεί στον Μεσαίωνα, και αντ' αυτού σήμερα κάθε νέος πρέπει ελεύθερα να αποφασίσει να άλλαξε το όνομά του αν κατά τύχη νιώθει διαφορετικός από τον εαυτό του, γιατί το σεξ είναι άποψη.
Κάποιος θα πρέπει επίσης να ενημερώσει το Αξιότιμο κοινοβούλιο ότι οι γονείς και οι δάσκαλοι που έχουν ακόμη τη δύναμη να αντιμετωπίσουν την κατάρρευση, είναι εντελώς αφοπλισμένοι μπροστά στήν πλημμύρα που πλέον κατακλύζει κάθε σχολείο με απελπιστικά μικρά μαθήματα από απελπισμένους πιστοποιημένους ειδικούς, που έχουν στρατολογηθεί για να καταλάβουν ολοένα και μεγαλύτερα τμήματα του προγράμματος σπουδών.
Κάποιος, αν μπορεί, να ενημερώσει τά αξιότιμα μέλη. Ακόμα κι αν θα του αρκούσε να ψάξει ο ίδιος στο παράθυρο κάποιου τυχαίου σχολείου για να δει σε ποιον ανατίθενται αυτά τα ευλογημένα μαθήματα, γενικά μέ κλειστά τά μάτια γιατί ο ανάδοχος ονομάζεται «ειδικός» και πρέπει να εμπιστεύονται τούς ειδικούς. Θα συνειδητοποιούσε ότι το τσίρκο διοικείται από τις πιο απίθανες ενώσεις, όπως αυτές που αποτελούνται από «επαγγελματίες υγείας » που αυτοπροσδιορίζονται ως «queer, trans, νευροαποκλίνοντες, μη μονογαμικοί, kinky» και που δεν ξέρει τι kinky σημαίνει και καλείται θερμά να πάει να το δει .
Εν πάση περιπτώσει, ας γνωρίζει ο αξιότιμος βουλευτής ότι με τον μικρό μας τρόπο μπορούμε να του παρέχουμε τόνους εξευτελιστικού υλικού που έχει περάσει ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Ας επιστρέψουμε όμως στη γιγαντομαχία.
Πάντα η κυβερνητική πλειοψηφία, προσποιούμενη ότι δεν γνωρίζει την πραγματικότητα των πραγμάτων (ή δεν τη γνωρίζει καθόλου: δεν ξέρουμε ποια από τις δύο υποθέσεις είναι η χειρότερη) προσπαθεί να κρατήσει τα πράγματα μαζί και αποφασίζει ότι αυτά τα κονδύλια, έχουν ήδη εγκριθεί με πρωτοβουλία του Più Europa, θα έχει ως στόχο την κατάρτιση εκπαιδευτικών «κατά προτεραιότητα σε θέματα γονιμότητας ανδρών και γυναικών, με ιδιαίτερη αναφορά στον τομέα της πρόληψης της υπογονιμότητας». και μόνο δευτερευόντως θα εξυπηρετούν τη σεξουαλική υγεία και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Με αυτόν τον τρόπο σκέφτονται, και μάλλον δικαίως, να φιμώσουν τους εφημεριδοπώλες σε μόνιμη υπηρεσία από τον λεγόμενο γαλαξία υπέρ της ζωής και των κληρικών , που θα χαρούν γιατί επιτέλους έχουμε μια κυβέρνηση που ενθαρρύνει τις γεννήσεις και δεν θα τους αγγίζει η ιδέα ότι η μόνη επιχείρηση Η τρέχουσα τάση υπέρ της ζωής είναι αυτή της συνθετικής ζωής: δηλαδή δοκιμαστικοί σωλήνες για όλους (συμπεριλαμβανομένων των διαφορετικών επαγγελματιών που αναφέρονται παραπάνω), εμπόριο γαμετών, γενετικές επιλογές και χειρισμοί - δηλαδή η βιομηχανία αναπαραγωγής τεχνητής . Ποιος είναι ακριβώς ο στόχος που επιθυμούν οι λάτρεις του εναλλακτικού σεξ έναντι του γόνιμου σύμφωνα με τους ανυπέρβλητους νόμους της βιολογίας. είναι ακριβώς ο αντίθετος από το θαύμα της ζωής.
Εν τω μεταξύ η αντιπολίτευση, προσποιούμενη επίσης ότι δεν καταλαβαίνει κάτι (ή πραγματικά δεν το καταλαβαίνει), σκίζει τα ρούχα της και φωνάζει για τη βρώμικη λειτουργία της πλειοψηφίας, για την ανησυχητική ανατροπή που προκύπτει από μια «πολιτική χειραγώγησης με στόχο την ικανοποίηση της σεξοφοβικής καθήλωσης ορισμένου δικαιώματος».
Εν ολίγοις, ένα δράμα, ένα υπαίθριο ψυχιατρείο που μάχεται μεταξύ (σύμφωνα με τις διασταυρούμενες κατηγορίες) σεξουαλικών μανιακών από τη μια πλευρά και σεξοφοβικών από την άλλη.
Και δεν έχει τελειωμό. Μάλιστα, ενώ μαλώνουν (ή προσποιούνται ότι μαλώνουν), ο προϊστάμενος του τμήματος εκπαίδευσης υπογράφει τίποτα λιγότερο από ένα μνημόνιο κατανόησης με τον επιχειρηματία γονέα - τον αρχικό διερμηνέα του πένθους - της φτωχής Giulia , που ξαφνικά έγινε ίδρυμα.
Στόχος της συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου Δημόσιας (Επαναλαμβάνουμε: Δημόσιας) Παιδείας και του νεοσύστατου ιδιωτικού ιδρύματος με λαμπρή καριέρα θα ήταν η έναρξη μιας συνεργασίας «για τον καθορισμό έργων» με στόχο «την επιβεβαίωση της κουλτούρας του σεβασμού προς κάθε πρόσωπο και ειδικότερα προς τις γυναίκες» μεταξύ μαθητών σχολείων όλων των βαθμίδων. Πράγμα που, όπως είδαμε, σημαίνει κάτι τόσο απλό και ξεκάθαρο όσο και τρελό: να πείθουν τα αρσενικά να αισθάνονται ένοχοι που είναι αρσενικοί, δηλαδή ότι γίνονται λάθος.
Όχι ότι αυτή είναι μια νέα ιδέα. Ας θυμηθούμε ότι, κοντά στην τραγική είδηση και ορμώμενος από την ασυνήθιστη κατακραυγή των μέσων ενημέρωσης που είχε γίνει γύρω από αυτό, ο ίδιος επικεφαλής του ίδιου υπουργείου είχε εκτοξευθεί - πάντα σε εφαρμογή (ομολογουμένως δημιουργικό) της λογικής του η κατσίκα και τα λάχανα, ή μάλλον του διαβόλου και του αγιασμού - στο σουρεαλιστικό εγχείρημα της τοποθέτησης μιας μοναχής και μιας λεσβίας επικεφαλής των προγραμμάτων σεβασμού και συναισθηματικής εκπαίδευσης στα ιταλικά σχολεία. Επειδή όμως τον λιντσάρανε από δεξιά και αριστερά, από πάνω και κάτω, πήρε αμέσως πίσω την ιδέα.
Ακόμη και πριν από αυτό, πριν από χρόνια, θυμάμαι εκείνον τον γιο μου που ήταν τότε μαθητής λυκείου, ο οποίος, μετά από ένα από τα διδακτικά ψυχομαθήματα του ψυχοειδήμονα που είχε στρατολογήσει το σχολείο, επέστρεψε στο σπίτι ανακοινώνοντας το τέλος της εποχής κατά την οποία ένας πού γεννήθηκε άνδρας μπορεί νά προσπαθήσει να φλερτάρει μια κοπέλα (όπως να της δώσει ένα λουλούδι ή να της πεί ότι είναι όμορφη, κυριολεκτικά) επειδή, στον νέο ορίζοντα που σέβεται όλες και όλους , οι κλασικές χειρονομίες ερωτοτροπίας περιλαμβάνονται αυτόματα στη λίστα των αδικημάτων που μπορούν να ενσωματώσουν μορφές σιωπηρής βίας προς τον παραλήπτη, εκπαιδευμένο από την κούνια και ad nauseum να διεκδικεί ισοτιμία και ισότητα, με τις συνέπειες της υπόθεσης.
Αυτό δεν ήταν υπερβολή, οι άντρες το ξέρουν. Και στην πραγματικότητα, όντας έτσι, το νέο πρωτόκολλο Cecchettin έλειπε πραγματικά.
Αλλά σε μια δημοκρατία, όπως ξέρουμε, αποφασίζουν οι δημοσκοπήσεις και, όπως μας πληροφορούν οι εφημερίδες του καθεστώτος, «το 78% των νέων θα ήθελε μεγαλύτερη παρουσία της σεξουαλικής αγωγής στο σχολείο, η οποία θεωρείται πολύ άκαμπτη στα προγράμματα». Αλλά δείτε τι έκπληξη. Το επιχείρημα είναι σχεδόν εξίσου αποφασιστικό με την προσευχή της Lilli Gruber από τον άμβωνα της τηλεόρασης: «Παρακαλώ, πολιτικοί, κάντε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση υποχρεωτικό μάθημα στα ιταλικά σχολεία». Αμήν.
Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα της γιγαντιαίας επιχείρησης είναι ότι δείγματα όλων των ειδών έρχονται στο σχολείο για να νά τό παίξουν πάπες χωρίς κανέναν έλεγχο σχετικά με το σεξ και το περιβάλλον του, και περίπου χίλιες άλλες διάφορες ανοησίες, υπό την κάλυψη της άδειας εμπειρογνωμόνων τους. Κάποιος στα κτίρια, αφού τα βοοειδή έχουν δραπετεύσει, θυμούμενος ότι κέρδισαν τις εκλογές με την υπόσχεση - μεταξύ άλλων - ότι θα προκαλέσουν έμφυλη τρέλα, προσπαθεί καθυστερημένα να μπαλώσει τα πράγματα με την αστεία ιστορία του αγώνα κατά της υπογονιμότητας, γνωρίζοντας καλά ότι οποιεσδήποτε ενισχύσεις φτάνουν από πίσω με το πρωτόκολλο Cecchettin.
Αλλά αναρωτιόμαστε: ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κυρίους που, φωνάζοντας και μιλώντας πολύ, αποφασίζουν για τη μοίρα των παιδιών των άλλων, κανείς δεν σκέφτεται πραγματικά την προφανή σκέψη - η οποία έχει επίσης αποδειχθεί εμπειρικά και επιστημονικά - ότι η υπερβολική δόση τού σεξ που δίνεται σε όλες τις σάλτσες έχει το παράδοξο αποτέλεσμα να σκοτώνει την επιθυμία και, σε συνδυασμό με την ποινικοποίηση του ανδρικού σύμπαντος, καταλήγει να ευνουχίζει οριστικά μια ολόκληρη γενιά; Μπορούμε να πούμε ντροπή σε όλους σας;
Επίσης γιατί σε αυτό το άθλιο θεατράκι όλοι κάνουν ότι δεν ξέρουν (ή όντως δεν ξέρουν;) ότι το ιταλικό σχολείο -όπου τώρα όλα γίνονται εκτός από το σχολείο- είναι σε κώμα. Και οι φτωχοί μαθητές ενηλικιώνονται χωρίς να ξέρουν πώς να κρατούν στυλό , χωρίς να μπορούν να αρθρώσουν μια ελάχιστη γραμματικά σωστή πρόταση με πλήρες νόημα. να κατανοήσουν τη σημασία των λέξεων που ξεπερνούν ένα όλο και πιο αραιό (και όλο και πιο άθλιο) ρεπερτόριο. να κατανοήσουν πολύπλοκες περιόδους. να χρησιμοποιούν περισσότερες από μία λεκτικές διαθέσεις εκτός της δεικτικής και χρόνου εκτός του ενεστώτα· να διακρίνει ένα υποκείμενο από ένα κατηγόρημα, ένα επίθετο από μια αντωνυμία. Τα λογοτεχνικά ιταλικά έχουν γίνει ουσιαστικά ξένη γλώσσα, η γεωγραφία και η ιστορία έχουν καταργηθεί, τα μαθηματικά δεν υπερβαίνουν τα τεστ σταυρού.
Η καταστροφή είναι εκεί για να τη δουν όλοι, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο να κάνουμε από το να την αυξήσουμε με ολοένα καινούριες σχολικές μαλακίες ντυμένες και συνοδευόμενες από το soundtrack από προμαγειρεμένα και ασυλλόγιστα συνθήματα, τα ίδια που κυκλοφορούν στην τηλεόραση και τα social media που ηχούν εκεί έξω.
Το δόλιο πρόσχημα του να κρατάμε το σχολείο συμβαδίζοντας με την εποχή - συμπεριλαμβανομένης της βαρβαρότητας - γεμίζοντας το με ανόητα σκουπίδια και αδειάζοντάς το από γνώσεις, πειθαρχίες και συλλογισμό, χρησιμεύει στο να στερήσει ανεπανόρθωτα από τις νέες γενιές τα κλειδιά για πρόσβαση σε ένα ατελείωτο ιζηματοποιημένο πολιτιστικό και πνευματικό κληροδότημα ένα μεγάλο και αριστοτεχνικό παρελθόν. ένα θησαυρό που με αυτόν τον τρόπο αφήνεται σχετικά και μοιραία να πεθάνει.
Αντίθετα, ακριβώς μπαίνοντας εκεί μαθαίνει κανείς το σεβασμό για τα ανθρώπινα πράγματα, που εξομαλύνεται από τη μακρά ροή της ζωής και μιας παραδοθείσας εμπειρίας και απαθανατίζεται σε αιώνια έργα. και αυτή ακριβώς είναι η θεμελιώδης και αναντικατάστατη υπηρεσία που καλείται να τιμήσει ένα σχολείο αντάξιο του ονόματός του.
Το να εμποδίζουμε όσους μας διαδέχονται να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτά τα δωμάτια είναι ένα έγκλημα εποχής, για το οποίο πολλοί θα επωμιστούν το βάρος.
Ανώνυμος είπε...
https://www.youtube.com/watch?v=YEMbnwJVICM
Η Frezza εξηγεί πώς οι Παγκόσμιοι Οργανισμοί φιλοδοξούν να χειραγωγήσουν τη σκέψη των παιδιών, την επιβολή της Ενιαίας Σκέψης .
Μερικά σημεία της LGBT Feminist Gender Agenda:
Διδάξτε στα παιδιά τη διαφορά μεταξύ του φύλου και του Gender και αναγκάστε τα να επιλέξουν το ρευστό φύλο τους.
Καταστρέψτε ρίζες, πολιτισμό, ιστορία, ταυτότητα, παραδόσεις, για να εξαφανίσετε τους ανθρώπους.
Καταστρέψτε την Οικογένεια, αντικαταστήστε την με ένα χειραγωγημένο Σχολείο.
Καταστρέψτε τη φιγούρα του Πατέρα.
Καταστρέψτε όλες τις μορφές ανθρώπινης συνάθροισης, ώστε να διαιρεθεί η Κοινότητα (διαίρει και βασίλευε).
Κάνοντας τους ανθρώπους καταθλιπτικούς και παθολογικούς (άρρωστη επιχείρηση).
Εξυψώστε τη γυναίκα και καταστρέψτε το στρέιτ αρσενικό. Οι γυναίκες είναι πιο εύχρηστες και τροφοδοτούν τον καταναλωτισμό.
Ποτέ μην εμφανίζετε γυναίκες σε βιβλία και μέσα ενημέρωσης ως μητέρες πλήρους απασχόλησης ή νοικοκυρές. Η μητέρα πλήρους απασχόλησης πρέπει να εμφανίζεται στους ανθρώπους είτε ως θύμα είτε ως κοινωνιοπαθής.
Οι στόχοι αυτοί υλοποιούνται μέσω μαθημάτων που ξεκινούν από σχολεία και νηπιαγωγεία χρησιμοποιώντας καθησυχαστικές και συγκαλυμμένες λέξεις όπως: ένταξη, καταπολέμηση της ομοφοβίας, διακρίσεις, εξάλειψη στερεοτύπων, σχεσιακή εκπαίδευση, ισότητα φύλων κ.λπ.
Όλα όσα σχεδιάστηκαν τη δεκαετία του '90 ξεκινώντας από τη Διάσκεψη του Πεκίνου του 1995, μετά το 2011 με τη Συνθήκη της Κωνσταντινούπολης, που εισήχθη στην Ιταλία το 2019 με το Νόμο για τη Γυναικοκτονία, στη συνέχεια με τον Νόμο 107 La Buona Scuola DDL Fedeli ή: «Διδάσκοντας την κουλτούρα του φύλου από παιδιά και μετά (δηλαδή ότι δεν είμαστε αυτό που είμαστε, αλλά είμαστε φανταστικά όντα, μονόκεροι με ρευστό σεξ) και εξαλείφοντας τα στερεότυπα, τα έθιμα, τις παραδόσεις και άλλες πρακτικές που βασίζονται στη διαφοροποίηση των ανθρώπων με βάση το φύλο τους».
Ατζέντα 2030, κείμενο: «Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφαιρέθηκε από την οικογένεια προς όφελος του κράτους».
Αυτή η Ατζέντα είναι Πραγματικότητα σήμερα. Πιστεύουμε ότι είμαστε ελεύθεροι, αυτοκαθορισμένοι, λογικοί, αλλά έχουμε κακοποιηθεί και εξαπατηθεί μόνο για δεκαετίες μέσω της σταδιακής και λεπτής κατήχησης (η μέθοδος του βρασμένου βατράχου).
Γλυκιές λέξεις όπως Δικαιώματα Ανηλίκων, Ίσες Ευκαιρίες, Προστασία των Γυναικών, ήταν Λέξεις Όχημα για να ενσωματωθούν στους Νόμους και στο μυαλό οι Αρχές της Καταστροφής της Ταυτότητας των Ανθρώπων, καταστρέφοντας την Ιστορία, τον Πολιτισμό, την Οικογένεια.
Σήμερα είμαστε άδεια όντα, Εύθραυστα, ψυχοκίνητα, Χωρίς βεβαιότητες, στον άνεμο σαν κλωνάρι χόρτο.
Απόσπασμα από την Πλατφόρμα της Διάσκεψης του Πεκίνου το 1995 Νο. 104: "Πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, ειδικά στην εκπαίδευση, για να αλλάξουν τα πρότυπα συμπεριφοράς ανδρών και γυναικών. Καταργήστε τις παραδοσιακές πρακτικές και όλες τις πρακτικές που βασίζονται στη διάκριση μεταξύ των φύλων. Για να αποτρέψετε τους ανθρώπους από Η επιβολή ετικετών σε άνδρες και γυναίκες και η δημιουργία ανισοτήτων, ο απόλυτος έλεγχος στις οικογένειες, στην εκπαίδευση, στα μέσα ενημέρωσης και στις ιδιωτικές συνομιλίες είναι απαραίτητος».
Το Gender, μια φανταστική ιδέα που γεννήθηκε από ψυχοπαθείς ανθρώπους, εξηγεί η Frezza, έχει διεισδύσει μέσα από τις Διεθνείς Δομές εντός των Πολιτειών, τη Συλλογικότητα, ρυθμίζοντας τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν σε ένα είδος ψευδαισθήσεων... όχι στην πραγματική ζωή.
Ο Σκοπός του Gender, είναι ο εξευτελισμός του Άντρα, ο ξεριζωμός της γυναίκας από τη φυσική της κλίση ως σύζυγος και μητέρα, η διάδοση της ομοφυλοφιλίας ως αρετής.
Η ΘΗΛΥΚΟΚΡΑΤΊΑ κρύβει την Κυριαρχία της μέσα από την γκρίνια της κακοποιημένης και καταπιεσμένης γυναίκας.
Πρέπει απαραίτητα να τροφοδοτήσουμε την ιδέα ότι μια γυναίκα είναι ευτυχισμένη μόνο αν ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ γυναικεία πράγματα.
Ο αληθινός στόχος του Gender, και του Φεμινισμού είναι η Οικογένεια, ως θεσμός, ένας κυρίαρχος και θεμελιώδης πυρήνας, φυσικός και προϋπάρχων από τα Κράτη και το Νόμο, Δομημένος, Ελεύθερος, το τελευταίο νησί της Ελευθερίας των ουσιαστικών δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Τις τελευταίες ημέρες, μαίνεται η διαμάχη (γιγαντομαχία) σχετικά με τη χρήση του ταμείου μισού εκατομμυρίου ευρώ που ο νόμος για τον προϋπολογισμό - αποδεχόμενος μια τροπολογία που πρότεινε ο γραμματέας της Più Europa Luca Magi και προφανώς υπερψήφισε περισσότερα από ένα άτομα στην πλειοψηφία - θα είχε διαθέσει για την προώθηση σεξουαλικής και συναισθηματικής αγωγής και σεξουαλικής υγείας στα σχολεία.
Εδώ και πέντε περίπου χρόνια, με αυξανόμενη οργή, το θέμα του σεξ έχει γίνει εμμονή όλων των ορθών σκεπτόμενων ανθρώπων: ριζοσπάστες και κληρικούς, εξτρεμιστές και μετριοπαθείς.
Εν ολίγοις, δεν είσαι καλός άνθρωπος αν δεν μπεις στη μπάντα των σύγχρονων παιδαγωγών για τους οποίους το σεξ είναι πάνω απ' όλα και, πάνω απ' όλα, αντιπροσωπεύει την κύρια προοπτική που πρέπει να ενσταλαχθεί το συντομότερο δυνατό σε αθώους εκκολαπτόμενους μαθητές και στη συνέχεια, με δεξιοτεχνία να ταιριάζουν με την κακία με την οποία ήδη εντυπωσιάζουν στο διαδίκτυο, σε παιδιά που είναι ως επί το πλείστον ανίκανα να καταλάβουν και να θέλουν επειδή αγνοούν οτιδήποτε άλλο.
Είναι τραγικά ξεκαρδιστικό να παρακολουθείς τη σύγκρουση που λαμβάνει χώρα μεταξύ ομάδων τιτάνων που δεν συνειδητοποιούν καν ότι φέρνουν νερό στον ίδιο ακριβώς μύλο, αλλά αντίθετα ουρλιάζουν και προσβάλλουν ο ένας τον άλλον. Σαν τους παροιμιώδεις τυφλούς που πετούν πέτρες.
Αυτοί στην κυβέρνηση βροντοφωνάζουν: «δεν υπάρχει χώρος στα σχολεία, ούτε σήμερα ούτε ποτέ, για όσους θέλουν να προπαγανδίσουν την ιδεολογία του φύλου», και φροντίζουν ακόμη και να καθησυχάζουν μητέρες και μπαμπάδες ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι στα χέρια τους και όχι σε αυτούς». πολιτικοποιημένων εκπαιδευτικών και εξωτερικών ειδικών». Το ερώτημα τίθεται αυθόρμητα: αλλά αυτοί πού ζούν;
Πράγματι, κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στο θορυβώδες αξιότιμο μέλος που είναι επιφορτισμένο με την παρενόχληση του Κοινοβουλίου πώς τα σχολεία, όλα, δέχονται εισβολές από μανιακούς που βρίσκουν εκεί ανυπεράσπιστα λιβάδια για να αποικίσουν, επειδή κανείς δεν έχει πια το θάρρος να μπει εμπόδιο εκτός και αν ψιθυρίζει αργά στο αυτί του μάνατζερ πώς Ίσως θα ήταν πιο σωστό να αποφύγει την προώθηση του σαδομαζοχισμού και να σταματήσει στο προηγούμενο κεφάλαιο του εγχειριδίου.
Κάποιος θα πρέπει επίσης να πει στον γενναίο κύριο ότι η μετάδοση της καριέρας του ψευδώνυμου τρέχει παντού ανενόχλητη , αφού αν δεν την αγκαλιάσεις έχεις δαχτυλίδι στη μύτη ή έχεις αφεθεί στον Μεσαίωνα, και αντ' αυτού σήμερα κάθε νέος πρέπει ελεύθερα να αποφασίσει να άλλαξε το όνομά του αν κατά τύχη νιώθει διαφορετικός από τον εαυτό του, γιατί το σεξ είναι άποψη.
Κάποιος θα πρέπει επίσης να ενημερώσει το Αξιότιμο κοινοβούλιο ότι οι γονείς και οι δάσκαλοι που έχουν ακόμη τη δύναμη να αντιμετωπίσουν την κατάρρευση, είναι εντελώς αφοπλισμένοι μπροστά στήν πλημμύρα που πλέον κατακλύζει κάθε σχολείο με απελπιστικά μικρά μαθήματα από απελπισμένους πιστοποιημένους ειδικούς, που έχουν στρατολογηθεί για να καταλάβουν ολοένα και μεγαλύτερα τμήματα του προγράμματος σπουδών.
Κάποιος, αν μπορεί, να ενημερώσει τά αξιότιμα μέλη. Ακόμα κι αν θα του αρκούσε να ψάξει ο ίδιος στο παράθυρο κάποιου τυχαίου σχολείου για να δει σε ποιον ανατίθενται αυτά τα ευλογημένα μαθήματα, γενικά μέ κλειστά τά μάτια γιατί ο ανάδοχος ονομάζεται «ειδικός» και πρέπει να εμπιστεύονται τούς ειδικούς. Θα συνειδητοποιούσε ότι το τσίρκο διοικείται από τις πιο απίθανες ενώσεις, όπως αυτές που αποτελούνται από «επαγγελματίες υγείας » που αυτοπροσδιορίζονται ως «queer, trans, νευροαποκλίνοντες, μη μονογαμικοί, kinky» και που δεν ξέρει τι kinky σημαίνει και καλείται θερμά να πάει να το δει .
Εν πάση περιπτώσει, ας γνωρίζει ο αξιότιμος βουλευτής ότι με τον μικρό μας τρόπο μπορούμε να του παρέχουμε τόνους εξευτελιστικού υλικού που έχει περάσει ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Ας επιστρέψουμε όμως στη γιγαντομαχία.
Πάντα η κυβερνητική πλειοψηφία, προσποιούμενη ότι δεν γνωρίζει την πραγματικότητα των πραγμάτων (ή δεν τη γνωρίζει καθόλου: δεν ξέρουμε ποια από τις δύο υποθέσεις είναι η χειρότερη) προσπαθεί να κρατήσει τα πράγματα μαζί και αποφασίζει ότι αυτά τα κονδύλια, έχουν ήδη εγκριθεί με πρωτοβουλία του Più Europa, θα έχει ως στόχο την κατάρτιση εκπαιδευτικών «κατά προτεραιότητα σε θέματα γονιμότητας ανδρών και γυναικών, με ιδιαίτερη αναφορά στον τομέα της πρόληψης της υπογονιμότητας». και μόνο δευτερευόντως θα εξυπηρετούν τη σεξουαλική υγεία και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Με αυτόν τον τρόπο σκέφτονται, και μάλλον δικαίως, να φιμώσουν τους εφημεριδοπώλες σε μόνιμη υπηρεσία από τον λεγόμενο γαλαξία υπέρ της ζωής και των κληρικών , που θα χαρούν γιατί επιτέλους έχουμε μια κυβέρνηση που ενθαρρύνει τις γεννήσεις και δεν θα τους αγγίζει η ιδέα ότι η μόνη επιχείρηση Η τρέχουσα τάση υπέρ της ζωής είναι αυτή της συνθετικής ζωής: δηλαδή δοκιμαστικοί σωλήνες για όλους (συμπεριλαμβανομένων των διαφορετικών επαγγελματιών που αναφέρονται παραπάνω), εμπόριο γαμετών, γενετικές επιλογές και χειρισμοί - δηλαδή η βιομηχανία αναπαραγωγής τεχνητής . Ποιος είναι ακριβώς ο στόχος που επιθυμούν οι λάτρεις του εναλλακτικού σεξ έναντι του γόνιμου σύμφωνα με τους ανυπέρβλητους νόμους της βιολογίας. είναι ακριβώς ο αντίθετος από το θαύμα της ζωής.
Εν τω μεταξύ η αντιπολίτευση, προσποιούμενη επίσης ότι δεν καταλαβαίνει κάτι (ή πραγματικά δεν το καταλαβαίνει), σκίζει τα ρούχα της και φωνάζει για τη βρώμικη λειτουργία της πλειοψηφίας, για την ανησυχητική ανατροπή που προκύπτει από μια «πολιτική χειραγώγησης με στόχο την ικανοποίηση της σεξοφοβικής καθήλωσης ορισμένου δικαιώματος».
Εν ολίγοις, ένα δράμα, ένα υπαίθριο ψυχιατρείο που μάχεται μεταξύ (σύμφωνα με τις διασταυρούμενες κατηγορίες) σεξουαλικών μανιακών από τη μια πλευρά και σεξοφοβικών από την άλλη.
Και δεν έχει τελειωμό. Μάλιστα, ενώ μαλώνουν (ή προσποιούνται ότι μαλώνουν), ο προϊστάμενος του τμήματος εκπαίδευσης υπογράφει τίποτα λιγότερο από ένα μνημόνιο κατανόησης με τον επιχειρηματία γονέα - τον αρχικό διερμηνέα του πένθους - της φτωχής Giulia , που ξαφνικά έγινε ίδρυμα.
Στόχος της συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου Δημόσιας (Επαναλαμβάνουμε: Δημόσιας) Παιδείας και του νεοσύστατου ιδιωτικού ιδρύματος με λαμπρή καριέρα θα ήταν η έναρξη μιας συνεργασίας «για τον καθορισμό έργων» με στόχο «την επιβεβαίωση της κουλτούρας του σεβασμού προς κάθε πρόσωπο και ειδικότερα προς τις γυναίκες» μεταξύ μαθητών σχολείων όλων των βαθμίδων. Πράγμα που, όπως είδαμε, σημαίνει κάτι τόσο απλό και ξεκάθαρο όσο και τρελό: να πείθουν τα αρσενικά να αισθάνονται ένοχοι που είναι αρσενικοί, δηλαδή ότι γίνονται λάθος.
Όχι ότι αυτή είναι μια νέα ιδέα. Ας θυμηθούμε ότι, κοντά στην τραγική είδηση και ορμώμενος από την ασυνήθιστη κατακραυγή των μέσων ενημέρωσης που είχε γίνει γύρω από αυτό, ο ίδιος επικεφαλής του ίδιου υπουργείου είχε εκτοξευθεί - πάντα σε εφαρμογή (ομολογουμένως δημιουργικό) της λογικής του η κατσίκα και τα λάχανα, ή μάλλον του διαβόλου και του αγιασμού - στο σουρεαλιστικό εγχείρημα της τοποθέτησης μιας μοναχής και μιας λεσβίας επικεφαλής των προγραμμάτων σεβασμού και συναισθηματικής εκπαίδευσης στα ιταλικά σχολεία. Επειδή όμως τον λιντσάρανε από δεξιά και αριστερά, από πάνω και κάτω, πήρε αμέσως πίσω την ιδέα.
Ακόμη και πριν από αυτό, πριν από χρόνια, θυμάμαι εκείνον τον γιο μου που ήταν τότε μαθητής λυκείου, ο οποίος, μετά από ένα από τα διδακτικά ψυχομαθήματα του ψυχοειδήμονα που είχε στρατολογήσει το σχολείο, επέστρεψε στο σπίτι ανακοινώνοντας το τέλος της εποχής κατά την οποία ένας πού γεννήθηκε άνδρας μπορεί νά προσπαθήσει να φλερτάρει μια κοπέλα (όπως να της δώσει ένα λουλούδι ή να της πεί ότι είναι όμορφη, κυριολεκτικά) επειδή, στον νέο ορίζοντα που σέβεται όλες και όλους , οι κλασικές χειρονομίες ερωτοτροπίας περιλαμβάνονται αυτόματα στη λίστα των αδικημάτων που μπορούν να ενσωματώσουν μορφές σιωπηρής βίας προς τον παραλήπτη, εκπαιδευμένο από την κούνια και ad nauseum να διεκδικεί ισοτιμία και ισότητα, με τις συνέπειες της υπόθεσης.
Αυτό δεν ήταν υπερβολή, οι άντρες το ξέρουν. Και στην πραγματικότητα, όντας έτσι, το νέο πρωτόκολλο Cecchettin έλειπε πραγματικά.
Αλλά σε μια δημοκρατία, όπως ξέρουμε, αποφασίζουν οι δημοσκοπήσεις και, όπως μας πληροφορούν οι εφημερίδες του καθεστώτος, «το 78% των νέων θα ήθελε μεγαλύτερη παρουσία της σεξουαλικής αγωγής στο σχολείο, η οποία θεωρείται πολύ άκαμπτη στα προγράμματα». Αλλά δείτε τι έκπληξη. Το επιχείρημα είναι σχεδόν εξίσου αποφασιστικό με την προσευχή της Lilli Gruber από τον άμβωνα της τηλεόρασης: «Παρακαλώ, πολιτικοί, κάντε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση υποχρεωτικό μάθημα στα ιταλικά σχολεία». Αμήν.
Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα της γιγαντιαίας επιχείρησης είναι ότι δείγματα όλων των ειδών έρχονται στο σχολείο για να νά τό παίξουν πάπες χωρίς κανέναν έλεγχο σχετικά με το σεξ και το περιβάλλον του, και περίπου χίλιες άλλες διάφορες ανοησίες, υπό την κάλυψη της άδειας εμπειρογνωμόνων τους. Κάποιος στα κτίρια, αφού τα βοοειδή έχουν δραπετεύσει, θυμούμενος ότι κέρδισαν τις εκλογές με την υπόσχεση - μεταξύ άλλων - ότι θα προκαλέσουν έμφυλη τρέλα, προσπαθεί καθυστερημένα να μπαλώσει τα πράγματα με την αστεία ιστορία του αγώνα κατά της υπογονιμότητας, γνωρίζοντας καλά ότι οποιεσδήποτε ενισχύσεις φτάνουν από πίσω με το πρωτόκολλο Cecchettin.
Αλλά αναρωτιόμαστε: ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κυρίους που, φωνάζοντας και μιλώντας πολύ, αποφασίζουν για τη μοίρα των παιδιών των άλλων, κανείς δεν σκέφτεται πραγματικά την προφανή σκέψη - η οποία έχει επίσης αποδειχθεί εμπειρικά και επιστημονικά - ότι η υπερβολική δόση τού σεξ που δίνεται σε όλες τις σάλτσες έχει το παράδοξο αποτέλεσμα να σκοτώνει την επιθυμία και, σε συνδυασμό με την ποινικοποίηση του ανδρικού σύμπαντος, καταλήγει να ευνουχίζει οριστικά μια ολόκληρη γενιά; Μπορούμε να πούμε ντροπή σε όλους σας;
Επίσης γιατί σε αυτό το άθλιο θεατράκι όλοι κάνουν ότι δεν ξέρουν (ή όντως δεν ξέρουν;) ότι το ιταλικό σχολείο -όπου τώρα όλα γίνονται εκτός από το σχολείο- είναι σε κώμα. Και οι φτωχοί μαθητές ενηλικιώνονται χωρίς να ξέρουν πώς να κρατούν στυλό , χωρίς να μπορούν να αρθρώσουν μια ελάχιστη γραμματικά σωστή πρόταση με πλήρες νόημα. να κατανοήσουν τη σημασία των λέξεων που ξεπερνούν ένα όλο και πιο αραιό (και όλο και πιο άθλιο) ρεπερτόριο. να κατανοήσουν πολύπλοκες περιόδους. να χρησιμοποιούν περισσότερες από μία λεκτικές διαθέσεις εκτός της δεικτικής και χρόνου εκτός του ενεστώτα· να διακρίνει ένα υποκείμενο από ένα κατηγόρημα, ένα επίθετο από μια αντωνυμία. Τα λογοτεχνικά ιταλικά έχουν γίνει ουσιαστικά ξένη γλώσσα, η γεωγραφία και η ιστορία έχουν καταργηθεί, τα μαθηματικά δεν υπερβαίνουν τα τεστ σταυρού.
Η καταστροφή είναι εκεί για να τη δουν όλοι, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο να κάνουμε από το να την αυξήσουμε με ολοένα καινούριες σχολικές μαλακίες ντυμένες και συνοδευόμενες από το soundtrack από προμαγειρεμένα και ασυλλόγιστα συνθήματα, τα ίδια που κυκλοφορούν στην τηλεόραση και τα social media που ηχούν εκεί έξω.
Το δόλιο πρόσχημα του να κρατάμε το σχολείο συμβαδίζοντας με την εποχή - συμπεριλαμβανομένης της βαρβαρότητας - γεμίζοντας το με ανόητα σκουπίδια και αδειάζοντάς το από γνώσεις, πειθαρχίες και συλλογισμό, χρησιμεύει στο να στερήσει ανεπανόρθωτα από τις νέες γενιές τα κλειδιά για πρόσβαση σε ένα ατελείωτο ιζηματοποιημένο πολιτιστικό και πνευματικό κληροδότημα ένα μεγάλο και αριστοτεχνικό παρελθόν. ένα θησαυρό που με αυτόν τον τρόπο αφήνεται σχετικά και μοιραία να πεθάνει.
Αντίθετα, ακριβώς μπαίνοντας εκεί μαθαίνει κανείς το σεβασμό για τα ανθρώπινα πράγματα, που εξομαλύνεται από τη μακρά ροή της ζωής και μιας παραδοθείσας εμπειρίας και απαθανατίζεται σε αιώνια έργα. και αυτή ακριβώς είναι η θεμελιώδης και αναντικατάστατη υπηρεσία που καλείται να τιμήσει ένα σχολείο αντάξιο του ονόματός του.
Το να εμποδίζουμε όσους μας διαδέχονται να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτά τα δωμάτια είναι ένα έγκλημα εποχής, για το οποίο πολλοί θα επωμιστούν το βάρος.
Elisabetta Frezza
ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΒΑΛΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ο ΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ.
https://www.youtube.com/watch?v=YEMbnwJVICM
Η Frezza εξηγεί πώς οι Παγκόσμιοι Οργανισμοί φιλοδοξούν να χειραγωγήσουν τη σκέψη των παιδιών, την επιβολή της Ενιαίας Σκέψης .
Μερικά σημεία της LGBT Feminist Gender Agenda:
Διδάξτε στα παιδιά τη διαφορά μεταξύ του φύλου και του Gender και αναγκάστε τα να επιλέξουν το ρευστό φύλο τους.
Καταστρέψτε ρίζες, πολιτισμό, ιστορία, ταυτότητα, παραδόσεις, για να εξαφανίσετε τους ανθρώπους.
Καταστρέψτε την Οικογένεια, αντικαταστήστε την με ένα χειραγωγημένο Σχολείο.
Καταστρέψτε τη φιγούρα του Πατέρα.
Καταστρέψτε όλες τις μορφές ανθρώπινης συνάθροισης, ώστε να διαιρεθεί η Κοινότητα (διαίρει και βασίλευε).
Κάνοντας τους ανθρώπους καταθλιπτικούς και παθολογικούς (άρρωστη επιχείρηση).
Εξυψώστε τη γυναίκα και καταστρέψτε το στρέιτ αρσενικό. Οι γυναίκες είναι πιο εύχρηστες και τροφοδοτούν τον καταναλωτισμό.
Ποτέ μην εμφανίζετε γυναίκες σε βιβλία και μέσα ενημέρωσης ως μητέρες πλήρους απασχόλησης ή νοικοκυρές. Η μητέρα πλήρους απασχόλησης πρέπει να εμφανίζεται στους ανθρώπους είτε ως θύμα είτε ως κοινωνιοπαθής.
Οι στόχοι αυτοί υλοποιούνται μέσω μαθημάτων που ξεκινούν από σχολεία και νηπιαγωγεία χρησιμοποιώντας καθησυχαστικές και συγκαλυμμένες λέξεις όπως: ένταξη, καταπολέμηση της ομοφοβίας, διακρίσεις, εξάλειψη στερεοτύπων, σχεσιακή εκπαίδευση, ισότητα φύλων κ.λπ.
Όλα όσα σχεδιάστηκαν τη δεκαετία του '90 ξεκινώντας από τη Διάσκεψη του Πεκίνου του 1995, μετά το 2011 με τη Συνθήκη της Κωνσταντινούπολης, που εισήχθη στην Ιταλία το 2019 με το Νόμο για τη Γυναικοκτονία, στη συνέχεια με τον Νόμο 107 La Buona Scuola DDL Fedeli ή: «Διδάσκοντας την κουλτούρα του φύλου από παιδιά και μετά (δηλαδή ότι δεν είμαστε αυτό που είμαστε, αλλά είμαστε φανταστικά όντα, μονόκεροι με ρευστό σεξ) και εξαλείφοντας τα στερεότυπα, τα έθιμα, τις παραδόσεις και άλλες πρακτικές που βασίζονται στη διαφοροποίηση των ανθρώπων με βάση το φύλο τους».
Ατζέντα 2030, κείμενο: «Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφαιρέθηκε από την οικογένεια προς όφελος του κράτους».
Αυτή η Ατζέντα είναι Πραγματικότητα σήμερα. Πιστεύουμε ότι είμαστε ελεύθεροι, αυτοκαθορισμένοι, λογικοί, αλλά έχουμε κακοποιηθεί και εξαπατηθεί μόνο για δεκαετίες μέσω της σταδιακής και λεπτής κατήχησης (η μέθοδος του βρασμένου βατράχου).
Γλυκιές λέξεις όπως Δικαιώματα Ανηλίκων, Ίσες Ευκαιρίες, Προστασία των Γυναικών, ήταν Λέξεις Όχημα για να ενσωματωθούν στους Νόμους και στο μυαλό οι Αρχές της Καταστροφής της Ταυτότητας των Ανθρώπων, καταστρέφοντας την Ιστορία, τον Πολιτισμό, την Οικογένεια.
Σήμερα είμαστε άδεια όντα, Εύθραυστα, ψυχοκίνητα, Χωρίς βεβαιότητες, στον άνεμο σαν κλωνάρι χόρτο.
Απόσπασμα από την Πλατφόρμα της Διάσκεψης του Πεκίνου το 1995 Νο. 104: "Πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, ειδικά στην εκπαίδευση, για να αλλάξουν τα πρότυπα συμπεριφοράς ανδρών και γυναικών. Καταργήστε τις παραδοσιακές πρακτικές και όλες τις πρακτικές που βασίζονται στη διάκριση μεταξύ των φύλων. Για να αποτρέψετε τους ανθρώπους από Η επιβολή ετικετών σε άνδρες και γυναίκες και η δημιουργία ανισοτήτων, ο απόλυτος έλεγχος στις οικογένειες, στην εκπαίδευση, στα μέσα ενημέρωσης και στις ιδιωτικές συνομιλίες είναι απαραίτητος».
Το Gender, μια φανταστική ιδέα που γεννήθηκε από ψυχοπαθείς ανθρώπους, εξηγεί η Frezza, έχει διεισδύσει μέσα από τις Διεθνείς Δομές εντός των Πολιτειών, τη Συλλογικότητα, ρυθμίζοντας τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν σε ένα είδος ψευδαισθήσεων... όχι στην πραγματική ζωή.
Ο Σκοπός του Gender, είναι ο εξευτελισμός του Άντρα, ο ξεριζωμός της γυναίκας από τη φυσική της κλίση ως σύζυγος και μητέρα, η διάδοση της ομοφυλοφιλίας ως αρετής.
Η ΘΗΛΥΚΟΚΡΑΤΊΑ κρύβει την Κυριαρχία της μέσα από την γκρίνια της κακοποιημένης και καταπιεσμένης γυναίκας.
Πρέπει απαραίτητα να τροφοδοτήσουμε την ιδέα ότι μια γυναίκα είναι ευτυχισμένη μόνο αν ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ γυναικεία πράγματα.
Ο αληθινός στόχος του Gender, και του Φεμινισμού είναι η Οικογένεια, ως θεσμός, ένας κυρίαρχος και θεμελιώδης πυρήνας, φυσικός και προϋπάρχων από τα Κράτη και το Νόμο, Δομημένος, Ελεύθερος, το τελευταίο νησί της Ελευθερίας των ουσιαστικών δικαιωμάτων του ανθρώπου.
1 σχόλιο:
https://www.youtube.com/watch?v=YEMbnwJVICM
Η Frezza εξηγεί πώς οι Παγκόσμιοι Οργανισμοί φιλοδοξούν να χειραγωγήσουν τη σκέψη των παιδιών, την επιβολή της Ενιαίας Σκέψης .
Μερικά σημεία της LGBT Feminist Gender Agenda:
Διδάξτε στα παιδιά τη διαφορά μεταξύ του φύλου και του Gender και αναγκάστε τα να επιλέξουν το ρευστό φύλο τους.
Καταστρέψτε ρίζες, πολιτισμό, ιστορία, ταυτότητα, παραδόσεις, για να εξαφανίσετε τους ανθρώπους.
Καταστρέψτε την Οικογένεια, αντικαταστήστε την με ένα χειραγωγημένο Σχολείο.
Καταστρέψτε τη φιγούρα του Πατέρα.
Καταστρέψτε όλες τις μορφές ανθρώπινης συνάθροισης, ώστε να διαιρεθεί η Κοινότητα (διαίρει και βασίλευε).
Κάνοντας τους ανθρώπους καταθλιπτικούς και παθολογικούς (άρρωστη επιχείρηση).
Εξυψώστε τη γυναίκα και καταστρέψτε το στρέιτ αρσενικό. Οι γυναίκες είναι πιο εύχρηστες και τροφοδοτούν τον καταναλωτισμό.
Ποτέ μην εμφανίζετε γυναίκες σε βιβλία και μέσα ενημέρωσης ως μητέρες πλήρους απασχόλησης ή νοικοκυρές. Η μητέρα πλήρους απασχόλησης πρέπει να εμφανίζεται στους ανθρώπους είτε ως θύμα είτε ως κοινωνιοπαθής.
Οι στόχοι αυτοί υλοποιούνται μέσω μαθημάτων που ξεκινούν από σχολεία και νηπιαγωγεία χρησιμοποιώντας καθησυχαστικές και συγκαλυμμένες λέξεις όπως: ένταξη, καταπολέμηση της ομοφοβίας, διακρίσεις, εξάλειψη στερεοτύπων, σχεσιακή εκπαίδευση, ισότητα φύλων κ.λπ.
Όλα όσα σχεδιάστηκαν τη δεκαετία του '90 ξεκινώντας από τη Διάσκεψη του Πεκίνου του 1995, μετά το 2011 με τη Συνθήκη της Κωνσταντινούπολης, που εισήχθη στην Ιταλία το 2019 με το Νόμο για τη Γυναικοκτονία, στη συνέχεια με τον Νόμο 107 La Buona Scuola DDL Fedeli ή: «Διδάσκοντας την κουλτούρα του φύλου από παιδιά και μετά (δηλαδή ότι δεν είμαστε αυτό που είμαστε, αλλά είμαστε φανταστικά όντα, μονόκεροι με ρευστό σεξ) και εξαλείφοντας τα στερεότυπα, τα έθιμα, τις παραδόσεις και άλλες πρακτικές που βασίζονται στη διαφοροποίηση των ανθρώπων με βάση το φύλο τους».
Ατζέντα 2030, κείμενο: «Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφαιρέθηκε από την οικογένεια προς όφελος του κράτους».
Αυτή η Ατζέντα είναι Πραγματικότητα σήμερα. Πιστεύουμε ότι είμαστε ελεύθεροι, αυτοκαθορισμένοι, λογικοί, αλλά έχουμε κακοποιηθεί και εξαπατηθεί μόνο για δεκαετίες μέσω της σταδιακής και λεπτής κατήχησης (η μέθοδος του βρασμένου βατράχου).
Γλυκιές λέξεις όπως Δικαιώματα Ανηλίκων, Ίσες Ευκαιρίες, Προστασία των Γυναικών, ήταν Λέξεις Όχημα για να ενσωματωθούν στους Νόμους και στο μυαλό οι Αρχές της Καταστροφής της Ταυτότητας των Ανθρώπων, καταστρέφοντας την Ιστορία, τον Πολιτισμό, την Οικογένεια.
Σήμερα είμαστε άδεια όντα, Εύθραυστα, ψυχοκίνητα, Χωρίς βεβαιότητες, στον άνεμο σαν κλωνάρι χόρτο.
Απόσπασμα από την Πλατφόρμα της Διάσκεψης του Πεκίνου το 1995 Νο. 104: "Πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, ειδικά στην εκπαίδευση, για να αλλάξουν τα πρότυπα συμπεριφοράς ανδρών και γυναικών. Καταργήστε τις παραδοσιακές πρακτικές και όλες τις πρακτικές που βασίζονται στη διάκριση μεταξύ των φύλων. Για να αποτρέψετε τους ανθρώπους από Η επιβολή ετικετών σε άνδρες και γυναίκες και η δημιουργία ανισοτήτων, ο απόλυτος έλεγχος στις οικογένειες, στην εκπαίδευση, στα μέσα ενημέρωσης και στις ιδιωτικές συνομιλίες είναι απαραίτητος».
Το Gender, μια φανταστική ιδέα που γεννήθηκε από ψυχοπαθείς ανθρώπους, εξηγεί η Frezza, έχει διεισδύσει μέσα από τις Διεθνείς Δομές εντός των Πολιτειών, τη Συλλογικότητα, ρυθμίζοντας τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν σε ένα είδος ψευδαισθήσεων... όχι στην πραγματική ζωή.
Ο Σκοπός του Gender, είναι ο εξευτελισμός του Άντρα, ο ξεριζωμός της γυναίκας από τη φυσική της κλίση ως σύζυγος και μητέρα, η διάδοση της ομοφυλοφιλίας ως αρετής.
Η ΘΗΛΥΚΟΚΡΑΤΊΑ κρύβει την Κυριαρχία της μέσα από την γκρίνια της κακοποιημένης και καταπιεσμένης γυναίκας.
Πρέπει απαραίτητα να τροφοδοτήσουμε την ιδέα ότι μια γυναίκα είναι ευτυχισμένη μόνο αν ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ γυναικεία πράγματα.
Ο αληθινός στόχος του Gender, και του Φεμινισμού είναι η Οικογένεια, ως θεσμός, ένας κυρίαρχος και θεμελιώδης πυρήνας, φυσικός και προϋπάρχων από τα Κράτη και το Νόμο, Δομημένος, Ελεύθερος, το τελευταίο νησί της Ελευθερίας των ουσιαστικών δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Αμέθυστος