
Γράφει ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, Γενικός Γραμματέας της ΠΕΘ, Υποψήφιος διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης
Τα νέα πολυθρησκειακά Προγράμματα και Βιβλία των Θρησκευτικών, τη διδασκαλία των οποίων επέβαλε από τον Σεπτέμβριο του 2016 το Υπουργείο Παιδείας στους Έλληνες Ορθόδοξους μαθητές/τριες Δημοτικού, Γυμνασίου Λυκείου, είναι ακατάλληλα και επικίνδυνα για τα ορθόδοξα παιδιά μας.
Διδάσκουν όχι το όλον, αλλά ένα μόνο μεθοδικά επιλεγμένο μέρος της χριστιανικής μας πίστης και, μάλιστα, αναμεμειγμένο με θρησκείες και κοσμοθεωρίες, που για τον Χριστιανισμό είναι είδωλα.
Έτσι εξισώνεται σταδιακά στη συνείδηση των παιδιών η εξ Αποκαλύψεως χριστιανική πίστη με τις θρησκείες, επέρχεται θρησκευτική ομογενοποίηση και καταργείται κάθε ίχνος θρησκευτικής ταυτότητας και ετερότητας. Ωστόσο, αυτό το πολυθρησκειακό συνονθύλευμα, σύμφωνα με την Αγία Γραφή και την Ιερή παράδοση της Εκκλησίας μας, δημιουργεί και καλλιεργεί ένα πολυθεϊστικό πνεύμα, που είναι εντελώς ακατάλληλο και ανεπίτρεπτο για τη διδασκαλία μικρών ή μεγάλων μελών της Εκκλησίας, διότι θέτει σε κίνδυνο την υγιή πίστη στον Ένα Τριαδικό Θεό, στο όνομα του οποίου βαπτίστηκαν τα παιδιά μας, όπως και εμείς προσωπικά.
Τα νέα αυτά Θρησκευτικά απευθυνόμενα, κατά κύριο λόγο, στους ορθόδοξους μαθητές και μαθήτριες, έπρεπε να έχουν Ορθόδοξο Χριστιανικό χαρακτήρα, περιεχόμενο και προσανατολισμό.
Αντίθετα, όμως, έχουν στην πραγματικότητα αντορθόδοξο χαρακτήρα, αφού, με την μεθοδευμένη εμμονή τους στην ανεπίτρεπτη, από πλευράς χριστιανικής πίστεως, μείξη και εξίσωση της Ορθοδοξίας με τις άλλες χριστιανικές Ομολογίες και τις θρησκείες, δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για να μολυνθούν οι ψυχές των παιδιών με σύγχυση, θρησκευτικό συγκρητισμό, κακοδοξίες και αιρέσεις και να μεταλλαχθούν σταδιακά τα χριστιανικά και κατ’ επέκταση τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά του λαού μας, δηλαδή η αυτοσυνειδησία, η ταυτότητα και η διαφορετικότητά του.
Διδάσκουν όχι το όλον, αλλά ένα μόνο μεθοδικά επιλεγμένο μέρος της χριστιανικής μας πίστης και, μάλιστα, αναμεμειγμένο με θρησκείες και κοσμοθεωρίες, που για τον Χριστιανισμό είναι είδωλα.
Έτσι εξισώνεται σταδιακά στη συνείδηση των παιδιών η εξ Αποκαλύψεως χριστιανική πίστη με τις θρησκείες, επέρχεται θρησκευτική ομογενοποίηση και καταργείται κάθε ίχνος θρησκευτικής ταυτότητας και ετερότητας. Ωστόσο, αυτό το πολυθρησκειακό συνονθύλευμα, σύμφωνα με την Αγία Γραφή και την Ιερή παράδοση της Εκκλησίας μας, δημιουργεί και καλλιεργεί ένα πολυθεϊστικό πνεύμα, που είναι εντελώς ακατάλληλο και ανεπίτρεπτο για τη διδασκαλία μικρών ή μεγάλων μελών της Εκκλησίας, διότι θέτει σε κίνδυνο την υγιή πίστη στον Ένα Τριαδικό Θεό, στο όνομα του οποίου βαπτίστηκαν τα παιδιά μας, όπως και εμείς προσωπικά.
Τα νέα αυτά Θρησκευτικά απευθυνόμενα, κατά κύριο λόγο, στους ορθόδοξους μαθητές και μαθήτριες, έπρεπε να έχουν Ορθόδοξο Χριστιανικό χαρακτήρα, περιεχόμενο και προσανατολισμό.
Αντίθετα, όμως, έχουν στην πραγματικότητα αντορθόδοξο χαρακτήρα, αφού, με την μεθοδευμένη εμμονή τους στην ανεπίτρεπτη, από πλευράς χριστιανικής πίστεως, μείξη και εξίσωση της Ορθοδοξίας με τις άλλες χριστιανικές Ομολογίες και τις θρησκείες, δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για να μολυνθούν οι ψυχές των παιδιών με σύγχυση, θρησκευτικό συγκρητισμό, κακοδοξίες και αιρέσεις και να μεταλλαχθούν σταδιακά τα χριστιανικά και κατ’ επέκταση τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά του λαού μας, δηλαδή η αυτοσυνειδησία, η ταυτότητα και η διαφορετικότητά του.