Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024

Μονὴ Γρηγορίου: «Ὁ συνεορτασμός τοῦ Πάσχα ὀφείλει νά γίνῃ μόνον μετά ἀπό δογματική ἑνότητα στήν βάση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί ὄχι στήν βάση θεολογικῶν συμβιβασμῶν»!

 

Ὁ «κοινὸς» ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα, 
τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἅγιον Ὅρος 
Στό Ἀνακοινωθέν τῆς Συνάξεως τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου (3.9.2024) ἀναγράφεται περί τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα τό 2025:
«Ἐκφράζεται ὁμοθυμαδόν ἡ εὐχή ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα κατά τό ἑπόμενον ἔτος ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καί Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νά μή ἀποτελέσῃ μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλά τήν ἀπαρχήν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διά τόν ἑορτασμόν του κατ᾽ ἔτος, συμφώνως πρός τό Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας».
Τό ζήτημα τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα ἀπό Ὀρθοδόξους καί ἑτεροδόξους ἔχει πολλές πλευρές, θεολογικές, κοινωνικές, ἐμπορικές κ.λπ. Θά θίξουμε ὅμως ἐδῶ μόνο ἐκείνη τήν πλευρά, πού δικαιολογεῖ τόν προβληματισμό ἑνός πιστοῦ μέλους τῆς Ἐκκλησίας. Εἶναι ἡ θεολογική πλευρά πού ἀφορᾶ... στήν πιστότητά μας στήν βούληση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου: «μή μετά Ἰουδαίων συνεορτάζειν» καί «μή πρό τῆς ἰσημερίας τελεῖν τό Πάσχα». Ἡ βούληση τῶν Πατέρων τῆς Νικαίας τό 325, γιά λόγους πού τούς ἐξηγοῦν διά πολλῶν, ἦταν νά ἑορτάζεται τό Χριστιανικό Πάσχα μετά τήν ἐαρινή ἰσημερία, μετά τήν πανσέληνο πού τήν ἀκολουθεῖ, καί ὁπωσδήποτε ἡμέρα Κυριακή. 
 
Ὁ ἀποκλειστικός λόγος τῶν διατάξεων τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου εἶναι νά μή ἑορτάζουν οἱ Χριστιανοί τό Πάσχα πρίν ἀπό ἤ μαζί μέ τούς Ἰουδαίους, γιά σοβαρούς λόγους πιστότητος στήν βιβλική παράδοση γύρω ἀπό τήν σχέση τοῦ πάσχα τῶν Ἰουδαίων καί τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου. Τά λοιπά (ὑπολογισμός τῆς ἰσημερίας κ.λπ.) ἦταν τεχνικά θέματα πού ἐντολῇ τῆς Συνόδου ἀντιμετωπίσθηκαν ἀπό τούς Ἀλεξανδρινούς ἀστρονόμους, γιά νά ἐξασφαλισθῇ βάσει μιᾶς ἡμερολογιακῆς σταθερᾶς (τῆς ἰσημερίας) τό «μή πρό ἤ μετά Ἰουδαίων συνεορτάζειν». Τό Πασχάλιον Κανόνιον, τό ὁποῖο εἶχαν καταρτίσει, ἐξασφάλιζε εἰς τό διηνεκές τίς ἐκκλησιολογικές αὐτές προϋποθέσεις ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. Οἱ ἅγιοι Πατέρες κράτησαν τό Πασχάλιον Κανόνιον διαχρονικῶς, παρότι ἦταν ἤδη γνωστό ὅτι κάποιο ὑπολογιστικό σφάλμα “κατέβαζε” τήν ἰσημερία κατά μία ἡμέρα κάθε τριακόσια χρόνια. Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης σημειώνει χαρακτηριστικά: «...καί αἱ οἰκουμενικαί σύνοδοι, ὁποῦ μετά τήν πρώτην ἔγιναν, καί οἱ λοιποί Πατέρες, ἔβλεπον ναί καί αὐτοί, ὡς σοφοί ὁποῦ ἦτον, πῶς ἐκατέβη πολύ ἡ ἰσημερία· ἀλλ’ ὅμως δέν ἠθέλησαν νά τήν μεταθέσουν ἀπό τήν κα΄ Μαρτίου, ὁποῦ τήν ηὗρεν ἡ α΄ σύνοδος, προτιμῶντες περισσότερον τήν συμφωνίαν τῆς Ἐκκλησίας καί ἕνωσιν ἀπό τήν ἀκρίβειαν τῆς ἰσημερίας». Ἡ ἐν Ἀντιοχείᾳ Τοπική Σύνοδος (341) γιά τούς ἴδιους ἐκκλησιολογικούς λόγους ὁμιλεῖ μέ αὐστηρότητα ἔναντι ἐκείνων πού θά παρέβαιναν τίς διατάξεις τῆς Α´ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, σημειώνοντας: «Πάντας τούς τολμῶντας παραλύειν τόν ὅρον τῆς ἁγίας καί μεγάλης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης,... περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένοιεν φιλονεικότερον ἐνιστάμενοι πρός τά καλῶς δεδογμένα, καί ταῦτα εἰρήσθω περί τῶν λαϊκῶν. Εἰ δέ τις τῶν προεστώτων τῆς Ἐκκλησίας, Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος, μετά τόν ὅρον τοῦτον τολμήσειεν ἐπί διαστροφῇ τῶν λαῶν καί ταραχῇ τῶν Ἐκκλησιῶν, ἰδιάζειν, καί μετά τῶν Ἰουδαίων ἐπιτελεῖν τό Πάσχα, τοῦτον ἡ ἁγία Σύνοδος ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκρινε τῆς Ἐκκλησίας, ὡς οὐ μόνον ἑαυτῷ ἁμαρτίας, ἀλλά καί πολλοῖς διαφθορᾶς καί διαστροφῆς γινόμενον αἴτιον».
 
Ἡ Γρηγοριανή ἡμερολογιακή μεταρρύθμιση τό ἔτος 1582 ἔγινε μέ κριτήριο ἡμερολογιακό καί ὄχι ἐκκλησιολογικό. Διώρθωσε σέ μεγάλο βαθμό τό σφάλμα ὑπολογισμοῦ τῆς ἰσημερίας, ἀλλά παραθεώρησε τίς ἐκκλησιολογικές ἀξιώσεις τῆς Συνόδου, ἔτσι ὥστε ἔκτοτε οἱ Δυτικοί νά ἑορτάζουν τό Πάσχα καί πρίν ἀπό τό Ἰουδαϊκό. Αὐτό τονίζεται μέ ἔμφαση στίς ἐπιστολές τοῦ Οἰκουμενικοῦ πατριάρχου Ἱερεμίου Β΄ καί τοῦ πατριάρχου Ἀλεξανδρείας Μελετίου τοῦ Πηγᾶ, καί στήν συνοδική ἀπόφαση τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς (1593). 
 
Κατά τόν παρελθόντα 20όν αἰῶνα μέ τό ζήτημα ἀσχολήθηκαν σέ μεγάλα συνέδρια ἐπιστήμονες, θεολόγοι, ἐμπορικοί φορεῖς καί ἐκκλησιαστικές ἐπιτροπές. Τό ζήτημα θεωρήθηκε πρωτίστως ὡς ἡμερολογιακό, δηλαδή ὡς ἀνάγκη διορθώσεως τῆς ἡμερομηνίας τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας κατά ἀστρονομικήν ἀκρίβειαν, καί ὄχι ὡς κατ’ ἐξοχήν ἐκκλησιολογικό. Οἱ πανορθόδοξες διασκέψεις ὅμως (ἰδίως ἡ Β΄ Προσυνοδική τό 1982) ἔδωσαν ἰδιαίτερη σημασία στήν ἐκκλησιολογική διάσταση τοῦ θέματος. Συντονισμένοι στό ἐκκλησιολογικό πνεῦμα τῶν ἀοιδίμων Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς οἱ σεβάσμιοι Ἁγιορεῖται Πατέρες μας τό 1982 ἔστειλαν τό κάτωθι τηλεγράφημα στήν Β΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξη Διάσκεψη πού συζητοῦσε στήν Γενεύη τό ζήτημα: «Διερμηνεύοντες τόν κοινόν προβληματισμόν ὁλοκλήρου τοῦ ἁγιορειτικοῦ Μοναχισμοῦ, ὅλως ταπεινῶς ἀλλά καί ἐν ἀμετακινήτῳ φρονήματι γνωρίζομεν [Ὑμῖν] υἱικῶς, ἐν τῇ προσπαθείᾳ τῆς Β΄ Πανορθοδόξου Προσυνοδικῆς Διασκέψεως ὅπως ἐξευρεθῇ τρόπος κοινοῦ συνεορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων Χριστιανῶν, ὅτι ἀσφαλῶς θά ἐπέλθῃ διάσπασις τῆς ἑνότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Διό καί ἀποδοκιμάζομεν οἱανδήποτε ἀλλαγήν τοῦ Πασχαλίου... Εὐελπιστοῦντες ὅτι χάρις καί εἰς τήν Ὑμετέραν ἐπαινετήν σταθερότητα δέν θά διαψευσθοῦν αἱ προσδοκίαι μας, διατελοῦμεν μετά βαθυτάτου σεβασμοῦ. Ἅπαντες οἱ ἐν τῇ Ἐκτάκτῳ Διπλῇ Ἱερᾷ Συνάξει Καθηγούμενοι καί Προϊστάμενοι τῶν Εἴκοσιν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἄθω».
 
Σήμερα ἕνας μελλοντικός κοινός συνεορτασμός τοῦ Πάσχα ἀπό ὅλους τούς Χριστιανούς ὀφείλει, ἔτσι καί ἀλλοιῶς, νά σημαίνῃ ὅτι ὁ ὑπολογισμός τῆς ἡμερομηνίας τοῦ Πάσχα θά γίνεται σύμφωνα μέ τό Πασχάλιον Κανόνιον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὅπως προβλέπεται καί ἀπό τό Ἀνακοινωθέν τῆς Συνάξεως τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου, καί ὄχι σύμφωνα μέ τήν καινοτομία τοῦ Γρηγοριανοῦ καλενδαρίου. Ἐάν ἡ Δύση ἀποφασίσῃ νά ἀκυρώσῃ τόν ὑπολογισμό τοῦ Πάσχα μέ τό Γρηγοριανό ἡμερολόγιο, θά εἶναι μία καλή κίνηση ἐπιστροφῆς πρός τήν Ὀρθοδοξία. Ἀλλά καί σέ αὐτήν τήν εὐκταία περίπτωση θά πρέπει τό Πάσχα νά ἑορτάζεται μέ συνέπεια πρός τήν Ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία, χωρίς δηλαδή λατρευτικό συμφυρμό Ὀρθοδόξων καί ἑτεροδόξων, ἐφ’ ὅσον οἱ ἑτερόδοξοι δέν θά ἔχουν ἀπορρίψει ὅλα τά αἱρετικά δόγματα (Filioque, παπικό πρωτεῖο καί ἀλάθητο, πουργατόριο, ἄζυμα, κτιστή Χάρις, ἄσπιλος σύλληψις τῆς Θεοτόκου κ.λπ.). Ὁ συνεορτασμός τοῦ Πάσχα ὀφείλει νά γίνῃ μόνον μετά ἀπό ἀπόλυτη δογματική ἑνότητα στήν βάση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί ὄχι στήν βάση θεολογικῶν συμβιβασμῶν, τύπου Συμφωνίας Balamand (1993), ἐκκλησιαστικῆς ἑνώσεως δηλαδή χωρίς ταυτότητα πίστεως.
 
Ἡ εὐχή καί ἡ προσευχή ὅλων μας, σύμφωνα καί μέ τά λόγια τῆς Ἀναφορᾶς τοῦ Μεγ. Βασιλείου, εἶναι νά ἐπανακάμψουν οἱ ἑτερόδοξοι στά Ὀρθόδοξα δόγματα καί νά γίνῃ ἡ ἕνωσή τους μέ τήν Ἐκκλησία ἐν τῇ Ἀληθείᾳ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Τότε ὁ ἑορτασμός τοῦ Πάσχα θά εἶναι πραγματικά κοινός, πραγματική ἑορτή ἑορτῶν καί πανήγυρις πανηγύρεων. Διότι τό Πάσχα, ἡ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, εἶναι ἡ νίκη ἐναντίον κάθε θανάτου, κάθε ἁμαρτίας, κάθε πλάνης, κάθε αἱρέσεως, κάθε ἀποστασίας· πού σημαίνει φανέρωση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας ὡς τῆς μόνης καί μοναδικῆς σωζούσης Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.


Ἐτησία περιοδική ἔκδοσις τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου ἐν Ἁγίῳ Ὄρει
«Ὁ Ὅσιος Γρηγόριος» 2024 

Ανοικτή επιστολή προς επίσκοπον Γρηγόριον – Ι. Μητροπόλεως Περιστερίου Αττικής (Τίποτε το νεκρό επί της Αγίας Τραπέζης – Μία σύγκρισις) Μέρος β’

 

Οι άνθρωποι (και οι πλέον απλοί) έχουν καταλάβει ότι προβάλλεται μεθοδικά η αφαίρεση του Τιμίου Σταυρού, στα όρια της προσδοκίας – λατρείας του «Ενός Θεού», στο πεδίο της πλάνης της πανθρησκείας, όπου στόχο έχει την περιθωριοποίηση – απόρριψη του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού, της Εκκλησίας Του και του Ευαγγελίου Του. Γνωρίζουμε πόσο θετικοί είναι «κορυφαίοι» οικουμενιστές Πατριάρχες – Επίσκοποι στο μήνυμα της θεοσοφίστριας Αλίκης Μπέιλη (όπως έγραψα για το μήνυμά της στο Α΄ ΜΕΡΟΣ).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ὅποιος ὑποστηρίζει σήμερα, ὅτι ὁ ἀμετανόητος πάπας ὀρθοτομεῖ τώρα τόν λόγο τῆς Ἀληθείας, εἶναι σάν νά ὁμολογεῖ ὅτι οἱ δικοί μας Ἅγιοι Πατέρες εἶναι αἱρετικοί!

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024

Τα πέντε αδέρφια

 


 ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΥΣΟΚΑΛΙΒΙΑ

Στήν Καλύβα «Αγία Τριάς» της ίδιας Σκήτης, ασκητικά ζούσανε πέντε αδέρφια κατά σάρκα, οί όποιοι γίνανε Μοναχοί, καί πήρανε τά ονόματα: Αθανάσιος, Γρηγόριος, Αρτέμιος, Φιλάρετος καί Μακάριος.
Στήν αρχή ζούσανε ομόφωνα με ειρήνη και αγάπη, υπακοή και σεβασμό προς το σχήμα και την Καλογερική, σύμφωνα με τις υποσχέσεις του Μοναχισμού.
Με την πάροδο όμως του χρόνου, ξεθύμανε εκείνη ή πρώτη ευλάβεια και λίγο το αδελφικό θάρρος, λίγο το θέλημα πού με τέχνη και πολλή μαστοριά βάνει ό.Διάβολος, άρχισαν να κάνει ό καθένας ότι ήθελε, χωρίς να ρωτάει τον άλλον.
Έτσι μπήκε ανάμεσά τους, χωρίς να το καταλάβουν, ή ψυχρά, ακολούθησε γκρίνια και φιλονικίες, οι αντίθετες καταλήγουν σε σοβαρά επεισόδια, μαλώματα, φωνές, χειροδικίες και έντονα κτυπήματα τόσο, πού ό ένας έσπαγε το κεφάλι, το χέρι, το πόδι ή ότι άλλο. μπορούσε του άλλου αδελφού, ώσπου να, τον υποτάξει στη δική του θέληση. Δε σεβόταν ό μικρός το μεγάλο, ούτε ό μεγάλος υπολόγιζε το μικρό αδελφό.
Οι καυγάδες και τα άσχημα επεισόδια συνεχίζοντας σχεδόν κάθε μέρα, ήταν σπάνιο πράγμα να πέρναγε ήμερα και να μην ακούνε, οι γειτονικοί ασκητές, τους αδελφούς αυτούς να καυγαδίζουν και να κτυπούν, Όποιος από τους γείτονες ή τους άλλους Πατέρες τολμούσε να επέμβει για να τους χωρίσει. ή να μεσολαβήσει να ειρηνεύσουν και να μη μαλώνουν, έφευγε ξυλοδαρμένος κι έτσι κανείς δεν μπορούσε να βοηθήσει τα αδέρφια αυτά.
Πέρασαν σαράντα χρόνια μαρτυρικής ζωής, πού τα πέντε αυτά αδέρφια καθημερινά μάλωναν. Οι Πατέρες της Σκήτης είχαν συνηθίσει στις καθημερινές αυτές τις φωνές τους και λέγανε: «Οι ταραχοποιοί αδελφοί πάλι μαλώνουν και σκοτώνονται».
Μετά από το χρονικό αυτό διάστημα των 40 χρόνων, πέρασε μια μέρα, πέρασε δεύτερη και τρίτη μέρα και, από τ' αδέρφια αυτά δεν ακούστηκαν οι συνηθισμένες φωνές τους, αλλά στην Καλύβα τους επικράτησε άκρα σιγή.
Στους Πατέρες φάνηκε περίεργο πού δεν άκουγαν να μαλώνουν, άλλα κανείς δεν τολμούσε να πάει για να δει τι συμβαίνει.
Την τρίτη προς την τέταρτη ημέρα, στον ύπνο του Δικαίου της Σκήτης παρουσιάζεται ή η Αγία Άννα και του είπε: «Πηγαίνετε με τις Πατέρες να θάψετε, με δόξες και τιμές, τις πέντε Μάρτυρες του Χριστού, τα πέντε αδέρφια, πού για την αγάπη του Κυρίου. γίνανε Καλόγεροι και από φθόνο του Διαβόλου μαλώνανε χωρίς αιτία και παρά τη θέλησή τους, το βράδυ όμως κάθε ήμερα μετά το Απόδειπνο, συγχωρούσε από την καρδιά του ό ένας τον άλλον και δε βάστηξε ποτέ ή κακία μέσα τους ούτε μια ολόκληρη ήμερα, διότι εφάρμοζαν με. ακρίβεια το ρητό πού λέγει: «Μη έπιδυέτω ό ήλιος επί τω παροργισμό υμών, οργίζεστε, και μη αμαρτάνετε» (Έφεσ. Δ' 24).
Ό Δίκαιος - πρόεδρος της Σκήτης - άμα άκουσε αυτά από την Αγιάννα, αμέσως κάλεσε τους Πατέρες σε γεροντική Σύναξη και πήγαν όλοι στην Καλύβα, που ζούσαν τα πέντε αδέρφια, βρήκαν την πόρτα, μπήκαν μέσα και βρήκαν σε στάση που κάναμε μετάνοια μετά το Απόδειπνο. μέσα στην εκκλησία και τους πέντε πεθαμένους να εκπέμπουν άρρητη ευωδιά και πληρώθη σ' αυτούς το ρητό της Αγίας Γραφής πού λέγει «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε. Εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε... και όπου εύρώ σε εκεί και κρίνω σε» (Ματθ. Ζ' 1,2).
Τότε όλοι οι Πατέρες, αφού πήραν ένα μάθημα ανεξικακίας από τους Μοναχούς αυτούς, με τιμές και θυμιάματα συνόδευσαν τους Μάρτυρες του Χριστού και άρχισαν τα σώματα τους στο Κοινό Κοιμήτήρι με τους άλλους Πατέρες και δόξασαν το Θεό, που με κάθε τρόπο οικονομεί τη σωτηρία των ανθρώπων. .

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Θαύμα του Αγίου Δημητρίου ανήμερα της μνήμης Του

 

“Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά!
Μέγα γεγονός αυτό που βίωσα σήμερα το οποίο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ θαύμα του Αγίου Δημητρίου που γιορτάζουμε σήμερα και εύχομαι όλοι μας να έχουμε τις πρεσβείες του.
Σήμερα το πρωί στην εφημερία μου στο Ιπποκράτειο ήρθε μία επίτοκος να γεννήσει
η οποία είχε πολλές επιπλοκές κατά τη διάρκεια της κύησης και έτσι θα έμπαινε για καισαρική τομή.
Μέχρι πριν να ξεκινήσει το χειρουργείο όλα κυλούσαν ομαλά και στον υπέρηχο άκουγα
καθαρά την καρδούλα του εμβρύου.
Ξεκινάει το χειρουργείο, βγαίνει το μωράκι και διαπιστώνουμε ότι δεν έχει σφυγμό.
Είναι νεκρό.
Το βάζουμε στην ανάνηψη και ξεκινάμε κάρπα μαζί με χορήγηση οξυγόνου ώστε να πετύχουμε ανάταξη.
Περνάνε 10′ χωρίς κανένα σημάδι ζωής και οι αναιθσησιολόγοι διασωληνώνουν.
Προσπαθούμε να ανατάξουμε για αλλά 10 λεπτά αλλά φαίνεται να μην υπάρχει καμία ελπίδα.
Στα 25 λεπτά σταματάμε καθώς φαινόταν πλέον να είναι μάταιο.
Αποφασίζουμε να το αεροβαπίσουμε επικαλούμενοι τη βοήθεια του Αγίου.
Και με το που λέμε “βαφτίζεται ο δούλος του Θεού Δημήτριος, εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος” το μωράκι παίρνει μια βαθιά ανάσα και ξεκινάει να κλαίει!!!
Ενώ ήταν νεκρό για 25 ολόκληρα λεπτά!!
Οι μισοί κλαίγαμε και οι άλλοι μισοί κοιταζόντουσαν μεταξύ τους σαστισμένοι.
Ακόμη δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω αυτό που βίωσα και νιώθω τόσο μικρή μπροστά σε αυτό το μεγαλείο..
Εύχομαι ολόψυχα ο Άγιος μας
να σκεπάζει τις ζωές όλων σας!!
Δόξα τω Θεώ!
Μαρία Γκίκα
26/10/2024

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024

«Ρητορική μίσους» ο Ιερός Χρυσόστομος! – Για θυμίστε μας κ.Πιερρακάκη σε ποιο Ευαγγέλιο ορκιστήκατε;

 


Άθλιοι! – 
Ο υπουργός Παιδείας είχε την υπέρμετρη αυθάδεια να ποινικοποιήσει τον Ιερό Χρυσόστομο - Και μαζί να ακυρώσει όλη τη διδασκαλία της Εκκλησίας

Ελευθέριος Ανδρώνης

Πριν μερικό καιρό γράφαμε χωρίς καμία υπερβολή ότι η «θρησκεία» του ΛΟΑΤΚΙσμου ήρθε για να εξορίσει τον χριστιανισμό και να γίνει επίσημο δόγμα του κράτους. Και σήμερα ήρθαν οι φασιστικές πρακτικές του Κυριάκου Πιερρακάκη για να μας επιβεβαιώσουν και επίσημα πλέον, ότι η Ορθοδοξία βρίσκεται υπό κρατικό διωγμό για πρώτη φορά στη Συνταγματική ιστορία της Ελλάδας.

Ο ψηφιακός «τσάρος» της κυβέρνησης Μητσοτάκη και νυν υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, είχε το απύθμενο θράσος να ποινικοποιήσει τον ιερότερο αδάμαντα της Ορθοδοξίας, το λαμπρότερο στολίδι αγιότητας, τον εκλεκτότερο ρήτορα της ουράνιας Βασιλείας, τον Ιερό Χρυσόστομο!

Ένας μικρός πολιτικός που λειτουργεί ως υπαλληλίσκος του Νταβός και δεν έχει προσφέρει ούτε ένα ψίχουλο για την πνευματική λιμοκτονία των σημερινών παιδιών, είχε τον νοσηρό ξιπασμό να αντιμετωπίσει ως «ρητορική μίσους» κάποιες ρήσεις του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Και να θέσει σε αναστολή έναν ομολογητή καθηγητή Γυμνασίου στο Λαύριο, επειδή μοίρασε ένα φυλλάδιο με τις θέσεις του Αγίου για την ομοφυλοφιλία σε όποιον μαθητή ήθελε να μάθει τι λέει η Εκκλησία γι’ αυτό το ζήτημα.

Πόση ασχετοσύνη, πόση λύσσα κατά της ορθοδοξίας, πόση οίηση, πόση αλαζονεία, πόσο φαντασμένη ιδέα για τη μικρότητά του μπορεί να έχει ένας πολιτικός για να νομίζει ότι μια απόφασή του θα εμβολίσει το μέγεθος ενός Ιερού Χρυσοστόμου!

Και έχει σημασία ποιος κάνει αυτή την άτιμη πράξη: O υπουργός ΠΑΙΔΕΙΑΣ ουσιαστικά κηρύσσει ανεπιθύμητο έναν από τους τρεις Ιεράρχες, προστάτη των γραμμάτων και των σχολείων! Αφού πρώτα εξόρισαν την εορτή των Τριών Ιεραρχών από τα σχολεία, τώρα καταδικάζουν επίσημα και τη διδασκαλία τους. Τι κατάντια και τι δυστυχία για μια ορθόδοξη χώρα, να ορίζονται οι τύχες της από μια τέτοια συντεχνία «ξεβαφτισμένων»!

Αλήθεια, για θυμίστε μας κύριε Πιερρακάκη σε ποιο Ευαγγέλιο ορκιστήκατε όταν παίρνατε τη θεσούλα σας στη Βουλή; Ήταν διαφορετικό Ευαγγέλιο από αυτό που κήρυττε ο Χρυσόστομος; Αυτά τα τρία δάχτυλα που ενώσατε στο δεξί χέρι κατά τον όρκο σας, αντιπροσώπευαν διαφορετική Αγία Τριάδα από εκείνη που υμνούσε ο Χρυσόστομος;

Το πρόβλημά είναι το τι λέει ο Χρυσόστομος ή ότι εσείς ποδοπατάτε συνειδητά τον όρκο σας και (νομίζετε ότι) κοροϊδεύετε τον κόσμο συμπεριφερόμενοι ως λύκοι με προβιά προβάτου; Ο Χρυσόστομος εδώ και 17 αιώνες ίδιος είναι. Δεν αλλάζει και δεν μεταβάλλεται. Οι πολιτικοί είναι εκείνοι που μεταβάλλονται συνεχώς και χορεύουν σε ότι σκοπό τους παίζουν οι μαέστροι της Νέας Τάξης.

Ο κύριος Πιερρακάκης και οι ομοϊδεάτες του, δεν τολμούν να βγουν και να πουν ξεκάθαρα στον λαό ότι είναι αντίθεοι, άθεοι, αντιχριστιανοί, θαμώνες των στοών και των λεσχών, υπηρέτες σκοτεινών σκοπών, αλλά προτιμούν με το ένα χέρι να σφάζουν την Εκκλησία και με το άλλο να κάνουν μουσαντένια σταυροκοπήματα.

Όποιος πολεμά τον Χρυσόστομο, πολεμά όλη την Ορθοδοξία

Κύριε Πιερρακάκη αν θέλετε να είστε συνεπής στις έξωθεν ντιρεκτίβες που υπηρετείτε και που προωθούν τον εκφυλισμό της Ορθοδοξίας, κηρύξτε – αν τολμάτε – ως ρήτορα μίσους και τον Απόστολο Παύλο, διότι κι εκείνος έλεγε τα ίδια με τον Ιερό Χρυσόστομο:

«Διά τοῦτο παρέδωκεν αὐτούς ὁ Θεός εἰς πάθη ἀτιμίας. Αἵ τε γάρ θήλειαι αὐτῶν μετήλαξαν τήν φυσικήν χρῆσιν εἰς τήν παρά φύσιν. Ὁμοίως δέ καί οἱ ἄρρενες, ἀφέντες τήν φυσικήν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους…» (Προς Ρωμαίους 1:26).

Σε νεοελληνική απόδοση: «Γι’ αυτό τους παράδωσε ο Θεός σε ατιμωτικά πάθη: γιατί και τα θηλυκά τους μετάλλαξαν τη φυσική χρήση του σώματός τους στην αφύσικη κι όμοια και οι αρσενικοί, αφού άφησαν τη φυσική χρήση του θηλυκού, κατακάηκαν από την όρεξή τους ο ένας προς τον άλλο».

Πάθος ατιμίας η ομοφυλοφιλία λοιπόν, κατά τον Απόστολο Παύλο. Δεν στηλιτεύει το πρόσωπο, αλλά την ΠΡΑΞΗ, δηλαδή το φθοροποιό πάθος. Το ίδιο ακριβώς κάνει και ο Χρυσόστομος. Καταθέτει ότι το πάθος της ομοφυλοφιλίας φθείρει το σώμα και την ψυχή, άρα «δολοφονεί» τη δισυπόστατη ύπαρξη του ανθρώπου, οδηγώντας την προς τον δεύτερο και χειρότερο θάνατο, τον πνευματικό.

Παρομοίως «δολοφονούν» τον άνθρωπο και άλλα σαρκικά πάθη που αφορούν και ετερόφυλους, όπως η μοιχεία, η πορνεία, η ασέλγεια και κάθε μορφής σαρκική ειδωλολατρία. Επομένως καμία ρητορική μίσους δεν υφίσταται για τους ομοφυλόφιλους. Και καμία διάκριση εναντίον τους. Η στηλίτευση της αμαρτίας αφορά όλους μας, ανεξάρτητα από το πιο πάθος σέρνει τον καθένα. Το μόνο μίσος που μακαρίζει η Εκκλησία, είναι το μίσος για τις αμαρτίες μας, το μίσος για ότι πάθος μουτζουρώνει τις εικόνες Θεού που είμαστε. Οπότε αν μιλάμε για ρητορική μίσους ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, τότε ναι, ανοίξτε τα βιβλία όλων των Πατέρων, και θα βρείτε θάλασσες και πελάγη από τέτοια σωτήρια νοήματα αγάπης προς τον άνθρωπο.

Ο Χρυσόστομος έχει αφήσει πίσω του έναν αμύθητο θησαυρό λόγων που όλοι τους κηρύσσουν την μετάνοια. Και η μετάνοια δεν είναι ενέργεια μίσους, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι ενέργεια συγχώρεσης, αγάπης, αποδοχής και λύτρωσης, αφού όλες τις αμαρτίες μας τις παρέσυρε ο ορμητικός χείμαρρος του Γολγοθά που ξέπλυνε μια για πάντα την ανθρωπότητα.

Κύριε Πιερρακάκη, ο Χρυσόστομος ήταν, είναι και θα είναι το χρυσό και μελίρρυτο στόμα της Εκκλησίας. Αν έχετε πρόβλημα με τον Χρυσόστομο, έχετε πρόβλημα και με τον Χριστό, έχετε πρόβλημα και με τον Παύλο, έχετε πρόβλημα και με το Ευαγγέλιο και όλους τους Πατέρες, έχετε πρόβλημα και με τους χριστιανούς, έχετε πρόβλημα και με την Εκκλησία. Διότι ο Χρυσόστομος όχι μόνο δεν ξεφεύγει ούτε κεραία από την διδασκαλία της Ορθοδοξίας, αλλά είναι και ένας από τους βασικούς στυλοβάτες της.

Αν σας βαστάει λοιπόν, παραδεχτείτε στον κόσμο ότι δεν το έχετε σε τίποτα να ατιμάζετε το Ευαγγέλιο, από το «Άλφα» ως το «Ωμέγα» του, από την πρώτη αποκεκαλυμμένη αλήθεια του ως την τελευταία. Έτσι ώστε να είστε κι εσείς «απελευθερωμένοι» στο μίσος σας για τον Χριστό, αλλά και ο κόσμος να ατενίσει την ωμή αλήθεια του σκότους σας.

Αλήθεια κύριε Πιερρακάκη, τώρα ανακαλύψατε ότι η Εκκλησία αντιμετωπίζει την ομοφυλοφιλία ως ένα ακόμα καταστροφικό πάθος, ανάμεσα στα άλλα; Καλωσορίσατε στην ορθόδοξη Ελλάδα! Μπορεί να είστε περαστικός, αλλά ευκαιρία να σας συστήσουμε: Από εδώ η Oρθοδοξία είκοσι αιώνων μεγαλείου, από εκεί ο Πιερρακάκης πέντε ετών υπουργείου, εκ των οποίων τα τέσσερα έχουν ξοδευτεί στο ψηφιακό φακέλωμα και το ένα στην καταστροφή της Παιδείας.

Ακούστε τι είναι πραγματική ρητορική μίσους

Κύριε Πιερρακάκη, θέλετε να σας πούμε τι είναι πραγματική ρητορική μίσους; Είναι η υπόσκαψη της παραδοσιακής οικογένειας, από διαπιστευμένες πολύχρωμες ΜΚΟ που απλώνονται σαν καρκίνωμα στην Παιδεία μας.

Ρητορική μίσους είναι η στέρηση του προαιώνιου ρόλου της μητέρας και του πατέρα και η σταδιακή αντικατάστασή τους από γονέα 1 και 2. Ρητορική μίσους είναι η αντιμετώπιση της γυναίκας σαν μηχάνημα για παραγγελίες παιδιών και η αντιμετώπιση των παιδιών σαν αξεσουάρ που τεκνοθετούνται από παρά φύσιν «οικογένειες».

Ρητορική μίσους είναι η κουλτούρα που στέλνει στον διάολο την οικογένεια και την Ελλάδα, για «να ζήσουνε αυτοί», όπως λέει το γνωστό σύνθημα του ΛΟΑΤΚΙσμού. Αλλά και το έτερο σύνθημα τους που υψώθηκε στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: το «Destroy Greece», δηλαδή «καταστρέψτε την Ελλάδα» και οτιδήποτε χαρακτηρίζει την ταυτότητά της.

Ρητορική μίσους είναι να σεξουαλικοποιούνται τα παιδάκια από το δημοτικό, να τους ακρωτηριάζεται η αθωότητα, να μπαίνουν πρόωρα στον νοσηρό κόσμο των μεγάλων, όπου προβάλλεται ο ανταγωνισμός, το κυνήγι της γυμνής σάρκας και η ανωμαλία.

Ρητορική μίσους είναι το να δασκαλεύονται τα νεαρά κορίτσια να μισούν τα σπλάχνα τους, να απεχθάνονται τα ίδια τα παιδιά τους που κυοφορούν στην κοιλιά, και να τα οδηγούν σε ιατρικά σφαγεία.

Ρητορική μίσους είναι να διαβάζουν drag queens παραμύθια σε παιδάκια με σκοπούς προσηλυτισμού και έτσι να τα μυούν στο μίσος για την βιολογική τους ταυτότητα, στο μίσος για το ότι γεννήθηκαν αγόρια ή κορίτσια και στο μίσος για την ίδια τη φύση και τον Θεό.

Αυτά είναι ρητορικές μίσους που οδηγούν σε ψυχοσωματική αυτοχειρία τα παιδιά μας, και όχι ο Χρυσόστομος που ακούγεται ως φιλόστοργος πατέρας από τα βάθη των αιώνων να τα προφυλάσσει από θανάσιμες παγίδες.

Και αν ο Χρυσόστομος δεν σας κάνει, μάθετε ότι πρώτος ο Χριστός είπε ότι: «ος ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εὶς τὸν τράχηλον αὐτοῦ, καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» (Κατά Μάρκον 9:42).

Όποιος σκανδαλίσει στον δρόμο του κακού ένα από αυτά τα μικρά παιδιά που πιστεύουν σε εμένα, τον συμφέρει να κρεμάσει μια πέτρα στον λαιμό του και να πέσει στη θάλασσα. Αυτή είναι η απάντηση του Χριστού σε όσους μιλούν για αυτήν την ψεύτικη «αγάπη» που επικαλούνται σήμερα, και που επιτρέπει κάθε λογής φιληδονία και ακολασία.

Λοιπόν; «Ρητορική μίσους» και ο Χριστός; Πολέμιος της «συμπερίληψης» και ο Χριστός; Ή μήπως δεν ήξερε ο Χριστός τι είναι αληθινή αγάπη για τα παιδιά και ξέρει ο κύριος… Πιερρακάκης; Ορίστε λοιπόν, εκδηλωθείτε. Και αν νομίζετε ότι θα πάψουν οι ομολογιακές θέσεις από εκπαιδευτικούς και κάθε λογής δημόσιους λειτουργούς, είστε βαθιά νυχτωμένοι.

Υπάρχει δικαίωμα ανεξιθρησκίας και ελεύθερης άποψης, αν το θυμάστε ακόμα. Όποιος θέλει να μάθει τη θέση της Εκκλησίας, θα την μαθαίνει. Και αυτό ακριβώς έκανε ο πανάξιος καθηγητής στο Λαύριο. Τον ρώτησαν οι μαθητές και έδειξε τη γνώμη των Πατέρων της Εκκλησίας. Και αν δεν το έκανε αυτός, θα το έκανε κάποιος άλλος. Είστε πολύ μικροί για να σκεπάσετε το μεγαλείο της Εκκλησίας. Εδώ η Ορθοδοξία κρατήθηκε ζωντανή μέσα από κρυφά σχολειά και αυτοκρατορίες που έπνιγαν τους χριστιανούς στο αίμα. Τα τεχνοκρατικά σακάκια θα την εμποδίσουν;

sportime.gr